ik had op zo een site gelezen dat 0,4 gram dmt in je pijpje een normale dosis is,, maar niet dus :P... dan hoef ik dus ook geen 1750 gram te kopen XD dus als ik gewoon 0,08 tot 0,1 gram doe,, (zelf denk ik erover om iets meer te nemn, maar als dat zo erg word afgeraden dan is het misschien beter van niet) dan komt het allemaal wel goed neem ik aan,, het is niet om er pillen van te maken hoor,, als ik van iemand pillen heb ofzo dan ga ik eerst ff langs het zieken huis om ze te test

want je zou maar een verkeerde hebben gekocht ofzo toch? en dan probeer ik eerst gewoon een klein beetje MAO een kleine hoeveelheid zodat ik er niet helemaal gek van word als ik niet "clean" ben van binnen

vet bedankt man, anders had ik gewoon teveel genomen,, ik zou ff kijken op welk forum ik dat had gelezen..
dus in het kort,,
eerst een klein beetje MAO proberen ongeveer 0.5 gram
als ik daar geen last van heb dan kan ik dus nog 1 gram nemen want ik weet dat het maximale 3 gram is, dat heb ik op azarius gelezen dus als ik dan netjes op de helft zit is dat goed

dan doe ik het dmt in het buisje met een vuurtje erbui endan lekker diepe hijs nemen,,, rook een stuk of 8 joints perdag dus moet er wel iets van merken :P vandaag btw niet zoveel :P 5 ofzo :P,,
dan zet ik een lekker muziekje op en ga heerlijk van de space genieten

daarna rustig bij komen en een paar uurtjes w8en met bepaalde producten eten anders krijg je hoofdpijn en word je misselijk (kans op)
sorry hoor :P maar wil het gewoon allemaal zeker weten, en jullie hebben er een stuk meer ervaring mee als ik aangezien ik het nog nooit DMT heb gebruikt, wel gelezen op het forum hoe je het zelf moet maken