• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Morfine/Heroine

speeseend

Wijs gebruiker
Het volgende berichtje kreeg ik in mijn inbox.

iemand zei:
Ik had een vraagje. Weet jij waar je in een redelijk normale omgeving bruin kan krijgen? Ik ben een gesettelde drugs gebruiker en ga binnenkort met een groep vrienden een keer chinezen. We weten alleen niet waar je dit kan krijgen. Het word bij ons in de omgeving niet gebruikt..

Waarschijnlijk heeft deze onverlaat onze personages verward..

geekos

Bewuste gebruiker
dan moet je em toch gewoon doorverwijzen speeseend? :tongueout:

In elk geval, Berbatov post hier blijkbaar niet meer en misschien is dat maar best ook, een topic van 1 tegen allen is niet echt productief. Toch nog veel succes gewenst, ik hoop echt dat je niet hooked geraakt en het slecht zal laten aflopen zoals anderen.

Daarom is de discussie toch wel nuttig, misschien is het wel zo dat je niet wil luisteren naar ons maar het feit alleen al dat je de comments toch nog leest (of las) betekent toch dat je er nog belang aan hecht (of hechtte). Respect and have fun!

Naj

Experimenterende gebruiker
Ik zou hier waarschuwen voor verslavingen en al het dergelijke, maar genoeg mensen hebben dat voor mij gedaan en mijn kennis van die drugs is toch te klein, Ik hoop dat je het recreatief kunt blijven gebruiken en het mooie eruit kunt blijven halen :)

Ik vond je tripreport wel lekker lezen en het maakte mij heel nieuwsgierig ernaar, maar toch zal het een nieuwsgierigheid zijn die ik hopelijk nooit zal voeden.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Berbatov zei:
Jongens, ik heb geen zin in deze eindeloze discussie van dit onwijs lage niveau. Dit is dan ook mijn laatste bericht hier. Dit gaat nergens meer over..
Neem uit deze discussie wat jij eruit wilt halen. Als je de mensen die hier posten een beetje kent weet je ook wel of het waardevol is of niet.

cobhc

Belezen gebruiker
ik heb hem gevonden :openmouth: hij vroeg 2 euro voor een slaapplekkie [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/sS52uIcCmSk&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/sS52uIcCmSk&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

speeseend

Wijs gebruiker
Op zich ben ik ook erg nieuwsgierig, alleen heb ik een soort van pb-fobie. Zodra ik deze overwonnen heb, zal ik eens vragen hoe het met hem gaat. Natuurlijk kan Berbatov ook in zijn eigen topic reageren op de oprechte belangstelling die mensen in zijn reis hebben.

Als het goed gaat, zal dit experiment ten einde lopen, zo niet inmiddels al beëindigd zijn.

Berbatov zei:
[ heb hele lieve vrienden en sta er niet meer alleen voor.

.
[/quote]

ik ken je niet maar tog maak k me zorgen:confused:
je zult vast en zeker wel beter weten waar je mee bezig bent en je zuld ook wel al heeeel wat jaartjes ouder zijn als mij maar uuh lieve vrienden typte je?
en die laten je gewoon hero gebruiken??
sorry maar dat snap ik niet :confused:

Exceptional Insight zei:
insanebrain zei:
Laat jij je dingen verbieden door je vrienden? Nou dan.

laat jij je vrienden herojunk worden? nou dan.. mijn mening is dat ik alles ervoor over heb om te voorkomen dat een vriend van me hero gaat gebruiken :openmouth: maja iedereen zn eigen mening he :rolleyes:

Drientje

DF-koning
insanebrain zei:
Exceptional Insight zei:
insanebrain zei:

laat jij je vrienden herojunk worden? nou dan.. mijn mening is dat ik alles ervoor over heb om te voorkomen dat een vriend van me hero gaat gebruiken :openmouth: maja iedereen zn eigen mening he :rolleyes:
Maar natuurlijk. Lekker iemands eigen mening en keuzes verhinderen. Ook al zijn het je vrienden, het zal hun eigen keuze zijn. Hoe zou jij dat willen verhinderen?

speeseend

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:

Nee, maar TS mag zichzelf best wel eens de vraag stellen of hij niet gewoon een eigenwijze drol is?! Vroeg of laat kleeft er namelijk een onvoorzien risico aan Heroïne.

Drientje zei:
Maar natuurlijk. Lekker iemands eigen mening en keuzes verhinderen. Ook al zijn het je vrienden, het zal hun eigen keuze zijn. Hoe zou jij dat willen verhinderen?

Iemand zijn vrije keuze beletten is niet goed. Het staat iedereen immers vrij om op zijn of haar bek te gaan :) Dit levert een hoop levenservaring op.

@TS gebruik je zo nu en dan nog eens Heroïne? 'Smaakt' het net zo lekker als de eerste keren?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
insanebrain zei:
laat jij je vrienden herojunk worden? nou dan..
Ik weet niet hoe makkelijk jouw vrienden te beïnvloeden zijn, maar ik kan de mijne niet vertellen wat ze moeten doen. Ik kan het ze hooguit afraden, maar ze zijn oud genoeg om zelf keuzes te maken.

insanebrain zei:
mijn mening is dat ik alles ervoor over heb om te voorkomen dat een vriend van me hero gaat gebruiken :openmouth: maja iedereen zn eigen mening he :rolleyes:
En hoe zie je dat dan precies voor je? Ze 24 uur per dag in de gaten houden? 7 dagen in de week?

Atropa

Bewuste gebruiker
Tja, Heroine, het heeft een ondeugende spanning moet ik zeggen, het olie zien worden en het weg zien druipen terwijl je het volgt met je aansteker en het kokertje. Maar van die spanning is acuut geen sprake meer zodra je meter langzamer gaat tikken. Eigenlijk heel sterk over niets dromen zonder echt in slaap te vallen. Als beginner kun je het gevoel krijgen wit weg te trekken en over je nek te gaan, of gewoon echt misselijkheid.

Ik heb er wat moeite voor moeten doen om het te bemachtigen, niet zozeer het zoeken, maar het 'afspraken' maken. :wink: Ik zou wat krijgen van wat ingewijde kennissen, bij de eerste gelegenheid ging het om vage redenen op het laatst niet door, bij de tweede gelegenheid zou ik hen opzoeken en had van te voren nog gebelt, dus ik kom aan, ligt men met z'n 3en gestrekt op de bank en de bruin was al op. Je moet er geen gras over laten groeien merk ik als je je graan wilt. :grin: Overigens voelde ik me de volgende dag nog steeds afstandelijk, traag in handelen en 'stoned'.

IMO heeft het in meerdere mate te maken met wat je karakter prefereert, en in wil milieu je komt dan een zogenaamde sterke persoonlijkheid. Voel me er en zak bagger bij zonder opzet. Niet iets om echt weerstand aan te moeten bieden, maar ik snap wel waarom bruin het goed kan doen, het is niet alleen wegdrukken zoals met cocaine, of zorgeloos zoals bij wiet, maar bruin is echt vergeten.

Als je over dat drempeltje heen bent van de eerste keren werkt het ook meteen zoals het moet werken, maar dan heb je al gewenning te pakken. Hoewel het mij wel opvalt dat regelmatig chinezen niet per definitie de afgrond hoeft te zijn, maar een risico is het zeker.

De waardes op sites kloppen overigens ook niet, zijn waarschijnlijk zuivere waardes. Maar in de praktijk smoke je echt stukken meer.

speeseend

Wijs gebruiker
..waardes op sites kloppen overigens ook niet, zijn waarschijnlijk zuivere waardes. Maar in de praktijk smoke je echt stukken meer.

Ik weet niet over welke waarden jij praat, maar de eerste keren had ik zat aan een halve tot een streep. De volgende dag was ik nog steeds zo scheel als een indiaan.

speeseend

Wijs gebruiker
Dit is weer zo een punt dat van diverse factoren afhankelijk is. Het is dus een kwestie van 'het aanvoelen'.

Atropa

Bewuste gebruiker
Afgelopen weekend nogmaals bruin gechineesd, lichtbruine. En deze keer voelde ik het pas echt goed. Metaalachtige smaak en wat bits en bites die ik herkende van opium. Meteen werden mijn handen (direct zweethanden ook) en voeten koud, en voelde ik een sterke buzz rondom m'n kaken en was al m'n gevoel in m'n handen en lichaam zo goed als verdwenen. Leek wel beton zo verdoofd was het (soort hard opgezwollen gevoel) , m'n handen voelden aan als harde klompen (voelde geen vingers individueel). Warmte steeg op vanaf boven m'n enkels richting m'n borst en hoofd, even dacht ik hard te gaan en begon een soort euforisch vreugde dansje te maken. Leek net alsof ik met m'n lichaam in een harde schaal zat en het gevoel van zelfvertrouwen is echt nergens mee te vergelijken, hoe zeker je als individu ook bent, bruin openbaart iets waar je je tot dan toe geen voorstelling bij kunt maken. Werd er overigens ook verschrikkelijk geil van! Wat een lekkere hoerendope. :grin:

Met m'n hand tegen m'n borstkas voelde ik echt letterlijk niets, alsof m'n lichaam er niet was maar ik er wel gewoon normaal mee kon bewegen. Motoriek was niet aangetast, alleen ontzettend traag en telkens vergeten wat je ook alweer ging doen, je vergeet dat je naar de WC moet als je bezig bent erna toe te lopen bij wijze van spreken.

M'n lichaam leek wel een kachel (behalve handen en voeten, die waren juist koud en enorm klam), zo slap als een vaatdoek maar je voelt jezelf als beton als je een vuist maakt bijv. Wereld ziet er normaal uit (tijd gaat alleen super traag en alles gaat langzaam), maar is net alsof alles wat er gebeurd geen betekenis heeft, geen emotie uitstraalt en je levens vooruitzicht een bestaan is van af en toe een zucht zonder aanleiding. Dacht dat er geen eind aan zou komen. Ademhaling leek heel af en toe wat langere pauzes te nemen tussendoor. Wou na een uur echt slapen maar was echt te bang om dat te doen. Was net alsof m'n geest het lichaam overal mee naar toe moest slepen. Uit een luie houding komen duurt ook echt minuten voordat je die beslissing maakt. Je denkt namelijk nog aan iets te denken terwijl je in werkelijkheid in een zwart gat zit te dromen.

Ik had ook geen mening meer, en kon geen fatsoenlijke gedachte smeden want het lukte niet om dingen samen te krijgen in me gedachten. Visuele waarneming is 100 procent afgesneden van elk gevoel, zelfs spontane gedachten zijn afwezig.

Toen het begon uit te werken voelde ik me echt ontzettend zacht, bijna een watje en echt nog twee dagen met en mentaliteit rond gelopen die echt interesse in alles kwijt is.

Aparte drugs, je kunt er zeker op overdoseren, vorige spul (donkerbruin) 200 gram van moeten roken, best misselijk en moet bagger zijn geweest. Van deze halve gram 1/15de nodig gehad om helemaal in m'n eigen wereld te zitten, minder had ook gekund. Blijf ik wat meer bij de tijd, wou continue slapen na het eerste uur.

Overigens is het link spul, kan er zeker inkomen waarom zit mensen tegen de grond krijgt, lijkt echt niet op wat anders, de verdoving en overtuiging dat het niet meer uitwerkt is echt ontzettend sterk. De waarheid is natuurlijk anders, maar ondanks je dat weet, neem je het niet aan zodra je lichaam het zo warm heeft als felle fijne koorts.

Misschien over een paar maanden weer, keerzijde was echt de geheugen kill, de onderdrukte ademhaling en geen grijntje gevoel meer.

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
@Atropa: Ik herken me erg in jouw stukjes hoewel de herinneringen bij mij wat minder vers zijn. Hoe vaak heb jij het nu totaal gedaan en hoeveel tijd ertussen?

Paar jaar geleden de gelegenheid gehad om bruin te roken maar dat was toen mijn drugsexpirimenten niet verder gingen dan cannabis en alcohol. In principe nooit de behoefte gehad het te herhalen (nog wel een paar keer opium gerookt enkele jaren later) maar de laatste tijd ben ik toch wel weer benieuwd. Ik kan het effect nu ook beter 'catagoriseren' dan toen. Denk dat ik het nu ook meer op waarde kan schatten, hoewel die lege stonedheid me nooit echt ontzettend heeft aagesproken. Zelfs bij opium voelde ik me zwaar apathisch en was er niets in de buitenwereld dat me echt raakte. Zelfs muziek, televisie en je gezelschap boeien je niet echt meer. Het continue kotsen (wat ik bij opium niet had overigens) voelt ook niet echt naar of zo, je gaat voorover hangen boven de emmer alsof je even moet plassen of zo.

Maar dat het een fabeltje is dat je na een keer hooked bent was me na die keer wel duidelijk. Ik dacht dat basecoke (al bij de eerste keer) echt een geestverkrachtende drug was maar dat heb ik vorig weekend na lang twijfelen ook gedaan en het koste me geen moeite om te stoppen en ook niet om het niet te herhalen. Tegen elke drug kun je nee zeggen, bij de een is dat moeilijker dan de ander en het verschilt ook per persoon. Dit moet je dan ook meenemen in de afspraken met jezelf. Basecoke sluipt er bijvoorbeeld best wel snel in denk ik. Merk dat het af en toe random in m'n hoofd schiet en dat beangstigt me wel een beetje. Kan het vooralsnog makkelijk onderdrukken maar ik denk dat ik dat maar laat voor wat het is. Ik kan me ook wel voorstellen hoe bruin je ding kan zijn, het is de ultieme escape drug. Ik zie mezelf niet elke dag stoned en knikkebollend in een stoel zitten, maar ik ken ook genoeg stoners die de hele dag films en south park zitten te kijken en zich niet vervelen haha.

linboom

Newbie
Interessante topic dit! Ik heb nooit interesse gehad in heroine maar nu mijn vriend een ex-verslaafde hier van blijkt te zijn, heb ik echt alles op internet afgezocht wat ik maar kon vinden. Valt op dat er bijna alleen maar over de nare kanten geschreven word en waarschuwing na waarschuwing na waarschuwing om er maar niet aan te beginnen want je bent de lul :wave: enkeltje richting afgrond

Maar hoe meer ik lees, hoe interessanter het wordt. Het laat me niet meer los. Wat is het toch dat mensen ondanks het bekende gevaar ervan zich overgeven aan dat spul? :confused:

@Berbatov + @Atropa: goed dat jullie het gevoel van het gebruik ervan hebben omschreven. Er heerst een taboe op omde werking van het spul te beschrijven/op te hemelen (Gezien de gevaren natuurlijk logisch, maar er moet toch iets zijn waarom mensen er voor vallen?)

Maar is het echt zo hemels dan? Is het echt 1000x beter dan seks? Beter dan liefde? Beter dan het leven zelf? Ik heb dat van andere drugs ook vaak gehoord. Basecoke roken, GHB, XTC zijn daar voorbeelden van. Heb ik allemaal uitgeprobeerd en hoe leuk het ook was, het blijft een effect van drugs, dus gewoon nep. Niet de realiteit want het werkt weer uit. Voor mij valt regelmatig drugs niet te combineren met een normaal maatschappelijk leven, en dus ben ik er nooit voor 'gevallen' in de zin dat ik iets vaker heb gebruikt dan ik verantwoordelijk vond. Heb nu toevallig al jaren niets meer gebruikt of uitgeprobeerd.

Ik kan me niet voorstellen dat iets beter is dan liefde, dan seks met een partner waar je liefde voor voelt en het samen dingen doen met familie en vrienden. :hearteyes:

Ik ben erg nieuwgierig ernaar, maar tegelijk ook bang ervoor. te bang om het zelf te gaan proberen waarschijnlijk, maar de niewsgierigheid knaagt aan me alsof ik MOET weten waar het nou over gaat allemaal :( maar dat wordt spelen met de duivel denk ik.

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Als je het puur expirimenteel een keer wilt doen raak je niet verslaafd. Ik vind XTC en basecoke veel lekkerder maar dat doe ik nu ook allebei niet meer. Zoals ik begrijp sta je gewoon normaal in het leven en heb je een gezonde kijk op drugs. Natuurlijk is het niet beter dan het leven en dan sex. Veel drugs lijken lekkerder dan sex etc maar het blijft leeg en betekenisloos vind ik.

Ik ben van dingen als heroine, basecoke etc blij dat ik ze gedaan heb omdat het mijn nieuwsgierigheid heeft weggenomen. In die zin ben ik er wel wat mee opgeschoten maar je moet er ook niet teveel van verwachten. Je staat de volgende ochtend weer op als dezelfde persoon. Je kunt het dus best een keer doen, maar verwacht geen enorme eye-opening experience of zo.

linboom

Newbie
@ Roseta Stoned: jij hebt het dus wél gebruikt... Op welke manier als ik vragen mag?? En had je nou ook het gevoel dat er niets beters op aarde was?? Was je gelijk verkocht?? Moest je echt moeite doen tegenover jezelf om niet meer te halen?? :P

k ben zelf ook blij met alles waar ik mee heb geexpirimenteerd, toch een soort van levensverrijking omdat je weet wat het dan is. En echt superervaringen gehad, nooit willen missen. Geweldig wat bepaalde stofjes met je lichamelijke en geestelijke perceptie kunnen doen. :hearteyes: Maar wederom: het blijft vals, het is een effect dat je jezelf hebt toegediend en niet de realiteit. Ik leef liever in 'iedereens wereld' dan in mijn 'eigen wereldje'.

Ik sta redelijk sterk in m'n schoenen en hou van het nuchtere leven en alle bijbehorende emoties. Nu zullen veel hero-gebruikers/verslaafden waarschijnlijk zeggen dat zij ooit dezelfde instelling hadden en toch ook voor de bijl zijn gegaan. Zijn er meer mensen die het hebben kunnen uitproberen zonder gelijk hooked te zijn??

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Ik heb het in de post boven jou omschreven. Ik heb het een keer gerookt (geschineest is meer accuraat). Het is in principe niet anders dan andere drugs. Het ligt aan jezelf of je verslaafd wordt, niet aan de drug. Gedrag in het verleden is een goede voorspeller wat dat betreft. Als je bedenkt hoeveel ellende sommige mensen met deze drug meemaken moet je wel heel stom zijn om er niet voorzichtig me om te springen. Het veiligste is natuurlijk om het niet te doen.

Shotten moeten je echt niet doen want dat schijnt wel echt fantastisch te zijn. Maar goed, hoe lekker. leuk of whatever ook is, het blijft nep.

MissN

Newbie
Wil je feiten?

De beginselen van een verslaving kunnen alsvolgt wetenschappelijk onderbouwt worden:
1 De meest eenvoudige vorm van klassieke conditionering (pavlov) verwijst naar Aristoteles' 'wet van contiguïteit'. In essentie zei hij:
"Als twee zaken herhaaldelijk gelijktijdig voorvallen zal na verloop de aanwezigheid van het ene ons aan het andere herinneren."

2 Bij operante conditionering legt een organisme een verband tussen een stimulus (prikkel) en een respons (reactie) als gevolg van de gevolgen die de respons heeft (A én B als gevolg van C). Of met andere woorden, de gevolgen die de respons heeft treedt hier op als bekrachtiger (Engels: reinforcer). Het organisme legt een associatie tussen een bepaalde situatie en een bepaald gedrag als gevolg van de gunstige of ongunstige consequenties die dat gedrag in die situatie heeft. Gedrag dat wordt aangeleerd en vervolgens in stand wordt gehouden door de gevolgen van dat gedrag, werd door B.F. Skinner operant gedrag genoemd. Zijn de gevolgen van het gedrag gunstig, dan neemt de kans toe dat datzelfde gedrag opnieuw wordt vertoond wanneer de omstandigheden zich herhalen

3 In de laatste, terminale, fase krijgen mensen ongeveer 50 -100 mg morfine per dag, om te sterven (innerlijke rust en evt ademhalingsdepressie). Morfine is de afvalstof van heroïne, kun je nagaan wat heroïne met je lichaam moet doen..

4 De hersenen herkennen de stof en koppelt de herkenning aan een bijv een stemming. beland je vervolgens in die stemming dan gaat je lichaam automatisch om de stof vragen. dat is de verslaving, en daar doe je niks tegen. Vandaar: eenmaal een heroïne gebruiker, altijd een gebruiker.

en dit zijn nog maar enkele feiten waaruit blijkt dat je het niet onder controle hebt,..

afraidtech

Bewuste gebruiker
waarom meteen met je eerste post op dit forum iemand de les lezen, hij heeft zijn beweegredenen erbij gezet.

en ik vind als je wilt weten wat een bepaald goed doet, moet je het proberen als je er echt zeker van. zo was ik 3,5 jaar geleden zeker van dat ik hero maar 1 keer ging gebruiken, nou daar heb ik van geleerd hoor, twee jaar lang bijna dagelijks gebruikt. en nu weet ik ook dat ik dit goed nooit meer hoef.

ik heb er van geleerd. en hij komt er zelf wel achter misschien word ie verstandig en kapt ie er nu mee, en anders leert ie het wel met de harde hand. hij komt er vanzelf wel achter.

ik heb verder ook geen respect voor het recreatieve gebruik van dit goedje.

en dit is het sub-forum tripreports, waarom zou daar geen report over morfine/hero on mogen, ik denk dat er zat mensen zijn die het nog nooit hebben gebruikt maar wel interessant vinden om eens van een gebruiker te horen/ te lezen hoe die ervaring is.

en dat was mijn zegje

leppeh

Bewuste gebruiker
MissN zei:
Wil je feiten?

De beginselen van een verslaving kunnen alsvolgt wetenschappelijk onderbouwt worden:
1 De meest eenvoudige vorm van klassieke conditionering (pavlov) verwijst naar Aristoteles' 'wet van contiguïteit'. In essentie zei hij:
"Als twee zaken herhaaldelijk gelijktijdig voorvallen zal na verloop de aanwezigheid van het ene ons aan het andere herinneren."

2 Bij operante conditionering legt een organisme een verband tussen een stimulus (prikkel) en een respons (reactie) als gevolg van de gevolgen die de respons heeft (A én B als gevolg van C). Of met andere woorden, de gevolgen die de respons heeft treedt hier op als bekrachtiger (Engels: reinforcer). Het organisme legt een associatie tussen een bepaalde situatie en een bepaald gedrag als gevolg van de gunstige of ongunstige consequenties die dat gedrag in die situatie heeft. Gedrag dat wordt aangeleerd en vervolgens in stand wordt gehouden door de gevolgen van dat gedrag, werd door B.F. Skinner operant gedrag genoemd. Zijn de gevolgen van het gedrag gunstig, dan neemt de kans toe dat datzelfde gedrag opnieuw wordt vertoond wanneer de omstandigheden zich herhalen

3 In de laatste, terminale, fase krijgen mensen ongeveer 50 -100 mg morfine per dag, om te sterven (innerlijke rust en evt ademhalingsdepressie). Morfine is de afvalstof van heroïne, kun je nagaan wat heroïne met je lichaam moet doen..

4 De hersenen herkennen de stof en koppelt de herkenning aan een bijv een stemming. beland je vervolgens in die stemming dan gaat je lichaam automatisch om de stof vragen. dat is de verslaving, en daar doe je niks tegen. Vandaar: eenmaal een heroïne gebruiker, altijd een gebruiker.

en dit zijn nog maar enkele feiten waaruit blijkt dat je het niet onder controle hebt,..

Met de conclusie in je vierde punt ga je de fout in. Een verslaafde is iets anders dan een gebruiker. Als een verslaafde niet toegeeft aan zijn cravings, dan is hij geen gebruiker. Ook zijn Skinner's mechanische stimulus-respons theorieën nogal achterhaald... Voortaan eerst even verdiepen voor je gaat copypasten van wikipedia ;x

Elohtibbar

Badass junkie
MissN zei:
Wil je feiten?

Ja, als ik chocolademelk 1x heb gedronken en het heel lekker vind en het daarna een 2e keer drink en daar een positieve associatie bij krijg, kan ik er nooit meer vanaf blijven.
Dit zijn inderdaad hoe het kan gaan, maar niet hoe het hoeft te gaan. Er zijn zat ooitgebruikers van heroïne. Ga geen dingen beweren die niet waar zijn.

Plimu

Bewuste gebruiker
Berbatov zei:
Ik heb geen zin om me hier steeds te gaan verdedigen. Is dit geen drugsforum?
Alsof jullie gebruik niet risicovol is. Hypocriet!

Dit zijn de laatste woorden die ik hier aan besteed. Ik weet wat ik doe en jullie weten dat niet. Jullie roepen maar wat.

het trip ego komt eraan

Mooi omschreven, vroeg me al af hoe het was.
Maar eerlijk gezegd denk ik niet het zelf ooit te proberen.
De nieuwsgierigheid is er, maar zoals hier al gezegd is moet je er inderdaad een rotsvast karakter voor hebben denk ik. Ik hoop dat het leuk voor je blijft en dat je geen problemen krijgt x).

B-Junk

Newbie
blijf bij je gedachte om het nooit te gaan proberen !!

vroeger was ik totaal tegen drugs !
typisch : ben ik een relatie aangegaan met een heroineverslaafde
typisch: ben ik het zelf ook gaan doen..

vanaf de eerste trekjes was ik verkocht !
het WAAAUW gevoel was overtreffend !

en ik doe het nog steeds, ook al heb ik gezien wat het allemaal met een mens kan doen..

mijn vriend heeft 2 gewapende overvallen gepleegd om zijn (drugs)schulden te kunnen afbetalen, en om nieuwe drugs te kunnen financieren..

zo zie je maar..

we denken sterk te zijn, maar we zijn het niet..
ale, ik toch niet, hoe het bij jullie zit, no idea..

Chill report, klikt wel aangenaam die hero.

Maar zo lang ik niet weet hoe het voelt weet ik ook niet wat ik mis dus maakt het niet uit dus doe ik het niet.

Kermit

Experimenterende gebruiker
Een drug als hero recreatief gebruiken? Ik wens je succes, maar ik zou toch oppassen.
Zelf heb ik er geen ervaring mee maar iedereen weet dat hero heel gevaarlijk is en de reacties die je kreeg zijn niet echt positief.
Neem de wijze raad van de mensen die er spijt van hebben, en doe er iets mee :wink:

Flameon

Badass junkie
7:28-11-12-17 zei:

Lees je er maar eens goed over zin. Heroine kun je recreatief gebruiken, maar bijna honderd procent van de gebruikers neigt naar een verslaving (in meer of mindere mate) te glijden. Ik zou zeggen ... don't try! :rock:

Flameon zei:
7:28-11-12-17 zei:

Lees je er maar eens goed over zin. Heroine kun je recreatief gebruiken, maar bijna honderd procent van de gebruikers neigt naar een verslaving (in meer of mindere mate) te glijden. Ik zou zeggen ... don't try! :rock:

dude ik zeg ik dezelfde post juist dat ik het niet zou gaan gebruiken xD gekke man

Bovenaan