magik zei:Na de eerste ben ik meestal redelijk actief, na de 2de ook nog, maar na de 3de word ik er ook alleen maar moe van. Maar dat maakt me op dat moment meestal nog niks uit![]()
of zelfs nog beter, speedSkippy zei:cocaine!
ja, heb ik ook vaak gehad, een snuifje doet wonderen..
verder weet ik het niet... best irritant dat wel
Trip Unit zei:Moet je zorgen dat je goed spul regelt.
Ik heb knallers van 135 Mg Mdma.
Nou dansen ga je de hele nacht geloof mij.
van mdma met rommel erbij wel dan ofwat ?????zommes zei:Van pure mdma ga ik niet dansen.
zommes zei:Van pure mdma ga ik niet dansen.
kan de eerste tijd dan juist nie stilzittenEllesdee zei:zommes zei:Van pure mdma ga ik niet dansen.
ik word er superhangerig van... ga meestal dan ook ergens zitten en met een grote smile zitten spacen![]()
schranziewanzie zei:van mdma met rommel erbij wel dan ofwat ?????zommes zei:Van pure mdma ga ik niet dansen.
dat heb ik namelijk nog maar 1 keer gehad in heel mijn leven dat er speed bij mijn pillen zat.dallandra zei:schranziewanzie zei:van mdma met rommel erbij wel dan ofwat ?????zommes zei:Van pure mdma ga ik niet dansen.
ja,die rommel is nl soms ook een deel speed
nicole1973 zei:Ik heb het in het begin wel gehad .. dansen tot ik er bij neerviel zeg maar maar de laatste tijd ga ik wel als die begint te werken ff lekker dansen .. gewoon relaxed maar dan slaat het al snel om ... ik voel me eigenlijk steeds heel erg in mezelf gekeerd.. heb het zeker weten naar mn zin en voel me ook lekker maar al die mensen om me heen .. het zal wel allemaal.. en een uur later ga ik ergens zitten.. zit ik wel heerlijk maar dan slaat ter plekke de vermoeidheid toe en wil ik eigenlijk wel naar huis toe.. daar aangekomen word ik wel weer wakker
maar van dat in mezelf gekeerd zijn baal ik eigenlijk wel heel erg .. ben ook wel vaak moe als ik uit ga na een hele dag werken ben je gewoon al beetje moe als je van huis gaat .. zak misschien daar wel door komen.. maar goed als ik dan naar mijn man kijk die is net zo een springkaan en die lult echt zonder einde tegen iedereen die die ziet en danst wat af.. vreemd dat het zo verschilt per persoon
Grz Nicole
Hero in pillen zijn fabeltjes.Saivy zei:Heb ik ook al gehad, maar toen het uitkwam, zat er heroïne in mn pillen..![]()
schranziewanzie zei:je moet niet alles geloven wat ze je wijsmaken.Saivy zei:mja dat hadden me ze toch verteld![]()
![]()
De Stofzuiger zei:De perfecte combo pep en pillen dan kak je niet in![]()
Saivy zei:De Stofzuiger zei:De perfecte combo pep en pillen dan kak je niet in![]()
Dan kak je niet in??![]()
Ps: waar haal jij je nick eigenlijk vandaan? :P
De Stofzuiger zei:Saivy zei:De Stofzuiger zei:De perfecte combo pep en pillen dan kak je niet in![]()
Dan kak je niet in??![]()
Ps: waar haal jij je nick eigenlijk vandaan? :P
Op partys dat je niet gaar wordt als je pep en pillen in combinatie op hebt, want ik las net ergens dat iemand van pillen alleen wel eens gaar wordt.
En the nick, maten van me noemen me wel eens een zo als ik weer eens een te dikke lijn wegveeg een black 'n decker