Mooi weertje buiten

spacekonijn

Badass junkie
dus ga ik zo met 2 vrienden DXM testen die hoestcapsules het schijnt dat dit best ver kan gaan dus ik zal morgen ff posten hoe het was :grin:

Krs

Bewuste gebruiker
zit toch in van die dampo hoest capsules? dacht dat die niet meer te krijge waren :confused:

ts

Bewuste gebruiker
Christiaan18 zei:
zit toch in van die dampo hoest capsules? dacht dat die niet meer te krijge waren :confused:

klopt, stond destijds ook een keer een artikel over in de nieuwe revu. Weet alleen dat je een stuk of 15 van die dingen moest opvreten binnen een uur voordat het werkzaam was. Succes konijn!

spacekonijn

Badass junkie
het was echt supervet ben nu pas thuis (4 uur) en nam het om 7 uur al het werkt nog steeds ik vertel later meer hoe het was ga nu denk ik een ontzettend spacende droom in

spacekonijn

Badass junkie
het was echt een toffe ervaring

het effect wisselde regelmatig af van space dronken nuchter en koortachtig. een rare ervaring maar zeker de moeite waar het was mn eerste keer en heb er niet zoveel genomen dat je op het 4e plateau komt en totaal niet meer kan bewegen maar was wel aardig waus.

ik doorzag mensen zag veel slechte kanten van mensen in en het was alsof ik het licht gezien had :grin:

matthijs

Badass junkie
Welke capsules heb je dan precies gebruikt en hoe heb je het ingenomen??
Ben opzich wel geintereseerd...

spacekonijn

Badass junkie
je koopt het bij de etos DARO hoesprikkeldempende capsules je plet de balletjes in die caps fijn en doet het in je drinken.

het is een aparte ervaring maar het is volgens mij wel vrij schadelijk voor je hersenen dus niet iets wat je te vaak moet doen

fokker

Belezen gebruiker
Als god gewild had dat we onze hersenen voor HBO gebruikt hadden waren we wel met een rekenmachine uit ons moeder geflopt! :mrgreen:

ts

Bewuste gebruiker
Kim zei:
school is nutteloos ,heb ook havo gedaan en zou naar mbo nivo 4 gaan

Ligt er maar net aan wat je zelf wilt.... :rolleyes:
Jij vindt school nutteloos, ik niet. Hoe kom jij eigenlijk aan de centen?

BacingsPen

Badass junkie
Je dealer vindt je lieft... :rolleyes:

Misschien is school nutteloos maar als je het eenmaal achter de rug hebt kun je altijd nog dingen gaan doen waar je geen school voor nodig hebt?

ts

Bewuste gebruiker
Kim zei:
ts zei:
Kim zei:
school is nutteloos ,heb ook havo gedaan en zou naar mbo nivo 4 gaan

Ligt er maar net aan wat je zelf wilt.... :rolleyes:
Jij vindt school nutteloos, ik niet. Hoe kom jij eigenlijk aan de centen?

voor jou een vraag voor mij een weet :grin:
krijg t ook goedkoper

Stimmt, maar ben toch nog wel benieuwd! :wink:

ach ja, later... als we allemaal groot en gezond zijn.... wat boeit het dan allemaal nog???

BacingsPen

Badass junkie
Christiaan18 zei:
waarom heb je dan school gedaan?? :confused:

VOOR DE STATUS!

of voor als je 40 bent en denkt, ik wil een villa in franrkijk! Dan heb je toch vaak wel een redelijke opleiding nodig om wat geld te verdienen...

en wat dacht je van al die drugs die je moet betalen?:P

Kim

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:

Misschien is school nutteloos maar als je het eenmaal achter de rug hebt kun je altijd nog dingen gaan doen waar je geen school voor nodig hebt?

het is eigelijk een beetje krom ik stopte met school naar mate ik meer ging gebruiken maar nu wil ook best weer naarschool maar dan begint t weer bij 1 en zo gaat t door

roaren*

Bewuste gebruiker
dan is het toch al redelijk erg gesteld met je, als je gestopt bent met naar school te gaan omdat je meer ging gebruiken, ja oké school zuigt verschrikkelijk, maar moest mijn drugsgebruik men prestaties in school erg doen verminderen ja dan stoppek gewoon met drugs te nemen en niet stoppen met school. kneem ook relatief veel minder drugs al het school is, tijdens de week geen hardrugs, gewoon af en toe een pafferke om de stress te vermijden :smoke:

BacingsPen

Badass junkie
Kim zei:
SpacingBen zei:

het is eigelijk een beetje krom ik stopte met school naar mate ik meer ging gebruiken maar nu wil ook best weer naarschool maar dan begint t weer bij 1 en zo gaat t door

mja ik zou jezelf toch eens af vragen of het je allemaal waard is die drugs...

Zijn er misschien bepaalde redenen dat je zo verslaafd bent geworden(behalve dan dat coke ontzettend verslavend is vanzichzelf!)

Mac...

Badass junkie
Drugs verziekt zo je toemomst. Niet de drugs zelf, maar de persoon die je erdoor wordt. Heb t zelf ook een opleiding verziekt door de drugs en het heeft me 4 jaar gekost voordat ik weer op school zat. Ik ben nou 23 en ga nu pas beginnen met het 3e jaar MBO (4), maar ik ben blij dat ik nog zover ben gekomen. Ik heb geluk gehad en sta echt wel sterk in mijn schoenen. Als je slim bent laat je drugs nooit je leven beïnvloeden, want vroeg of laat zul je toch eens de prijs moeten bepalen en dan kan je er beter voor zorgen dat deze prijs niet al te duur is.

Zo...

Kim

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
Kim zei:
SpacingBen zei:

mja ik zou jezelf toch eens af vragen of het je allemaal waard is die drugs...

Zijn er misschien bepaalde redenen dat je zo verslaafd bent geworden

(behalve dan dat coke ontzettend verslavend is vanzichzelf!)

is lang verhaal maar nu kan ik nie echt meer zonder

Bovenaan