spacekonijn
Badass junkie
dus ga ik zo met 2 vrienden DXM testen die hoestcapsules het schijnt dat dit best ver kan gaan dus ik zal morgen ff posten hoe het was 
Christiaan18 zei:zit toch in van die dampo hoest capsules? dacht dat die niet meer te krijge waren![]()
het ligt er maar net aan waar jij denkt je je hersenen voor moet gebruiken heSpacingBen zei:tsja als je ze optimaal gebruikt had dan zat je nu op het HBO...
Had je ze e cht wel nodig gehad!
Kim zei:school is nutteloos ,heb ook havo gedaan en zou naar mbo nivo 4 gaan
ts zei:Kim zei:school is nutteloos ,heb ook havo gedaan en zou naar mbo nivo 4 gaan
Ligt er maar net aan wat je zelf wilt....![]()
Jij vindt school nutteloos, ik niet. Hoe kom jij eigenlijk aan de centen?
Kim zei:ts zei:Kim zei:school is nutteloos ,heb ook havo gedaan en zou naar mbo nivo 4 gaan
Ligt er maar net aan wat je zelf wilt....![]()
Jij vindt school nutteloos, ik niet. Hoe kom jij eigenlijk aan de centen?
voor jou een vraag voor mij een weet
krijg t ook goedkoper
Christiaan18 zei:waarom heb je dan school gedaan??![]()
SpacingBen zei:Je dealer vindt je lieft...![]()
Misschien is school nutteloos maar als je het eenmaal achter de rug hebt kun je altijd nog dingen gaan doen waar je geen school voor nodig hebt?

Kim zei:SpacingBen zei:Je dealer vindt je lieft...![]()
Misschien is school nutteloos maar als je het eenmaal achter de rug hebt kun je altijd nog dingen gaan doen waar je geen school voor nodig hebt?
het is eigelijk een beetje krom ik stopte met school naar mate ik meer ging gebruiken maar nu wil ook best weer naarschool maar dan begint t weer bij 1 en zo gaat t door
SpacingBen zei:Kim zei:SpacingBen zei:Je dealer vindt je lieft...![]()
het is eigelijk een beetje krom ik stopte met school naar mate ik meer ging gebruiken maar nu wil ook best weer naarschool maar dan begint t weer bij 1 en zo gaat t door
mja ik zou jezelf toch eens af vragen of het je allemaal waard is die drugs...
Zijn er misschien bepaalde redenen dat je zo verslaafd bent geworden
(behalve dan dat coke ontzettend verslavend is vanzichzelf!)