• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Monsterspeed in de psychiatrie

decodation

Experimenterende gebruiker
Oke met heel veel stress of het uberhaupt binnen komt heb ik speed van een totaal vreemde dealer binnen weten te krijgen. Niet relaxed, eerst stressen eigenlijk al een dag van tevoren en dan voelde ik me ook nog een junk omdat ik het niet kon loslaten. Ik heb heel lang niet gebruikt omdat ik bang was voor bad trips (had angststroonis echt heel extreme mate). Dus nou de laatste weken steeds stiekem drugs gebruiken want nu durf ik het weer en ik verveel me toch als ik eigenlijk het probleem al heb weggewerkt (angst en alcoholmisbruik dus).

Nou speed op, hart sloeg helemaal op hol had een heel onrealistisch gevoel en roken was eigenlijk het enige dat als ademen voelde, zelfs als ik op mijn bed lag was de tijd zo onrealistisch dat ik mijn ademhaling niet bij kon houden. Dus loslaten (iets wat ik heb geleerd DOOR drugs dus, alcohol is alleen een demper en ik vind het schandalig hoe ik daarmee om ben gegaan) en relaxen. Zet Bob Marley aan, denk aan zijn standpunten en ga op de wc zitten om te plassen :tongueout:. Dit duurde ongeveer een half uur en mijn dingetje leek echt te krimpen. Ik had pep gesnoven en in een halve liter Monster energydrink gedaan (dat hecht lekker aan elkaar vast). Zoals de lezer denk ik weel zal merken ben ik behoorlijk van het padje af en is in één lijn denken heel moeilijk. Een tripreport maken lukt meestal niet tijdens de trip :tongueout: ik moet eigenlijk een webcam hebben om het te filmen of zo. En ik had ook flink gemorst dus qua likken en wat ik in die energy had gedaan was ik begonnen met een gram.

Voelde me een heel klein beetje angstig omdat het echt geen peproes is volgens mij zit er iets doorheen. Nu heb ik bv het gevoel dat ik een beetje naast mijn lichaam zit dat vind ik meer iets voor MDMA (of die kunstmesttroep die soortgelijke effecten hebben). Ik ben heel emotioneel verbonden, denk heel onlogisch maar kan dit goed loslaten en ik heb ontzettend veel zin om met iedereen te praten. Geen echte hallucinaties maar ik heb gedeeld met iemand die wel psychotische gedachten kreeg. Dat kan ook met gewone pep als je er aanleg voor hebt maar bij mij voelt het ook alsof er "meer" is dan ik normaal waarneem. Het lijkt spiritueel, heel leerzaam zelfs.

Ik trek hier de lijn, ik ben gewoon echt naar de klote ik voel lichte tintelingen, onrealistische shit en het gevoel alsof mijn spieren verkrampen. In het begin trilde ik ook heel erg, maar dat kwam waarschijnlijk doordat ik me voorbereidde op de trip. Nu voel ik me vrij relaxed al is het een beetje een nerveuse high doordat ik bang ben gepakt te worden en nog verder in de shit te zitten. Niemand begrijpt dat sommige drugs niet erg voor mij zijn, alleen alcohol en misschien heroine als ik daaraan zou kunnen komen.

Ik heb een beetje bewaard voor morgen, halve gram of zo omdat de next day altijd echt bagger is.

Ik wil nu een half jaar helemaal niks meer (behalve hasj) gebruiken en gezond leven maar die speed maakt wel een kracht in me wakker om dieper tot mijn emoties te komen wat helend is voor mij, dus juist goed eigenlijk. Mate houden blijft een probleem, omdat het ook nog eens focking lekker is.

Als ik helemaal stabiel en medicatie/drugsloos ben wil ik lsd/MDMA/ketamine doen of ayahuasca. Ayahuasca lijkt me het beste omdat dat wat natuurlijker is maar het ligt aan de situatie. MDMA lsd schijnt echt hemelse inzichten te geven.

Genoeg geschreven waarschijnlijk snapt niemand er wat van ik ga er morgen dieper op in

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik wil nu een half jaar helemaal niks meer (behalve hasj) gebruiken en gezond leven

Toen ik nog aan de pep zat, had ik ook vaak deze gedachte. Zat ik niet aan de pep, dan wou ik aan de pep zitten :P

Maar nog veel plezier verder!

Realities

Belezen gebruiker
Blijf van de pep af TS, is echt een witte sluipkiller, beter rook je een jointje om te chillen of neem je af en toe een benzodiazepine, dat is mijn gedacht erover.

1 gram pep heb je dus opgedronken? Dan moet het wel echte baggerzooi zijn, want met 1/3 gram van goeie pep ( 60+ %) ga je al 8 uuur minstens, keihard. :mrgreen: :stoned:

walnootje

Belezen gebruiker
Hoe lang was je wakker? want als ik 2 dagen op ben kan ik snuiven wat ik wil maar dan blijf ik ook 'naast mijn schoenen lopen'. Voor de rest klinken de angsten me heel bekend.

Ik ben met bovenstaande reacties eens, het is een sluipmoordenaar die je op het begin alle voordelen lijkt te bieden maar in werkelijkheid gebeurt het tegenovergestelde; je wordt er zwakker en onzekerder van etc.

Pas op voor de witte waas! :wink:

flankz

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
ayahuasca? weet je dat zeker? Zag het een keer op tv en dat lijkt me echt niet chill.

Bovenaan