mn hart

neti

Badass junkie
ik merk als ik veel gebruik en heftig dans, dat ik dan de week na de tijd mn hart voel... steken, of als ik t zwaar aan doe, dan voel ik m... hebben jullie dat ook>? :confused: vaak voel ik t dan ook al tijdens en direct na het gebruik

Play_bunny

Wijs gebruiker
ik ken het gevoel wel wat je beschrijft. Op zich schijnt het niet veel te maken te hebben met je hartspieren zelf, maar wel met de spieren erom heen. Het kan ook met je bloeddruk te maken hebben, die gaat namelijk ook omhoog. Dat voel je ook rond je hartspieren. Wat ik altijd doe is controleren of de hartslag in ieder geval regelmatig is. Hij zal misschien wel sneller gaan dan normaal, maar zolang die maar regelmatig is. Dat was volgens mij wel belangrijk. Althans ik maak me dan toch minder zorgen.

neti

Badass junkie
ah goeie tip, klinkt logisch... als t bij mij te wild gaat grijp ik automatisch naar mn keel om te voelen

buzzy

Badass junkie
Ik merk het altijd als ik na een nachtje of 2 weer in mn bed lig, dat mn hart dan echt hele rare ritmes volgt en wel erg hard klopt :confused:

J0rrit

Badass junkie
ik heb dit ook wel eens. maar ik vraag me af in welke mate je je hierover zorgen moet maken, want tijdens gebruik kan het toch wel heel vervelend zijn en het een beetje verpesten. Dus zijn steken in je hart en/of hartritmestoornissen ( dus dat je hart langzaam en snel afwisselend gaat ) gevaarlijk?

Play_bunny

Wijs gebruiker
Steken in je hart of hartritmestoornissen kunnen gevaarlijk zijn.
Maar het is niet altijd je hart, vaak niet namelijk. Het zijn vaak de spieren erom heen die samentrekken wat je voelt.
Wat ik heb gedaan: ik ben naar de huisarts gegaan (dit was al voor ik drugs gebruikte) en heb het gemeld. hij heeft ernaar gekeken en er is niets mis mee.
Laat het een keer (als je nuchter bent) nakijken door een arts als je er echt bezorgd over bent. Als er iets mis is, hoor je het namelijk altijd ook zonder dat je hart overuren maakt.

zommes

Badass junkie
Gezonde voeding zou dit soort dingen op onze leeftijd gewoon moeten voorkomen. Anders is er toch echt wat aan de hand.

68899

Bewuste gebruiker
Ben ook met deze klachten bij de huisarts geweest. Kreeg hetzelfde te horen als Play_bunny.

Wel vertelde hij dat het verstandig is om voldoende vocht (water !) tot je tenemen. Dit omdat je hart sneller kan gaan kloppen en daardoor je lichaamstemp. kan stijgen.

neti

Badass junkie
ej, ik heb er vooral last van op de heftige middelen, bij xtc merk ik het niet

als ik wild aan het dansen ben op explosion of pep merk ik echt dat mn hart tekeer gaat en nadien voel ik t steken (misshcien wat emer rust nemen tussendoor)

Carlitos

Badass junkie
Ik heb ook altijd last met me hart.
Eerst al na 300+ mg pep enzo.

En dan doe ik niks of alleen lopen.
Voelde net soort steken rond me hart :confused: .

Heb altijd snel hartkloppingen ook met wiet.

neti

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Uhm Explosion? Mag ik vragen hoe je daar nog aan komt? Dealer/oude voorraad/smartshop?

't is geen explosion, maar exposion, maar gelukkig wel THE REAL THING... had een adresje, HAD :cry:

erwin krol

Bewuste gebruiker
^Had, hmmmmmm :)

Ik dacht misschien dat je hartproblemen had met coke, dat had logisch geweest met bepaalde versnijmiddelen. Hartaanvallen liggen op de loer met verkeerde zooi.

erwin krol

Bewuste gebruiker
de versnijmiddelen van coke die ook lokaal verdoven zijn erg gevaarlijk voor je hart, ik kan helaas niet uitleggen hoe ik het weet want het is een technisch verhaal. Vooral hoge doseringen blokken je hartslag veel sterker dan de coke zelf....

flashkop

Bewuste gebruiker
Je hart wordt tenslotte ook verdooft he, ergens wel vrij logisch...
Algoed dat mdma/pep niet de klappertand werking op je hart heeft anders zouden niet veel mensen het overleven denk ik...

Djo

Badass junkie
Die hartsteken ken ik wel. Ook als ik dan adem doet het echt pijn. Dan gaat die steek helemaal mee met mijn ademhaling!
Heb het soms na gebruik van coke. En ook soms na gebruik van pep.

DjTrips

Bewuste gebruiker
been there, had that, man it feared me

kheb soms nachten wakker gelegen vol zweed bang dat ik ging hartinfart ofzo krijgen ( kan wel te maken hebben dat ik beetje para was van al het spul)

Bovenaan