moe worden van xtc

flash kieke

Wijs gebruiker
Ik heb ondervonden,als je xtc neemt en dan in de zetel zit of zo,dat je dan moe wordt.

maar naa een paar keer dat te hebben gehad heb ik een oplossing op gevonden(niet echt een oplossing,maar hoe het komt)

Als je moe wordt van xtc,moet je gwn bewegen,en je gaat actiever worden en de andere effecten van xtc hebben :mrgreen:

iemand dat ook al gehad?

spacekonijn

Badass junkie
dan krijg je langzaam vage stuiptrekking en ticks.

idd zie mensen altijd spastisch met benen trillen e.d maargoed beetje idioot als je t mij vraagt

flash kieke

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
dan krijg je langzaam vage stuiptrekking en ticks.

idd zie mensen altijd spastisch met benen trillen e.d maargoed beetje idioot als je t mij vraagt

heb ik ook als ik effe zit

echt lastig

:mrgreen:

spacekonijn

Badass junkie
tip : speed snuiven.

MDMA is ook niet echt een upper eigenlijk ( naja het is wel een amfetamine maar het effect is toch eigenlijk meer een downer)

Jeller

Badass junkie
ik ga ook akkoord.. kword dan niet echt moe hoor, maar eerder loom en kzit dan altijd overdreven goe, waar da ik ook maar zit :)

kvind da nie zo erg eigenlijk ze, tis daarom da er ook nog redelijk makkelijk te slapen valt op pille als je wil

A

Anonymous

Gast
Zitten & liggen zijn het lekkerste om te doen als je spaced, lekker chillen slap lullen elkaar uitlachen voor rare trekjes vet leuk toch??

Deranged

Badass junkie
De laatste pillen die ik heb gehad vielen stuk voor stuk mijn ogen zowat van dicht, terwijl vroeger mijn ogen bijna uit m'n kassen vielen. Bij de pillen die ik vroeger nam kreeg ik altijd naast het bekende love effect ook nog eens een stoot energie waar je u tegen zegt zo hard als ik dan kon rennen was echt ziek en soms voelde ik niet eens meer dat ik liep en gleed ik voor mijn gevoel als het ware over de grond. Pillen die ik tegenwoordig neem missen ehter keer op keer de energie stoot en in plaats daarvan wordt ik er lam van. Wij dachten hier altijd dat de pillen met energie stoot voorzien waren van speed maar nu blijkt dat dat maar amper voorkomt. Ook kan ik nu zeggen dat de energie die ik toendertijd van een xtc pil kreeg vele malen groter was als de energie die ik krijg van speed. Waar zit dan dat verschil in? :confused:

A

Anonymous

Gast
Deranged zei:
De laatste pillen die ik heb gehad vielen stuk voor stuk mijn ogen zowat van dicht, terwijl vroeger mijn ogen bijna uit m'n kassen vielen. Bij de pillen die ik vroeger nam kreeg ik altijd naast het bekende love effect ook nog eens een stoot energie waar je u tegen zegt zo hard als ik dan kon rennen was echt ziek en soms voelde ik niet eens meer dat ik liep en gleed ik voor mijn gevoel als het ware over de grond. Pillen die ik tegenwoordig neem missen ehter keer op keer de energie stoot en in plaats daarvan wordt ik er lam van. Wij dachten hier altijd dat de pillen met energie stoot voorzien waren van speed maar nu blijkt dat dat maar amper voorkomt. Ook kan ik nu zeggen dat de energie die ik toendertijd van een xtc pil kreeg vele malen groter was als de energie die ik krijg van speed. Waar zit dan dat verschil in? :confused:

Tolerantie? Mischien omdat je veel amphetamine gebruikt, dat je bijna imuun bent voor het speedy effect?

Deranged

Badass junkie
Nee dat was al voor ik uberhaupt speed gebruikte, en het geld niet alleen voor mij maar voor iedereen hier uit de buurt waar ik vroeger xtc mee gebruikte.

A

Anonymous

Gast
Bij mij was het trouwens andersom, als ik vaak aan de pillen ga krijg ik alleen een speedy effect en geen kriebels in me buik.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
de laatste keer dat ik 0.13gr mdma had genomen kreeg ik ook niet zoveel extra energie, af en toe op de hoogtepunten kon ik mij nog eens smijten op de muziek maar niet het normale effect, kwas wss omdat ik voor die capsule al helemaal kapot was en mijn benen het niet meer aankonden, wou nog ff doorgaan en capke gepakt maar heeft niet zo heel veel geholpen tja volgende keer beter he :)
ik denk dat je niet moe/kapot mag zijn als je mdma pakt omdat dit het effect verminderd

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
tip : speed snuiven.

MDMA is ook niet echt een upper eigenlijk ( naja het is wel een amfetamine maar het effect is toch eigenlijk meer een downer)
Als ik buiten ben en een paar pillen op heb word ik hyper ga op "onderzoek" uit. Als ik binnen zit waar het warm is en ik heb iets onder me kont, dan word ik heel sloom/moe/slaperig maar het bevalt me bij beide prima.

Wortel

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Ligt aan de situatie zijn mijn bevindingen. Wanneer ik buiten ben op een hard kut bankje en ik ben van de wereld ga ik op "onderzoek" uit. Ik ga overal ronddwalen en ben soms uren aan het lopen en aan het kijken. Zit ik binnen lekker warm word ik niet echt moe maar sloom zeg maar en zit dan heerlijk. Als ik dan eenmaal binnen (warm) heb gezeten zal ik niet snel meer hyper worden.

cunt

Wijs gebruiker
het lijkt inderdaad dat xtc zich aan de situatie aanpast. met uitgaan kan ik gewoon lekker lang dansen enzo .. maar als ik thuis zit dan zit ik echt heeeerlijk!! het gevoel is dan compleet anders. m'n benen gaan wel vaak trillen en als ik thuis lekker hard ga dan trilt m'n kaak als een gek. echt heeerlijk.

maar ben het wel eens dat je er verder niet echt actief van word. soms praat ik wel heel veel. maar ben alsnog te lui om naar de keuken te lopen om ff wat drinken te pakken ofzo.

A

Anonymous

Gast
Deranged zei:

Ik weet het al, je weet toch dat veel mensen zeggen dat de magie van mdma op een moment weggaat, dat is jou overkomen denk ik dan, tijdje minderen en opnieuw proberen?

J0rrit

Badass junkie
Deranged zei:

je hebt verschillende soorten xtc. Heb je je pillen laten testen? er bestaat namelijk mdma, mda enz. Er bestaat ook een xtc ( weenie welke iig nie mda of mdma ), waarvan je veel meer energie van krijgt van van de gewone mdma

Mac...

Badass junkie
Nee denk dat dat allemaal weinig uitmaakt. Ikzelf heb het ook ondervonden en ken nog wel meer mensen die dat hebben. Die gebruiken allemaal al enige tijd XTC en hij wil nooit meer zo lekker knallen als vroeger. Heb dat ook op feestjes, als de pil me begint te knallen moet ik echt ff gaan zitten, want ik ben zo loom in de space, maar duurt gelukkig altijd maar een half uurtje.

Als ik thuis ga zitten knallen, wordt ik idd zo moe als het maar zijn kan. Heb ook altijd het gevoel dat ik ieder moment in slaap kan vallen (outgaan dus), maar probeer (lukt ook wel) altijd wakker te blijven en te genieten van de mega diepe space.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik niet, ik ben als de xtc inslaat altijd heeeeel actief, en blijf actief tot wanneer de pil uitwerkt en ik moe begin te worden

J0rrit

Badass junkie
ik als ik zit, dan kan ik blijven zitten. als ik dans, dan kan k blijven dansen. xtc werkt stimulerend maar ook trippend, dus drm past het zich aan aan wat je doet, denk ik.

Benn

Experimenterende gebruiker
Ik heb af en toe dat ik van die uitrek buien krijg :P heerlijk is dat :P

caatje

Badass junkie
Benn zei:
Ik heb af en toe dat ik van die uitrek buien krijg :P heerlijk is dat :P
Das zeker lekker, t trekt door je hele lijf. Maar moe worden ligt ook aan jezelf. Je moet wat gaan doen, bewegen. De hond uitlaten. (bij thuis gebruik) of gewoon een blokje om. Tis nog leuk ook, de wereld is dan net ff anders

SpringPack

Herken dit alles.

als ik met XTC even ga zitten dan wordt ik loom (das idd het goede woord ), maar vind het verder niet vervelend ofzo.
Merk wel als ik heel loom wordt dat ik het 'gevoel' niet echt meer kan vasthouden, ga dan vaak met mijn ogen focussen (beetje scheel kijken) om het blurry effect een beetje op te laten komen, dan krijg ik vaak genoeg impulsen en wordt ik weer wat actiever.

Wat wel vaak heb is dat als ik een tijdje heb gezeten ik ga trillen (of ik het heel erg koud heb ), maar ik zie dat zelf vaak niet, mensen om me heen wijzen me erop.

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
ik als ik zit, dan kan ik blijven zitten. als ik dans, dan kan k blijven dansen. xtc werkt stimulerend maar ook trippend, dus drm past het zich aan aan wat je doet, denk ik.

Dat heb ik nou ook.. soms moet ik mezelf echt even een schop onder m'n kont geven als ik weg zit te spacen. Als ik dan weer aan't lopen of dansen ben is dat weer ok.

Ik denk trouwens dat het ook afhangt van hoe fit je zelf bent. Als ik al moe naar een feest ga zal ik meer spacen dan als ik goed uitgerust een pilletje pak.

LeftBehind

Ik heb ondervonden,als je xtc neemt en dan in de zetel zit of zo,dat je dan moe wordt.

maar naa een paar keer dat te hebben gehad heb ik een oplossing op gevonden(niet echt een oplossing,maar hoe het komt)

Als je moe wordt van xtc,moet je gwn bewegen,en je gaat actiever worden en de andere effecten van xtc hebben

iemand dat ook al gehad?

ik herken dit echt precies gewoon haha
maar ik vind dat 'moe worden' juist wel heel lekker

Pilleboom

Newbie
ja alsk aan de kletzer ga dan gaak stampen ook lekker beetje rennen beetje actief doen voor de verandering! Respect Voor Jetzers!
Tip : Mdma-poeder in bier smaakt vies maar het effect :xtc: + :P = :xtc:

oerpoep

Newbie
ik werd zekers niet moe van de kletsers ik werd onrustig nerveus en vooral blij :) en het rennen vond ik het leukste van alles, het zo knoerterhard dat wil je gewoon niet geloven!

:xtc: + :stoned: = :hearteyes:

Endymion

Ik wordt ook vrij sloom van mdma. Ik vind het ook niet echt iets voor op een feest, meer om lekker thuis mee op de bank te hangen met een muziekje erbij.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
vind mdma iets heel raar...
de ene keer wordt ik enorm energiek, zin om te dansen enzo
de andere keer wordt ik enorm sloom/moe, maar wel een zalig gevoel natuurlijk, en heb dan absoluut geen zin om actief te zijn, gewoon rustig genieten van de warme roes... :)

Imke

Badass junkie
Ik herken et volledig!!! maar twas nie geestig, we waren allemaal zo ant uikijkn naar HET zaligste feesje, terug heel de nacht doorfeesten en blijvn gaan.. Maar onze piln maakten ons moe, en om 3u was iedereen uitgeput :( :rolleyes: :cry:
Uiteindelijk hadden we wat speed gevonden, en dat was de redding!! :mrgreen: :grin: :wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
als ge mdma pakt moet je er gewoon van tevoor goesting in hebben
ben je goed wakker met veel energie en pak je dan mdma zul je ook een hennig avondje doorfeesten .
voel je moe en lui en pak je dan mdma jah dan zul je het wss nie al te lang uithouden.
daarom ben ik moe en lui pak ik eerst speed dan doet ge het direct terug gjan :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Bovenaan