moet je trippen leren?

teebo

Bewuste gebruiker
Quotes uit dit forum
TRIPPINBALLS:
“de 1e keer dat ik acid gedropped had, was ik ook 16 Smile nam een hele zegel (200mic) en viel hartstikke goed. Als je me tijdens te trip had gevraagt hoe het zou gaan zou ik misschien zeggen dat het wat minder goed ging. Maar als ik het nu bekijk ben ik blij dat ik het gedaan heb Mr. Green zekers voor herhaling vatbaar Wink”
AcIdObSeSsEd:
Hoe erg je lsd vind hangt van persoon tot persoon af, ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik 1,5 a 2 blotters binnen en het merk dat ik onder de lsd zit ( wil niet zegge dat ik het niet voel maar gwn dat het me niet in de ban houd, fijne visuals,fijne sfeer, alles top) en dan heb ik mensen bij mij die maar een halve of een ganse hebben genome en maar blijver zevere over hoe fel ze het vinde en dat ze niet wete wat hun overkomt enzo. en als ge dan iemand gelijk mij zijt dan vind ge het lsd zeker niet erg. maar als ge dan zo gelijk die andere zijt dan denk k dat ge lsd wel een stukje erger zou vinde
----
tripmiddelen nemen mij ook nooit volledig in de ban, terwijl een vriend van mij alles ziet ademen en zotte dingen meemaakt zie ik alles gewoon wat schilderachtig. Zelf bij lsd relativeerde ik alles, het zit allemaal in mn hoofd. Ook heb ik altijd veel mindfuck en last van rusteloosheid. Zelf in de goede momenten kom nooit volledig tot rust. Dus als ik dan aan het trippen ben geniet ik er eigenlijk niet van, terwijl ik het achteraf gezien zeer leuk vond en ik dus toch weer zin krijg in een volgende trip. Als ik dus mensen hoor praten over hoe gestoord hun trip wel niet was weet ik dus niet wat ik er van moet geloven. Zo las ik hier in een tripreport welke zotte dingen hij allemaal heeft meegemaakt terwijl de titel “paddo’s, badtrip” was….
Ik heb er wel al veel van geleerd maar onvoorwaardelijk genieten doe ik er niet door. Hierover heb ik mij veel vragen gesteld tot mijn laatste paddo trip, die was perfect, geen mindfuck en de gedachte ‘wees blij met wat je hebt’ heeft mij geholpen in de momenten waar ik overal en nergens zin in had. Ook was mijn 2é keer LSD veel chiller dan m’n eerste keer. Dus ik hoop dat mn volgende trips weer zo gaan zijn, dat ik ook kan mediteren en zo.
Dus mn vraag is, geniet iedereen wel van tripmiddelen en zijn er hier mensen die hebben moeten leren genieten van trippen?

groetjes :wave:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb nu 2 keer LSD gedaan en beide keren was mn trip heel heavy qua visuals (mensen zien die er niet zijn, complete ruimtes zijn in één keer vol met dingen die er niet staan, iedereen ziet er vaag uit - hoofden van mensen veranderen continu etc etc) en heel erg leuk zowel op dat moment als daarna :) Het enige verschil dat ik merkte ,was dat ik de eerste keer een beetje verloren was en voor nuchtere mensen overduidelijk aan het trippen was/compleet de weg kwijt was en dat ik de tweede keer mijn trip heel erg goed kon sturen/heftiger of juist minder heftig kon laten worden.

LSD :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Mn eerste trip (paddos) was ook niet zo fijn als bvb mn tweede. De eerste keer ben je nog nie gewend met die gevoelens enz, en als je dan al ineens een goeie portie naar binnenwerkt, kan dat wel effe hard aankomen.

De volgende keer dat je t gaat doen, weten je hersenen al n beetje wa er gaat gebeuren, dus t is niemeer zo overweldigend.

Doodkapje

Wijs gebruiker
sjaartrol zei:
Mn eerste trip (paddos) was ook niet zo fijn als bvb mn tweede. De eerste keer ben je nog nie gewend met die gevoelens enz, en als je dan al ineens een goeie portie naar binnenwerkt, kan dat wel effe hard aankomen.

De volgende keer dat je t gaat doen, weten je hersenen al n beetje wa er gaat gebeuren, dus t is niemeer zo overweldigend.

zo heb ik het ook ervaren. ik moest ook wennen aan trippen. eerste keer zat ik erg over te geven...

Bengt

Bewuste gebruiker
Zoizo had ik de eerste keer een groot verbazing effect, wat wel tof was.
De tweede keer en andere keren wist ik wat er ging van terecht komen en vond ik dat ik mijn trip makkelijker kon sturen.

Ik denk wel dat je moet leren trippen om bijvoorbeeld het spirituele uit je trip te halen door, ja te mediteren.
Maar dat je gaat je niet lukken de eerste of 2de keer.

Northawke

Wijs gebruiker
Is apart dat je het je afvraagt. Ik heb donderdag net een trip gehad die draaide om het leren omgaan met trippen (onder andere). Mij werd heel erg duidelijk gemaakt dat om bepaalde tripstaten te bereiken je echt moet leren trippen en met de basis moet beginnen. Ik hang zelf altijd heel veel aan m'n ego en dat moet eerst helemaal weg gelegd worden voor ik bepaalde tripstaten kan bereiken.

falinter

Experimenterende gebruiker
mijn eerste echte trip , waren van paddo's.

op het begin ben je best wel zenuwachtig , en dat hielt ik tot het begon.
ik had al genoeg verhalen gehoord van kameraden over hallicuneren en dergelijke , dus ik wist wel zo ongeveer wat me te wachten stond.

hele vette avond geworden. :mrgreen:

Flinter

Belezen gebruiker
Mijn ervaring met trippen is niet dat je het moet leren maar je moet er gevoel voor krijgen. Sommige mensen hebben dat gevoel niet en die gaan gewoon bad (dat of een te hoge dosis).

Ik noem geen namen maar falinter weet het wel (boven op de bult iedereens kleren aan xD) egt wat een gast was dat :P.

falinter

Experimenterende gebruiker
Flinter zei:
Mijn ervaring met trippen is niet dat je het moet leren maar je moet er gevoel voor krijgen. Sommige mensen hebben dat gevoel niet en die gaan gewoon bad (dat of een te hoge dosis).

Ik noem geen namen maar falinter weet het wel (boven op de bult iedereens kleren aan xD) egt wat een gast was dat :P.

en nog had hij het koud. :openmouth:

Flinter

Belezen gebruiker
falinter zei:
Flinter zei:

en nog had hij het koud. :openmouth:

ja inderfocking daad dat was egt een vent die had minstens 10 dingen om zich heen en hij bevroor. Daarom trippen is niet voor iedereen weg gelegt (denk alleen al maar aan je moeder die aan de sos is of aan de pillen :P).

-Flinter

Bovenaan