Morfin

Santino

Newbie
Door het feit dat ik al 12 jaar ziek ben en hier door zeer veel pijn heb krijg ik al ongeveer 6 jaar morfine,wel geloof het of niet,maar ik heb tot de dag van vandaag nooit gevoeld wat een effect morfine heeft,let wel,ik rook elke dag marijuana en denk dat het daarom is dat ik niet echt voel wat een effect dit is.Het is ook zo als men morfine krijg en dit enkel voor de pijn,dan zal je veel minder verslaaft raken dan als je het zonder pijn zou nemen.Ik spreek natuurlijk hoe ik het voel hè beste mensen.
Reactie's welkom!..

Mvg
Santino
:rolleyes:

speeseend

Wijs gebruiker
De reden voor je gebruik, zal zeker bepalend zijn in welke mate je er verslaafd aan kan raken.
Ik denk dat gewenning zeker een rol speelt bij jou. Je merkt pas dat je écht verslaafd bent, wanneer je (na die twaalf jaren) met de Morfine stopt.

De weed zal het effect van de Morfine ook vertroebelen, kan ik me zo indenken. Marihuana is mijns inziens een sterk goedje dat op een bepaalde manier sterker werkzaam is dan Hero.

Gr.,

De eend

Santino

Newbie
Hallo,
Ik ben 12 jaar ziek maar krijg de laaste zes jaar pas morfine.Maar idd zal het zo zijn als ik zou stoppen met morfine ik zeker een serieuze afkick zal van hebben.Maar dat zou dan onder begeleiding gebeuren..En ik ben het helemaal met je eens dat de mariujuana veel steker is dan pakweg 15 jaar geleden. .Zo succes nog en bedankt voor je reactie.

Mvg
santino :rolleyes:

pieter-b

Wijs gebruiker
wat een onzin toch.. mediapapegaai!
wiet is NIET sterker dan 15 jaar geleden.
hash uit het oosten was 40 jaar geleden ook al 10-25 % thc

Its All A Lie!!!!!

ik denk dat je kans maakt je mariuana via de arts te krijgen. Wiet versterkt het effect van opiaten, waardoor je daar minder van hoeft te nemen, en het dus een stuk gezonder is.

Santino

Newbie
Hoi,
Ik heb recpect voor je mening,maar doe ij dat dan ook.Mag ik vragen hoe oud jij bent?

Santino.

pieter-b

Wijs gebruiker
maar dat is het hem nou juist... de geschiedenis word herschreven, er is hier geen sprake van meningen, slechts van een verandering van de verhouding buiten- en binnenkweek...maar goed..ik reageerde een beetje intenser dan mn bedoeling was en heb er inmiddels al een nieuw topic aan gewijd.
wat mij betreft iis dit topic all about morphin again.

ontopic: als je dokter trouwens niet weet dat je blowt, zou het kunnen zijn dat je meer voor geschreven krijgt dan nodig omdat wiet dus idd wel de werking van opiaten versterkt.
*ik ben trouwens 30

Santino

Newbie
Hoi

Iedereen reageert wel is wat minder leuk,bij deze is dat vergeten.
Nu wat je daar zeg van mediche wiet te kunnen krijgen,dat klopt,ik kan het krijgen alleen is het bijna 10euro de gram en dat vind ik wel wat overdreven.Maar je hebt gelijk, het kan.

Mvg
santino :wink:

pieter-b

Wijs gebruiker
als het goed is word dit tegenwoordig grotendeels vergoed. Het zal waarschijnlijk wel even zoeken zijn alvorens je er één vindt en het zal dan waarschijnlijk ook niet de goedkoopste zijn, maar nogsteeds goedkoper dan zelf betaalde dagelijks rookwaar. (daarnaast krijg je er dan waarschijnlijk ook een mooie vapormed vaporizer bij van je apotheek:)

* edit trouwens..
Erkelens: ‘Coffeeshops zijn duurder geworden, apotheken niet. Steeds meer verzekeraars vergoeden de mediwiet. En mensen zien nu dat wij een constante kwaliteit leveren’. Bang voor een tekort aan mediwiet hoeven de patiënten niet te zijn. Erkelens: ‘We kunnen zonder probleem doorgroeien naar 300 kilo per jaar’.
http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina- ... tsland.htm

ik kan even de link niet terug vinden, maar de in de apotheek verkochte wiet is 8 euro en 10 euro per gram. die van 10 euro is 18% thc.

het blijkt dat bijna elke verzekeraar wel een vorm van cannabis verzekerd tegenwoordig.. deze pagina geeft een lijst verzekeraars uit 2004 met info over wat ze vergoeden. topfit van abnamro verzekerd bv 100%
Hieronder kunt u het vergoedingsbeleid per verzekeraar vinden, zoals op 1 april bekend is.

Per april vergoeden 30 van de 43 zorgverzekeraars (70%) in de een of andere vorm medicinale cannabis die op recept door de apotheek wordt verstrekt.

Voor de meest actuele informatie raden wij aan om contact op te nemen met de desbetreffende verzekeraar. De gegevens zijn afkomstig van de website van BMC.
http://www.msvnamsterdam.nl/Doorlopend/ ... is_BMC.htm

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Santino zei:
Hallo,
Ik ben 12 jaar ziek maar krijg de laaste zes jaar pas morfine.Maar idd zal het zo zijn als ik zou stoppen met morfine ik zeker een serieuze afkick zal van hebben.Maar dat zou dan onder begeleiding gebeuren..En ik ben het helemaal met je eens dat de mariujuana veel steker is dan pakweg 15 jaar geleden. .Zo succes nog en bedankt voor je reactie.

Mvg

toen de marijuana minder sterk was, werd er minder tabak in de joint gedaan, of er werd gewoon meer van gerookt. Er zijn uitzonderingen.

pieter-b

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
Santino zei:
Hallo,

Mvg

toen de marijuana minder sterk was, werd er minder tabak in de joint gedaan, of er werd gewoon meer van gerookt. Er zijn uitzonderingen.
nogmaals... de wiet was niet minder sterk, maar de kwaliteit liep sterker uiteen waardoor het gemiddelde lager uitvalt. dit is statistisch gegogel.

Santino

Newbie
re:

Hoi,
Bedankt voor de tips,ga direct is na zien.Heb jij zelf al is van die apotheek gebruik?vroeger kon ik hier terecht http://www.medicalmarijuana.org
dat is pas wiet,ik heb op al de jaren dat ik wiet rook, nooit wiet gerook die zo fijn was om te roken,jammer genoeg zijn die( james en linda )dat zijn de mensen die voor de overheid kweekte, maar daar is ruzie tussen gekomen en hij mag nu geen marijuana meer kweken.Hij word echt streng in het oog gehouden.Zo beste forumers dit was het weer,tot het volgend berichtje..

Mvg
Santino :rolleyes:

speeseend

Wijs gebruiker
foutje...bedankt!

Herstel:

Ik bedoelde: Sterker werkzaam op een bepaalde manier dan bijvoorbeeld Heroine óf Morfine in jouw geval.

Groet,

De eend

Bovenaan