mket volgens God

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

mket is een langerdurende, mellow ketamine variant. Het doet het tegenovergestelde met je als speed/amfetamine/ritalin/methylfenidaat.

Adrenaline is ons dierlijke instinctieve vecht/angst/vluchtmechanisme. Het is onze overlevingsdrang. Ons survivalmechanisme. Mensen en dieren hebben behalve instincten ook nog intuitie, ons inlevingsvermogen in anderen, en net als dieren hersenen om te gebruiken om goed en kwaad van elkaar te onderscheiden.

Dieren zijn slimmer dan mensen, die voelen meteen aan of ze wel of niet bang voor je hoeven te zijn. Die zijn eerlijk en maken geluid als je ze pijn doet en of rennen weg of gaan meteen dood.Behalve kakkerlakken dan... Planten zijn nog veel slimmer, die leven en overleven gratis en voor niets van de natuur, en groeien van liefde, zorg, aandacht en muziek, en luisteren naar je als je praat zonder iets terug te zeggen.

En als je ze vermoord, groente en fruit enzo, gaan ze niet gillen of huilen van blijdschap of verdriet.

Ik ben klaar met hash, weed zowel binnen als buitenlands, alcohol, xtc, speed, paddestoelen,cocaine gesnoven en gebased en gerookt in tabak en pijp. Opium 1 maal in India gelikt en gerookt, Ik ben gestopt met alle medicatie zoals campral (alcoholisme), Zyprexa en queatenepine/Seroquel gewoon, Xr/Retard alle doseringen(antipsychotica) en heb alle medicatie voorgeschreven door psychiaters van GGZ opgehaald bij mijn lokale apotheek Kok in Leiden en ingeleverd bij GGZ met notitie van alle inhoud, aantal en kosten. Totaal ongeveer waard op de zwarte markt 800€. Als je psychotisch wilt worden, slikken ze het zelf maar.

Pijn heb ik wel gehad in mijn leven, emotioneel, psychisch en lichamelijk. Ben moeder van twee kinderen en een bevalling doet pijn.Net als van je fiets afvallen als je nuchter bent, of straallazarus.

Als ik ongesteld ben ben ik geirriteerd en moe en heb rugpijn. Dan neem ik heel soms een ibuprofen eigen merk 400mg. Misschien wel 2 in 2 dagen hooguit 1keer in de twee maanden.
Paracetamol merk ik niets van.
Artrothec/diflofenac merk ik ook niets van. Tramadol 200 mg retard (xr/ langzame afgifte) komt in de buurt van mindere pijn. Ik heb een hele hoge pijngrens en vraag niet zo snel om een pijnstiller.

Korte versie: Ruim 7 jaar gevochten. Ik was een doodongelukkige alcoholiste, een hele eenzame, belazerde getrouwde vrouw en moeder van een 7 jarige en een ongeveer 3 maanden oude baby. Een huurschuld van 6000€ kapotte was en afwasmachine,pc en printer stuk, tv stuk en waterbed lek. Stond bijna op straat met mijn baby in ons heerlijke nuchtere wonderlijke geweldige Nederland. Trots zijn we op ons zorgstelsel en democratie.

Recht van de sterkste werkt nog het best, en wie niet sterk is moet slim zijn.Recht en rechtvaardigheid gaan niet hand in hand. Hypocrisie en arrogantie bestuurt ons kikkerland.

Nu ben ik nuchter, nog steeds. Ben zondag naar Parkpop in Den Haag gegaan, en na een telefoontje mijn eerste bezoek aan de smartshop Euphoria op de spoorstraat 11 afgelegd. Met naam en ID. Ik wilde legale MKET kopen. Dat was er niet. Michel werkte er zondag onbetaald en vrijwillig voor zijn vriend de baas, die zelf op parkpop zat en zijn 06 nummer niet op nam.

Ik heb er legaal Salvia gekocht met een pijpje en filters, kosten 25,50 €.
Ben nuchter en alleen naar Parkpop gegaan en heb thuis toch pas die Salvia geprobeerd. Niet geslikt zoals stond aangegeven op de verpakking, maar op advies gerookt.

Van Salvia word mijn ziel en persoonlijkheid zoals in de horrorfilm Hellraiser uit elkaar gehaald en met voorbedachte rade, opzettelijk dus, gemeen en compleet fout, negatief, verkeerd in elkaar gezet, met terugwerkende kracht versnipperd in oneindige tijd en oneindige ruimte lost in time and space. Gelukkig is tijd relatief, de absolute tijd was maar een minuutje of 3...

Hou je hel lekker zelf geachte eigenaar van de Smartshop, en stop je neus maar vol met Coke of Pepsi, of neem een lekkere Cassis.

Van MKET word ik rustig, en doe er niemand kwaad mee. Het is legaal en lichamelijk en geestelijk niet schadelijk. In tegendeel. Het bevriest tijd en ruimte, je kan terugreizen naar de verleden en zo je fouten herstellen en emotionele blokkades ongeforceerd opheffen. Op jouw tijd en manier. Ongedwongen en met mate. Zorg altijd met alle drugs en medicijnen voor de voor jou juiste setting. THUIS gebruiken dus, onder begeleiding van een arst en in fysieke aanwezigheid van een expert ( ervaringsdeskundige). Als het uitwerkt krijg je alleen dorst, neem een AA of een glas water met een multivitaminebruistablet.

Lees altijd met alles wat je legaal of illegaal in je lijf stopt de gebruiksaanwijzing. Lees altijd het drugsforum en kijk naar Spuiten en Slikke op tv, win advies in van het Trimbos enzovoorts.

Iedereen moet zijn eigen leven leven. Je krijgt maar 1 kans hier op aarde. En dat is geluk hebben. Wees eens dankbaar voor wat je hebt voordat je het verspeelt. Het leven is geen spelletje!

Ik ben mentaal, psychisch, lichamelijk kerngezond nu en gelukkig genoeg om het allemaal alleen te kunnen. ALLES dus.

Foto's zijn te vinden op facebook naam Zoe Klinkenbijl, recensie over smartshop op internet, mijn naam en telefoonnummer bij Michel in de smartshop, en de politie hier in Leiden heeft mijn gegevens ook allemaal.

Ik heb mijn lichaam, geest, hart en ziel nooit verkocht. Niet voor liefde, geld of drugs.
Wel heb ik me even krankzinnig laten verklaren en me laten opnemen via GGZ. Me per ambulance laten afvoeren naar het ziekenhuis waar ze me via een infuus hebben moeten platspuiten. Bewusteloos bijgekomen in een prikkelarmeruimte/ isoleercel waar ik onder invloed van toen alleen ketamine ontzettende dorst had en niet genoeg water kreeg. Een sigaret heb opgestoken om aandacht te krijgen, toen kwam er na oneindig lang wachten voor mijn gevoel me iemand vertellen dat ik daar niet mocht roken. Ja alsof ik dat niet wist. Mijn aansteker hebben ze afgepakt, mijn sigaretten mocht ik houden en ik had nog meer aanstekers bij me...Maar, ik vroeg om WATER. De rest komt later....Ik heb die woensdag vanuit die prikkelarme kamer op de grond naar zuurstof liggen happen tijdens een paniekaanval, ik kreeg het nogal benauwd en had last van overmatigangstzweten. Toen heb ik met mijn mobiele telefoon om 15.42 uur 112 gebeld en gezegd dat ik het nu echt niet leuk meer vond en ze die deur nou eens moesten open doen. Ik wilde frisse buitenlucht hebben. De deur bleef dicht. Ik moest plassen, want 5 plastic wergwerpbekertjes water moeten ergens heen heh? Ik mocht niet naar de wc.

Dan lig je als volwassen zeer intelligente gescheiden en zindelijk gemaakte 41 jarige vrouw en moeder noodgedwongen op een rubberen matje in je eigen door jezelf betaalde spijkerbroek van € 70 te plassen.

Dat is erg.

Uiteindelijk, na een voor mij eeuwigdurende tijd heb ik toegegeven. Vrijwillig heb ik 2 en een halve pil Lorazepam geslikt en daarbei vermeld dat dat voor mij gelijk stond aan zelfmoord plegen. Dat het slikken van zulke zware kalmerende middelen voor mij betekent dat ik nooit heb bestaan, niet leef en nooit zal leven. Dat ik dan niet meer in mijn eigen lichaam en geest zit. Dat ze dan mijn ziel in handen hebben en als er iets met mijn ziel zou gebeuren zijzelf verdoemd zouden zijn. Want ik ben van nature heel eerlijk en open. Ik spreek de waarheid en ben echt en oprecht vriendelijk en aardig.

Als alien hier op aarde ben je niet echt welkom...Menselijke goedbedoelde arrogantie. Tss. Breek me de bek, uhm mond niet open.

Ik ben toch echt een normaal mens hoor. Ik besta biologisch en voor de wet. Ik weet wat ik doe en waar ik over praat.

Ik ben 1,69 m lang en weeg nu rond de 68 kilo. Ik eet, drink, plas en poep, slaap en word wakker.
Ik heb behalve spierpijn van het huishouden, sporten en fitness geen pijn meer, en als ik slaap geen nachtmerries. Ik ben niet psychotisch.

Medicijnen en drugs, legaal en illegaal zijn hetzelfde. Allemaal varianten van adrenaline tot neurotransmitterstoffen aan toe. Informatie overbrengers, messengers, boodschappers, reclamemakers, DATA, DNA, allemaal hetzelfde.

Sommige mensen leren het nooit, en anderen weten het allemaal al zomaar...

De waarheid doet maar even pijn. Ik geloof in een goede God, in goede mensen en in een mooie wereld. Na 36 hel, voor mij nu de hemel op aarde.

Ik ben nog steeds een ras optimist. En een hopeloze romanticus. Ware liefde bestaat echt en ik weet wie mijn zielsverwant is.

Chris, je weet me te vinden. Mijn hart heeft nog steeds die ene vrije lege kamer.

Ten slotte,

in muziektermen: True Love van Pink.

Zoe.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Interessant en boeiend om te lezen. Het doet in het begin een beetje vreemd aan maar het is leuk eens iets verfrissends te lezen en niet van die standaard inhoudsloze berichten. Goed om te horen dat je niet meer afhankelijk bent van middelen en dat je de weg hebt gevonden.

Bedankt voor deze toevoeging! :)

Realities

Belezen gebruiker
ja een leuke post indeed, maar je bent dus niet op zoek naar een bepaalde ( chemische) stof die je dat geweldige gevoel ( adrenaline, serotonine en andere neurotransmitters) geeft, maar naar een zielsverwant? Meer nog
je hebt hem zelfs al gevonden, ontmoet?
Chris meld je aub hehe :P

:mrgreen:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Heel gaaf dit. Heb een soortgelijke bijzondere ervaring, relatie met de stof

Dank voor het delen,

Namasté

(edit: via dit topic kun je bijdragen aan de strijd voor een betere regulering van "medicijnen", "drugs". :wink:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Tja en ik ben niet zo van het zomaar willekeurig mensen toevoegen op Fb...

(wazig profieltje daar haha, mja vast een mooi mens. So be it..)

Nathaniel

Wijs gebruiker
Hahahaha ja branden in de hel ik weet het haha..

Probeer dus maar ook in die verleiding en verslaving zoveel mogelijk positiviteit te verrichten :wink:

Moet ik nou mijn virtuele zonden zitten te verdedigen tegenover een "modder-eter" om maar eens een Simbiaanse term te gebruiken hahahaha

Heeeehooooo offtopic :wave:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Moet ik nou mijn virtuele zonden zitten te verdedigen tegenover een "modder-eter" om maar eens een Simbiaanse term te gebruiken hahahaha
Tja, ik had jou toch wel iets hoger ingeschat, zat ik er toch naast.

Heeeehooooo offtopic :wave:

Ik gooi hem wel op slot. Dat kan ik namelijk als "modder-eter"...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan