Moeilijk

biggie

Newbie
Is het jullie ook op gevallen dat er bijna niet meer aan te komen is. Volgens mij sluit het net rond xtc zich steeds sneller. Zelfs mijn laatste lijntje naar mijn leverancier is dood gelopen. Wat is jullie ervaring hiermee??

needlefreak

Bewuste gebruiker
ik wou dat ik wat minder geconfronteerd werd met al die harddrugs want ik heb het erg moeilijk de laatste tijd om er van te blijven...

needlefreak

Bewuste gebruiker
Biggie ik lees dat je van amsterdam bent. dan moet het toch geen enkel probleem zijn. als je in amsterdam geen dope vind zul je het nergens vinden. :mrgreen:

otherside

Newbie
ik woon in een klein dorp maar ik kom er erg makkelijk aan maar dat is omdat ik de mensen ken en in het wereldje leef van junks tot 14 jarige mannetjes de net blowen bij ons hangt dat allemaal samen in 1 park rond en daar is alles te halen . maar alsje daarvan niemand kent word het erg moeilijk. volgens mij is het in een klein dorp makkelijk te halen en ik denk dat je het beter kan vertrouwen omdat iedereen om je heen het ook al gebruikt heb! is dat zo ???

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Klein dorpje?

Opzich is t makkelijk te krijgen... begon zelf vrij ontschuldig zou nooit blowen... me later overhalen voor xtc... volop te krijgen voor normale prijzen hiero...!

Mzll Gabberfreak! :grin:

Het is juist lastiger om aan drugs te komen in de grote stad. Er word er zwaar gecontroleerd enz. Veel van mijn oude dealers halen het nu uit een kleiner dorp vandaan. Misschien wel een idee voor jou>
.

Mac...

Badass junkie
Als je volgende keer weer 's op stap gaat moet je een van de personen aanspreken die minstens net zo wazig is als jij.
Deze hebben meestal wel een adresje of kennen een persoon die zich ook vaker daar bevind.
Heb er zelf nooit zo'n last van, ook al is mijn dealer opgepakt had binnen een dag weer een andere die ook nog 's kwam afleveren :grin:

biggie

Newbie
Zit inmiddels een maand zonder en het ziet er ook erg somber uit voor me. Toch maar misschien naar de smartshop en een flesje explosion proberen. Vrienden van me hebben het ook geprobeerd en waren er zeer over te spreken. Behalve dan dat het 12,50 per flesje kost plus dat je eigenlijk na twee uur toch moet bijslikken.

Bovenaan