MoH 2016

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zijn er meerdere die morgen naar masters of hardcore gaan? zo ja, waar sta je dan eigenlijk? welke stage en waar in de zaal?

De groep waar ik mee ga word gevarieerd tussen main stage, early en frenchcore en we staan eigenlijk altijd rechts in het midden of voor aan.

MeejheM

Badass junkie
Ik sta achter de schermen.

@tijdloos: Hopelijk duurt het nog wel even voor Oortjes terug is, we zijn pas zo'n 4 uur bezig. de vergunning is tot 0800 dacht ik.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Haha, het is vandaag!

Maar vorig jaar was echt insane! overal vuurwerk en dikke lasershow op het einde! alhoewel die van dominator toch iets beter was :flushed:

Bij welke stage ben je achter de schermen?

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
man man man, wat een feest weer. topprestatie opgeleverd.

kan dus blijkbaar ook achterwaarts hakken op harde frenchcore, dat wist ik niet. Wel kon je me na 5 minuten bijna afvoeren voor te weinig zuurstof haha.

complimenten

MeejheM

Badass junkie
Met zoveel mensen in den bosch heb je soms dat alle gasaanstekers dienst weigeren door een laag zuurstofgehalte in de lucht. dan ligt de hele hallen s'morgens bezaaid met perfect goeie aanstekers.

ik heb wel eens meegemaakt in eindhoven(beursgebouw) dat het gecondenseert zweet regende van het dak af.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat had ik dus op defqon.1 2013. De preparty op vrijdag was zo druk en alles dat het gewoon lichtjes begon te regenen in de tent, eerst vond ik het heerlijk tot ik besefte dat het ook een deel zweet is van iedereen.

MeejheM

Badass junkie
het is gewoon dom dat noch de organisatie, noch zaalpersoneel de branddeuren opengooien, maar elke deur kost minstens 2 man security en die zijn er nooit...

echt idioot om op 20k bezoekers het minimaal vereiste aantal security in te huren.

ps: maak je niet druk, 80% is adem, en door condensatie zijn de meeste stoffen er al uit, denk liever aan wat je inademt en wat daaraan ontbreekt :grin:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
MeejheM zei:
het is gewoon dom dat noch de organisatie, noch zaalpersoneel de branddeuren opengooien, maar elke deur kost minstens 2 man security en die zijn er nooit...

echt idioot om op 20k bezoekers het minimaal vereiste aantal security in te huren.

ps: maak je niet druk, 80% is adem, en door condensatie zijn de meeste stoffen er al uit, denk liever aan wat je inademt en wat daaraan ontbreekt :grin:

Met binnenkomst bij de kluisjes probeerde een groep jongens de nood deuren die gewoon open waren, zijn zo naar binnen gerend en niemand die er iets aan kon doen/zei.

MeejheM zei:
Ik gok dat het meer te maken heeft met geluidsnormen en vergunningen.

MeejheM

Badass junkie
Ook het standaard verplichte aantal beveiligingspersoneel zoals beschreven in de afgegeven vergunning wordt zelden tot nooit overtroffen op het evenement zelf.

Qua geluidsnormen(dB) is bij dit soort lokaties vaker gekozen voor de gehoorschade van het personeel en de bezoekers, omdat dat vaak lager ligt dan de maximale waarden "aan de voordeur".

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Kon er helaas niet bij zijn dit jaar, volgend jaar kan je mij er sowieso wel vinden :sunglasses:

MeejheM zei:
ik heb wel eens meegemaakt in eindhoven(beursgebouw) dat het gecondenseert zweet regende van het dak af.

Had ik afgelopen editie van Defqon.1 ook, op de pre-party (was in een tent buiten). Omdat het buiten vrij hard aan het regenen was, dacht ik heel even dat de tent het zou begeven. Kwam er later pas achter dat het condens was :tearsofjoy:

MeejheM

Badass junkie
afhankelijk van de soort tent zal vochtige lucht tegen het plafond condenseren, maar door de bouw van een tent heeft deze nagenoeg altijd een punt- of zadeldak, en zodoende de condens grotendeels naar de zijkanten afvoeren, als je al condensvorming krijgt in een tent.

voor de condensvorming is vooral het verschil tussen de lucht binnen en de temperatuur van het oppervlak waar de condens vormt van belang.

in een tent denk ik niet dat het temperatuurverschil in die regionen zal zitten, maar dat is 15 jaar ervaring, geen natuurkunde.

Bovenaan