Misselijk van Speed

Anathema

Belezen gebruiker
Kweenie of er meer mensen zijn die dit ervaren, maar zodra ik een lijn gesnoven heb, wordt ik echt kotsmisselijk.. :kots:
Vind ik dus erg jammer.. :angry:

Imke

Badass junkie
Ik heb het al een paar keer gehad, opgezwollen gevoel ook.
Misschien ligt het wel aan je speed en is het erg vuile troep.
En als het ook met andere gebeurt, stop er dan mee ofzo.

JewCookie

Wijs gebruiker
Ik heb er ook nooit last van. Een vriend van me kan geen bommetjes gooien dan krijgt hij een tijd lang last van zijn maag, zelfs bij kleintjes..

Moon

Bewuste gebruiker
Heb ik ook wel eens het ligt aan de kwaliteit.
Als je misselijk wordt helpt activia inderdaad heel erg goed.

JewCookie

Wijs gebruiker
Moon zei:

Hmm, hij heeft het altijd volgens mij. Maar ach, wat is het probleem als je neus nog aan je hoofd zit.. :wave:

Anathema

Belezen gebruiker
JewCookie zei:
Moon zei:

Hmm, hij heeft het altijd volgens mij. Maar ach, wat is het probleem als je neus nog aan je hoofd zit.. :wave:

Wou gewoon weten of dat een bekend "probleem" is..
Bedoel, is niet echt een pretje als je heletijd op het punt staat om te :kots:

Maar hangt er ook van af hoeveel ik snuif.. meestal heb ik dan toch iets te veel genomen..
:wave:

JewCookie

Wijs gebruiker
Anathema zei:
JewCookie zei:
Moon zei:

Wou gewoon weten of dat een bekend "probleem" is..
Bedoel, is niet echt een pretje als je heletijd op het punt staat om te :kots:

Maar hangt er ook van af hoeveel ik snuif.. meestal heb ik dan toch iets te veel genomen..
:wave:

Was ook niet als opmerking tegen jou probleem bedoeld. Maar is het echt misselijkheid of een zeurderig gevoel? Als ik een tijdje op speed zit gaat mijn maag ook moeilijk doen. Eten is een wondermiddel in zo'n geval, als je zo'n lege hongerige maag hebt is eten echt geen probleem en kan ik ook een hele boel naar binnen schuiven. Hierna heb ik geen last meer van mijn maag totdat dit eten ook weer opgestookt is, dan begint het weer opnieuw. Gelukkig duurt dit wel een hele tijd.. :)

EDIT: Hmm, zie gelijk al dat ik niet opgelet heb.. Maar misselijkheid naar snuiven heb ik geen ervaring mee, misschien door speed die je via je neus doorslikt?

zommes

Badass junkie
Anathema zei:
Kweenie of er meer mensen zijn die dit ervaren, maar zodra ik een lijn gesnoven heb, wordt ik echt kotsmisselijk.. :kots:

Ik heb precies hetzelfde met pep die met cafeine versneden is, dus probeer een keer onversneden speed te nemen om te kijken of jij dat ook hebt. Als je dat te scherp vind kan je het ook gewoon met zetmeel versnijden om het wat te verdunnen, daar word je sowieso niet misselijk van.

Anathema

Belezen gebruiker
zommes zei:
Anathema zei:

Ik heb precies hetzelfde met pep die met cafeine versneden is, dus probeer een keer onversneden speed te nemen om te kijken of jij dat ook hebt. Als je dat te scherp vind kan je het ook gewoon met zetmeel versnijden om het wat te verdunnen, daar word je sowieso niet misselijk van.

Oke, thanks..!!
Voor de rest is het op zich prima spul. Kheb er uren plezier van.. :rolleyes:

domzel

Belezen gebruiker
eten eten eten mensen. misselijkheid zal vooral komen door de miscommunicatie tussen lichaam en geest;
je maag vraagt om voeding terwijl je hersenen wel iets anders aan hun kop hebben. je maag verkrampt iets, waardoor honger niet als normaal aanvoelt. als je dan 1 hap brood of iets anders liefst met vezels neemt, dan kan je maag ontspannen en de voeding opnemen in plaats van vechten tegen die speed(watie overigens wel wint aangezien maagzuur vernietigender is) maar tog

DjTrips

Bewuste gebruiker
Moon zei:

ligt niet aan de kwaliteit, ligt aan je lichaam, ik en vriend van mij hebben eens samen gesnoven, elk evenveel, hij is zelfs ietsje kloeker gebouwt en moest klein beetje kotsen van zijn lijn, en ik niet, mss toeval van stoffen maar normaal is dat goed gemeng, volgens mij is hetmeer hoe je lichaam er op reageerd... en wat je nog allemaal in je lichaam hebt...

Angelo18

Newbie
als je speed op je tong krijgt en je gaat bijna nekken dan is het juist hele goed het probleem kan wel zijn dat het via je neus doorslikt en zo achter op je tong blijft plakken en daarom die nek neigingen......

stampwijf

Newbie
Ben er gelukkig nooit misselijk van geweest. Ik gebruik tegenwoordig dex. Maar met de "normale" pep ben ik wel eens heel duizelig geworden na 24 uur wakker te zijn geweest. Maar dat was mn eigen domme schuld, omdat ik toen te weinig dronk o.a. Ik ken wel iemand die pep niet kan snuiven. Dan kotst ie de hele boel onder vanwege de smaak in zn keel.

Bovenaan