Modafinil + blowen!

Capo

Newbie
Hey allemaal,

Modafinil hoort sinds een half jaartje bij mijn dagelijkse ochtendrituelen. Een dag of vier per week. Vooral als ik tentamens heb, heel moe ben of scherp moet blijven.

Ik heb gemerkt dat ik me enorm uitgerust voel. Binnen een uur na inname. Vooral als ik erg moe ben. Ook herinner ik mij dingen veeeel beter; ik hoef niet meer te zoeken naar woorden. Vooral dit laatste is erg prettig omdat ik hier altijd last van had.

Ik blow flink (en ook wel andere dingen) en ben eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen zijn die veel blowen en daar Modafinil bij gebruiken? Mijn dosis verdeel ik in twee delen. 'S morgens 100mg en 'S middags nog eens. Hierop blijf ik steevast wakker tot een uur of 22:00 - 23:00 uur. En slaap dan prima!

Het werkt nog steeds goed en ik wil van deze tijger in mijn tank niet af! Zijn er meer mensen die het gebruiken? En zo ja, werkt het nog steeds even goed? Alle info is meegenomen.

alvast bedankt!
Capo

xpressurself

Bewuste gebruiker
Het klinkt in ieder geval wel interessant! :) maar ik hoor er echt voor het eerst van, waar koop je het, wat is het, hoe duur etc.? Thanx!!

Capo

Newbie
Wat het is kan ik wel vertellen; het is een doping die de slaap remt en het geheugen verbetert, zonder dat je je echt anders of lekkerder voelt. Het pept je lichamelijk absoluut niet op. Geen verhoogde bloeddruk, hartslag of dat je nerveus wordt.

Het wordt wel voorgeschreven aan mensen met narcolepsie (slaapziekte). Of mensen met nachtdiensten en slaapproblemen. Ook soms bij ADHD geloof ik. Google kan je sowieso meer vertellen
http://www.planet.nl/planet/show/id=69402/contentid=716179/sc=bc661d

Je kunt het krijgen via je huisarts, met geluk. Op het internet is het over het algemeen buitensporig duur. Heel goed zoeken dus. Of een connectie hebben. Ik zal maar geen bronnen noemen :(. Hoe graag ik ook zou willen. Er zijn mensen in Nederland die elke drie maanden met een paar doosjes de apotheek uitstappen!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
heb modafinil 1 keer gedaan maar had nou niet echt noembare effecten... maar komt mischien omdat ik in die tijd aan de speed zat. Mischien binnenkort nog eens proberen...

Bovenaan