Misselijk

atbboy

Bewuste gebruiker
Vanmorgen rond 9 uur had ik 2 lijen genomen, niet al te groot. Maar rond een uur of 4/5 werd ik erg misselijk, ik had de heletijd het gevoel dat ik moest over geven nu ben ik nog steeds misselijk. Ik heb al wat gegeten en gengoeg gedronken maar t helpt nog niet echt. Zijn jullie ook altijd misselijk van snelle?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe lang ben je al wakker? Heb je ook alcohol gedronken? De hoeveelste keer in korte tijd is dit dat je speed gebruikt? Van de combi alcohol + speed kun je heel misselijk worden, net als van overmatig speed gebruik. Wat bij mij altijd wel hielp was melk drinken, dat haalde t nare gevoel in mn maag een beetje weg.

Even geheel offtopic, pas heel erg op met speed gebruik op gewone doordeweekse ochtenden/dagen. Ik weet niet hoe lang je al gebruikt en hoe frequent je gebruikt, maar een verslaving zit in een klein hoekje. En op woensdagochtend om 9 uur speed snuiven is alles behalve verstandig..

atbboy

Bewuste gebruiker
[SF] Safiertje zei:
Hoe lang ben je al wakker? Heb je ook alcohol gedronken? De hoeveelste keer in korte tijd is dit dat je speed gebruikt? Van de combi alcohol + speed kun je heel misselijk worden, net als van overmatig speed gebruik. Wat bij mij altijd wel hielp was melk drinken, dat haalde t nare gevoel in mn maag een beetje weg.

Even geheel offtopic, pas heel erg op met speed gebruik op gewone doordeweekse ochtenden/dagen. Ik weet niet hoe lang je al gebruikt en hoe frequent je gebruikt, maar een verslaving zit in een klein hoekje. En op woensdagochtend om 9 uur speed snuiven is alles behalve verstandig..

Ik heb nog vakantie, en ik heb al meer dan 3 weken geen speed gebruikt. En nee ik heb geen alchol gedronken. Maar ik wordt altijd wel misselijk van speed...

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.. En als ex-speed verslaafde ben ik wel wat gewend. Of je hebt een heel klein pasje hehe. Speed an sich werkt ongeveer 8 uur, maar t kan nog een tijdje duren voor je kunt slapen nadat t is uitgewerkt. Als je om 9 uur vanochtend voor t laatst hebt gesnoven moet dat wel lukken. Als je altijd misselijk wordt van je speed en t komt niet doordat je al lang bezig bent of alcohol hebt gedronken, dan kan t zijn dat t is versneden met troep of dat je gewoon een zwakke maag hebt.

atbboy

Bewuste gebruiker
[SF] Safiertje zei:
Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.. En als ex-speed verslaafde ben ik wel wat gewend. Of je hebt een heel klein pasje hehe. Speed an sich werkt ongeveer 8 uur, maar t kan nog een tijdje duren voor je kunt slapen nadat t is uitgewerkt. Als je om 9 uur vanochtend voor t laatst hebt gesnoven moet dat wel lukken. Als je altijd misselijk wordt van je speed en t komt niet doordat je al lang bezig bent of alcohol hebt gedronken, dan kan t zijn dat t is versneden met troep of dat je gewoon een zwakke maag hebt.

Kan het ook komen omdat het te veel is?
Dat pasje is net zo groot al een id-kaart.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Absoluut, dat valt ook onder overmatig. Halveer je lijntjes eens zou ik zeggen :) Helemaal als je voor ieder neusgat 1 zo'n lijn als op je foto snuift.. De helft van 1 lijn moet meer dan voldoende zijn voor beide neusgaten.

atbboy

Bewuste gebruiker
[SF] Safiertje zei:
Absoluut, dat valt ook onder overmatig. Halveer je lijntjes eens zou ik zeggen :) Helemaal als je voor ieder neusgat 1 zo'n lijn als op je foto snuift.. De helft van 1 lijn moet meer dan voldoende zijn voor beide neusgaten.

Maar ik voelde me wel strak staan, maar als ik in de spiegel keek had ik niet veel grotere pupillen.
En ik voel nog steeds van die tintelingen.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Niet iedereen krijgt snel grote pupillen. Ik kreeg van 1 lijntje al enorme zwarte schoteltjes, terwijl vrienden van mij na een halve gram nog steeds kleine pupillen hadden. En logisch dat je strak stond, met zulke lijnen :wink: Dat je nu nog tintelingen voelt is ook niet raar met een grote dosis.

atbboy

Bewuste gebruiker
[SF] Safiertje zei:
Niet iedereen krijgt snel grote pupillen. Ik kreeg van 1 lijntje al enorme zwarte schoteltjes, terwijl vrienden van mij na een halve gram nog steeds kleine pupillen hadden. En logisch dat je strak stond, met zulke lijnen :wink: Dat je nu nog tintelingen voelt is ook niet raar met een grote dosis.

0, (hoeveel) denk je dat die lijn van mijn was?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat is niet in te schatten aan de hand van een foto. Hoeveel van zulke lijnen kun je leggen uit je gram? Mijn advies; maak de volgende keer veel kleinere lijnen en ga je eerst eens goed inlezen over speed. Ik krijg t idee dat je niet goed weet waar je mee bezig bent.

http://unity.nl/speed.php

Carlitos

Badass junkie
Ik ben dinsdaggnacht ook misselijk geworden ik kon me niet eens omdraaien of ik had een kots gevoel.Me maag voelde ook ontzettend leeg aan na een paar uur gebruik al en het voelde ook alsof het daardoor kwam.

Uiteindelijk de truc van martin van nu toegepast.
Hoop brinta,lekker warm dat je het zo kan opdrinken.
Dat voelde behoorlijk zwaar aan op de maag maar wel goed uiteindelijk,heel goed..
Uiteindelijk naar de vitaminshop gegaan en echt zieke multivitamines meegekregen die ik amper door me keel krijg.
2 van genomen icm flesje AA en veel drinken.
Toen werd het langzaam aan beter en na een anderhalfuur voelde ik me echt zwaar beter.
Zat alleen nog met de para van slaapgebrek en moeheid.

Maar eigenlijk werd ik vroeger nooit echt misselijk van pep alleen als ik niet ging eten en het eten ging uitstellen en pas later probeerde te eten.Als ik dan iets wou eten leek het net alsof me maag niet wou.
Dus sindsdien probeer ik eigenlijk wat voedsel in me maag te hebben onder invloed.
Dat is dus wat voor mij werkt tegen de misselijkheid :wave:

En over het slapen meestal slaap ik sowieso wel na 12 uurtjes speed/dex.
Met speed meestal wel wat eerder.
Heb je niet die ervaring dan nog met pep dat je dat een beetje in kan schatten hoe het bij je zit ?

Of ben je pas net begonnen :rock:

atbboy

Bewuste gebruiker
@ Carlitos

Ik heb nu nog steeeds die tintelingen over me lichaam. Maar ik weet meestal niet hoeveel ik neem (ik weeg het niet ofzo.) Ik ben ook wel eens 48 uur wakker geweest van een halve gram!
En ook al is het uitgewerkt ik wordt altijd para als ik in bed lig, bang dat m`n hart het begeef enz en ook als ik nog wakker ben chek ik best vaak of m`n hart nog wel werkt.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Laten we t even ontopic houden. Praten over zweten onder invloed van speed mag in dat topic.

Oh en over dat topic gesproken, ik lees daar net deze post van jou:

atbboy zei:
Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaen :grin: Belooft een leuke avond en nahct te worden...

Enne.. Als je daadwerkelijk zoveel hebt gesnoven als dat je in die post beweerd, dan weet je dus direct hoe t komt dat je misselijk bent. Kun je trouwens vanaf nu gewoon in correct ABN typen? Dit is heel erg storend..

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
[SF] Safiertje zei:
Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.
Hoe kun je dat zeggen zonder dat hij het percentage van de speed erbij vermeld? :rolleyes:

Maar voor mij helpt regelmatig eten voor misselijkheid, tenminste ik ben alleen maar misselijk als ik een lange tijd niet gegeten hebt. En anders kan je altijd zo'n rennie tabletje nemen.

Flameon

Badass junkie
Beste kerel jij bent zeer onverstandig bezig!
Misselijkheid is de (terechte) wraak van je lichaam op je ongezonde en onverantwoorde snuif gedrag

atbboy

Bewuste gebruiker
Nu heb ik ook steken rond me hartstreek.
Dus als ik niet meer op t forum kom weten jullie hoe het komt.
En als ik vannacht wordt afgevoerd naar het ziekenhuis komt me verhaal er nog.
En als ik de nacht goed doorkom vermeld ik het wel!

Ik ga zo proberen te slapen, eerst nog even wat lezen zodat ik moe wordt.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Succes. Het kan zijn doordat je de spieren in dat gebied verrekt hebt oid, dat gebeurd wel vaker bij upper gebruik, maar t kan ook echt iets met je hart zijn. Hou t goed in de gaten en als je t niet vertrouwd, bel dan gewoon de dokter. Wijze les voor de volgende keer: doe t wat rustiger aan en ga je eerst eens goed in lezen over speed.. Want je hebt écht geen idee waar je mee bezig bent volgens mij..

www.unity.nl
www.drugsinfoteam.nl
www.jellinek.nl

Flameon

Badass junkie
Ik denk dat deze beste kerel teveel pep heeft gebruikt vandaag en afgelopen dagen, van daar de hartproblemen. ATB ... leer hier van en doe het nooit meer.
Lees je eerst eens goed in voordat je zoveel gaat gebruiken, want drugs is geen snoepje

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik leef nog!
Maar ik heb geen oog dicht gedaan omdat me hart heel onregelmatig enz klopte.
Ook als ik op 1 kant ging liggen voelde ik ineens me hart niet meer kloppen?!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ATB .... laten we hopen dat je heel snel helemaal stopt met de speed.
Je bent een zeer slecht voorbeeld of juist een zeer goed voorbeeld hoe het absoluut niet moet.

:tearsofjoy:

Djo

Badass junkie
atbboy zei:
En ook al is het uitgewerkt ik wordt altijd para als ik in bed lig, bang dat m`n hart het begeef enz en ook als ik nog wakker ben chek ik best vaak of m`n hart nog wel werkt.

Dat zijn gedachten, waarmee je je al zo gek kunt maken. Zieke gedachten hoe moeilijk het ook klinkt echt (proberen) uit je hoofd te zetten. Ik heb hier heel veel ervaring mee. Hyperventilatiegevoelig. En het is moeilijk als je in je bed ligt en niet in slaap kan komen, dan ga je malen.
Hoofdpijn heb ik wel vaker gehad, maar dan kon het ook liggen, aan dat ik te lang achter mijn laptop heb gezeten. In dat bovenkamertje draait het ook allemaal op volle toeren.
Drink goed, probeer (gezond) te eten, zodat je wel wat binnenkrijgt. En ik bekeek net je foto van die lijnhoeveelheid en dat is wel een joekel van een lijn en dat op een gewone woensdagmorgen! Pas goed op jezelf!

Je schreef:

Ook als ik op 1 kant ging liggen voelde ik ineens me hart niet meer kloppen?!

Zolang je dat besef nog hebt, ben je nog zo levend als een vis!

knolselderij

Wijs gebruiker
misselijkheid , niet kunnen slapen of andere vervelende bijwerkingen doe je niet veel aan. probeer te eten en te blijven drinken en voor de rest is het gewoon wachten wachten wachten

hallo iedereen kheb effe julie hulp nodig of toch van degene dat er iets van kennen ik heb laatst(3a2 weken geleden) mijn speed terug vergeten in de koelkast te leggen ,, deze speed lag dus 2 a 3 weke op een cd hoesje n blote lucht op dekamer
grtzz j

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
wa-maaaaake zei:
hallo iedereen kheb effe julie hulp nodig of toch van degene dat er iets van kennen ik heb laatst(3a2 weken geleden) mijn speed terug vergeten in de koelkast te leggen ,, deze speed lag dus 2 a 3 weke op een cd hoesje n blote lucht op dekamer
grtzz j
Oké, maar wat wil je nu zeggen? Dat sinds je speed in de blote lucht hebt in plaats van de koelkast dat je misselijk bent als je die pep neemt? Of wil je weten of je die speed in dat cd-hoesje nog kan gebruiken? :rolleyes:

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
wa-maaaaake zei:
grtzz j

Je kan 3 dingen doen ;
- zoeken op vorige topics
- een nieuw topic starten dat niet de titel "misselijk" heeft
- een lijntje snuiven van het doosje en zelf ondervinden wat je er nog aan hebt (het is niet alsof je speed plots veranderd is in een smerige witte rotzooi :rolleyes: ooh dat was het al, klopt...)

Aalpoepert

Badass junkie
atbboy zei:
http://img71.imageshack.us/img71/7419/lijntje.jpg
2 van zulke lijntjes waren het, niet al te groot volgens mij?
En denkken jullie dat ik vannacht kan slapen?

Ben ik dan de enige die dat er best wel lekker uit vind zien? Ik kan hem al bijna ruiken als ik ernaar kijk en ik krijg ook al bijna aandrang om te poepen :grin:

Maar de laatste keer dat ik een flinke (eigenlijk te grote) lijn had genomen werd ik ook een beetje misselijk, ik had wat drinkontbijt op. Uiteindelijk heb ik de boel maar uitgekotst en toen ging het wel wat beter :)

Dus misschien moet je gewoon niet zulke grote lijnen nemen, en als je misselijk bent moet je gewoon even kotsen :kots:

Dat zal wel helpen :)

Aalpoepert

Badass junkie
Stighar zei:
atbboy zei:
http://img71.imageshack.us/img71/7419/lijntje.jpg
2 van zulke lijntjes waren het, niet al te groot volgens mij?
En denkken jullie dat ik vannacht kan slapen?

Ben ik dan de enige die dat er best wel lekker uit vind zien? Ik kan hem al bijna ruiken als ik ernaar kijk en ik krijg ook al bijna aandrang om te poepen :grin:

Maar de laatste keer dat ik een flinke (eigenlijk te grote) lijn had genomen werd ik ook een beetje misselijk, ik had wat drinkontbijt op. Uiteindelijk heb ik de boel maar uitgekotst en toen ging het wel wat beter :)
Overigens was mijn lijntje toen nog niet eens half zo groot als de jouwe op deze foto :rolleyes:

Dus misschien moet je gewoon niet zulke grote lijnen nemen, en als je misselijk bent moet je gewoon even kotsen :kots:

Dat zal wel helpen :)

Bovenaan