moeilijke keuze

anon22

Belezen gebruiker
ik sta voor een lastige keuze

100 x 151mg getest mdma pillen voor 300 euro
of
100 x ~60mg getest mdma pillen voor 90 euro

in verhouding heb ik bij de 60mg pillen voor minder geld in totaal meer mdma.
maar ik heb weleens het gevoel dat het nemen van 1 knaller beter valt dan 2 of 3 slechte pillen tegelijk, of zit dit tussen mijn oren

vind wel dat ik 1 van de 2 moet kopen aangezien mdma de laatste tijd schaars en duur is

zaagmans

Bewuste gebruiker
Ik kies ALTIJD voor de betere kwaliteit, ongeacht het bedrag. Neem van allebei wel even een tester.

Sarori

Bewuste gebruiker
Gewoon voor kwaliteit gaan als je de centen ervoor hebt. Beter 1 goede pil dan 3 matige. Goedkoop is duurkoop.

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Ja, als je het geld hebt natuurlijk voor de kwaliteit gaan. Ik zou zo 4 euro neerleggen voor een 150 mg, een waarschijnlijk haal je voor verkoop?
Maargoed, 90 cent p/p is ook niet veel en als er geen andere troep op bindmiddel na inzit dan drop ik daar zonder problemen 3 van.
Ook zijn 60 mgtjes makkelijker te doseren als je aan minder ervaren gebruikers verkoopt.
pittig keus inderdaad, sorry dat ik je verder niet kan helpen :(
ennuh waar in de buurt woon jij? Want je mag van geluk spreken dat er nog wat lekkers op de markt te vinden is.
Hier (Gelderland) is niks nada noppes, laatste 2 testers niks gevoeld.
V

anon22

Belezen gebruiker
dankje, denk dat ik voor kwaliteit kies.
woon in gelderland btw , zie hier ook heel erg veel slechte in omloop gaan.
veel met (bijna) geen werkzame stof erin, of mcpp.
zie mijn eigen vrienden ze naar binnen slikken, en tog doen ook al waarschuw ik ze ervoor.
daarom ook dat ik daar nu wat aan ga doen en maar weer eens een partijtje schone pillen koop.

tomz0r

Badass junkie
Allebei mega goedkoop voor in deze tijd.

Ligt er aan voor wat je ze wil gebruiken. Bijdoseren is met die laaggedoseerde makkelijker terwijl pillen naar een feest meenemen juist met die hooggedoseerde een kleiner probleem vormt.
Als je ze van plan bent door te verkopen zou ik voor die laaggedoseerde gaan.

Dat je de werking verschillend vindt kan liggen aan de vastheid van de pillen waardoor het langer duurt voor ze in je maag opgelost zijn. Dit kan je voorkomen door ze te verkruimelen. Dan werken die laaggedoseerde zelfs sneller en beter dan die hooggedoseerde.

anon22

Belezen gebruiker
jah , het is voor eigen gebruik (vrienden) en voor verkoop.

en voor de 151 vraag ik 5/6 euro per stuk kan wel deze tijd.
en de slechtere had ik dan weggedaan voor 3 voor 10 euro of 4 voor 10.
ik vermeld er ook altijd netjes en eerlijk bij wat voor kwaliteit ze krijgen.

en hij is getest ja.
het gaat om een licht wit/grijs pilletje met het logo AP erop.
redelijk kleine pilletjes

maar ik denk dat ik er snel bij moet zijn aangezien dit de enige is waar ik kan kopen die schone pillen heeft.

de rest allemaal troep en mcpp.
1 was zelfs getest op 16mg mdma , haha dan moet je er een hoop van nemen.
en die pillen waren joekels , net zo groot als een smartie, bruin zonder logo :tearsofjoy:

Oom Klaas

Badass junkie
150 mg pillen...die ben ik al een tijd niet tegen gekomen :(
Alles tussen de 60 en 100 mg ben ik al heel blij mee.

Bovenaan