Misverstand....

buzzy

Badass junkie
Gister 2 gram pep gehaald, vervolgens krijg ik 3 pille aangeboden in ruil voor 1 gram pep dus ik doe dat, en wat blijkt die pep is dikke rotzooi wat voor geen meter werkt. Nu denkt hij dus dat ik hem zwaar heb opgelicht.... :( Wat moet ik nu tegen hem vertellen, hij zal me toch niet geloven :confused: Ik krijg nu steeds smsjes van wat een lage streek om dat bij je maten te flikken enzovoorts, terwijl het he-le-maal NIET mijn bedoeling was hem op te lichten. Ik had het gewoon eerst zelf moeten testen voordat ik het ruilen ging :cry:

caatje

Badass junkie
spreek je dealer er op aan en als die niet goed wil dan stuur je je maat daar naar toe. En ja, in t vervolg eerst ff testen :wink:

buzzy

Badass junkie
Ja maar weet je, ik kwam thuis en meteen word ik gebeld door deze jongen, en dan heb je niet meer ff tijd om een beetje te gaan testen :rolleyes:

caatje

Badass junkie
Tja da ook weer waar, maar dan zeg je het erbij in t vervolg. Mss wel handig dan dek je jezelf gelijk in

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ga gewoon bij die dealer nieuwe gr gaan halen ga naar die gast en zeg: kijk we snuiven 'm samen op
peace :stoned:

buzzy

Badass junkie
Dat heb ik geprobeerd maar hij blijft volhouden dat ik hem heb opgelicht om een paar van die sterke pille van hem te krijgen :(

buzzy

Badass junkie
Ik heb me weer druk om niks gemaakt, mede forumgekken. hij zat alleen maar zo te janken dat het geen goeie pep was omdat hij spijt had dat hij zijn pille had omgeruild... :rolleyes:

buzzy

Badass junkie
Hell no! :P vanavond klap ik ze lekker achterover :P hij heeft zelf nog een stuk of 30 dus hij moet niet zeuren over 3 steentjes :)

caatje

Badass junkie
buzzy zei:
Hell no! :P vanavond klap ik ze lekker achterover :P hij heeft zelf nog een stuk of 30 dus hij moet niet zeuren over 3 steentjes :)

En dan janken over 3 pilletjes :confused: Dat waren zeker net die 3 die hij als eerste wou slikken ofzo. Wat een rare zeg

Tjoffer

Newbie
whahaha vertel em dan ook maar ff dat je zat te stresse,, dat je helemaal een topic heb gemaakt en dat ie je nu ook wel
5 pille erbij kan geve :grin:
das wel so aardig tochhhhhhhhhh

A

Anonymous

Gast
'Hey man wat een tijdje geleden betreft met die pep'

'Ik voel me zoo goed ik vergeef het je man geef me een knuffel!'

Bovenaan