Morfine! wat is het effect?

Zoari

Experimenterende gebruiker
Heey!

Ik kan niet teveel informatie van me geven maar ik kan jullie zeggen dat ik Scoliose heb! Ik geef nu een korte uitleg wat het is en waar me vraag uit komt, als je meteen door wilt scrollen naar mijn vraag moet je de stukje tussen de lijnen niet lezen.

------------------------------------------------------------------------------------

Scoliose is een ziekte (ik vind van niet maarja) waardoor mijn ruggengraat scheefgroeit. Dit is erg vervelend en het is op dit moment zo ernstig dat een operatie er aan komt. Ik krijg 10/30 titanium schroeven in mijn rug en 2 titanium platen. Kan een jaar niet sporten daarna en moet 3/10 weken liggen dat was dus mijn kleine uitleg.

------------------------------------------------------------------------------------

Ik krijg dus de eerste 3 dagen na mijn operatie een hoge morfine dosis die ik zelf kan bepalen (ik kan op een knopje klikken als ik meer wil)

wat zijn de effecten!

rudolf

Bewuste gebruiker
De word moe en je pijn gaat weg.

Vergis je niet.Het knopje werkt niet continu.

Er zit wel een tijd tussen 2 druktijden.

Mocht je te veel drukken (voor jou lichaam) word je misselijk en begint te overgeven.

Ik heb het spul 3 jaar gebruikt dus weet precies wat het is.

Zoari

Maar ik kan niet bij een hoge dosis iets vets meemaken ofzo?
Want dat zou wel echt te gek zijn xd

rudolf

Bewuste gebruiker
Sorry maar hier ga ik niet eens antwoord op geven.
Je bent in het ziekenhuis voor iets anders.

Mensen die hiermee gaan experimenteren zijn in mijn ogen niet goed bezig.
Ik zit met een HEEL GROOT probleem door dit spul.

pammetje82

Bewuste gebruiker
experimenteren met drugs is best ok. experimenteren met opiaten zoals morfine is VRAGEN OM PROBLEMEN!!

ik had zelf ook ooit zon pompje ter beschikking en geloof me dat als je op het knopje drukt er een dosis vrijkomt waar je niet high van zal worden, daarbij komt dat je idd een tijdje moet wachten voordat het pompje weer werkt. Het is oppassen als ze je vroeg uit het ziekenhuis ontslaan en oxynorm of oxycontin gaan meegeven op recept. want dan kan je het wel gaan misbruiken en geloof me dat dat niet is wat je wilt. Tenzij je zoals meerdere mensen hier wilt eindigen met een methadonverslaving ofzo.

pammetje82

Bewuste gebruiker
als je echt het gevoel van morfine lekker vind dan is de stap naar heroine ook zo gemaakt hoor. en dat is nog veel lekkerder, en dan voor je het weet begin je je ziek te voelen als je het niet meer hebt, en de geestelijke verslaving is ook heel sterk... zie er dan nog maar eens vanaf te komen :wave:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als je voor het eerst een opiaat neemt kan het al bij een hele lage dosis veel effect hebben. Je zal niet meer dan een 1mg in je pompje krijgen waarschijnlijk nog minder vanwege je leeftijd. Zoals Rudolf al zei zal je niet veel meer merken dan dat je veel gaat slapen. Je kan misselijk worden maar door het pompje is de kans kleiner dan datje het in 1keer krijgt toegediend.

Verder heel veel sterkte met je operatie en veel succes met je herstel...

Zoari

Jullie hebben me op een of andere manier toch bang gemaakt. Beetje raar antwoord dat begrijp ik ook wel maar ik ben bang dat ik er nu verslaafd aan raak of snel de overstap ga maken naar Heroïne. Ik snap dat dit niet gebeurd...maar nog steeds. Ik heb op 16 mei een begin gesprek. Ik zal wel vragen hoeveel Morfine ik krijg toegediend.

Een vraagje over het misselijkheid. Ik heb echt een Fobie voor :kots: ....ja overgeven. Ik heb het nu circa 5 jaar niet meer gedaan. Zelfs toen ik bad ging op Cannabis of fout ging op alcohol. Is het zeker dat je misselijk word of gaat overgeven? Anders klik ik dat verdomme knopje lekker niet in :grin: .

Dank je voor de tips! Ik had bijna misbruik gemaakt van de operatie met als doelstemming trippen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik informeer de mensen nog wel over mijn operatie en ik ga er ook een "Report" over maken met wat foto´s voor de mensen die interesse hebben in deze "ziekte blijkbaar" Mischien vinden jullie dit over-de-top met dit bedankje maar ik ben er echt blij mee. Want ik kon zo misbruik maken en met een andere doelstelling de operatie ingegaan.

Pieter210

Bewuste gebruiker
Zoari zei:
Jullie hebben me op een of andere manier toch bang gemaakt. Beetje raar antwoord dat begrijp ik ook wel maar ik ben bang dat ik er nu verslaafd aan raak of snel de overstap ga maken naar Heroïne. Ik snap dat dit niet gebeurd...maar nog steeds. Ik heb op 16 mei een begin gesprek. Ik zal wel vragen hoeveel Morfine ik krijg toegediend.

Een vraagje over het misselijkheid. Ik heb echt een Fobie voor :kots: ....ja overgeven. Ik heb het nu circa 5 jaar niet meer gedaan. Zelfs toen ik bad ging op Cannabis of fout ging op alcohol. Is het zeker dat je misselijk word of gaat overgeven? Anders klik ik dat verdomme knopje lekker niet in :grin: .

Dank je voor de tips! Ik had bijna misbruik gemaakt van de operatie met als doelstemming trippen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik informeer de mensen nog wel over mijn operatie en ik ga er ook een "Report" over maken met wat foto´s voor de mensen die interesse hebben in deze "ziekte blijkbaar" Mischien vinden jullie dit over-de-top met dit bedankje maar ik ben er echt blij mee. Want ik kon zo misbruik maken en met een andere doelstelling de operatie ingegaan.

Sterkte met alles!

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zoari zei:

Je hoeft je niet zo druk te maken de doseringen die je gaat krijgen wordt op jou als persoon afgesteld. Je raakt niet zomaar verslaafd aan een middel om verslaafd te raken moet je wat langer dan een aantal dagen iets nemen. Blijf er gewoon nuchter onder verwacht er niet teveel van en laat het verder op je af komen. Bespreek van te voren als je ergens mee zit of bepaalde angsten hebt.

Verslaving is iets dat moet groeien en daar hebben mensen meestal zelf een groot aandeel in. Heb zelf gelezen dat ze juist een pompje geven om misselijkheid te voorkomen. Misselijk wordt je in één keer een dosis morfine krijgt. Met een pompje krijg je het verdeelt over een aantal keer drukken dus kun je het op gevoel doen.

rudolf

Bewuste gebruiker
Praat er gewoon over en laat je pomp goed afstellen.

Druk zelf ook niet te vaak.Dan scheeld dat zo ie zo.

Zoari

Dank je wel allemaal! Heb eigenlijk best veel aan deze site! Mensen moeten weten dat zoiets bestaat om vragen te stellen. Ik weet dat Drugs Info lijn er is maar soms is het toch fijner om op een forum te vragen.

Nogmaals thanks

Greetz me :sunglasses:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als de vragen ergens over gaan geef ik gewoon antwoord. Vindt het wel fijn om mensen te behoeden, waarschuwen, helpen als het op drugs/medicijnen aankomt.

rudolf

Bewuste gebruiker
Ik geef je ook wel antwoord maar ik zit na 3jaar morfine gebruik met grote problemen en daar wil ik je voor behoeden.
Let aub op wat je doet man!!!!!

singing55

Newbie
Zoari zei:
Maar ik kan niet bij een hoge dosis iets vets meemaken ofzo?
Want dat zou wel echt te gek zijn xd[/quote ik wil je wel vertellen wat mijn ervaring is met morfine,nee iets vets ga je niet meemaken, meestal lg je te slapen,maar let op dat ze je ook laxeer geven,want je erg harde ontlasting krijgen,als je dit een tijdje moet gebruiken, ik gebruik morfine nu al jaren,en als ik een paar ker vergeten ben zo'n laxeerzakje te vergeten,kan ik me zelf wel voor mn kop slaan,dan is het zweten en duwen,echt en grote elende,maar er is dan nog hulp! een klisma,en je bent er van af,ik wens je veel sterkte met alles greets :wink:

singing55

Newbie
rudolf zei:

Ik zit met een HEEL GROOT probleem door dit spul.[/quoteRudolf zou je kunnen of willen vertellen,wat het is dat je in de shit zit,ik gebruik morfine nu al jaren, ik heb weinig keus qua pijnstilling,ben door partner even naar fenthanyl gegaan,omdat hij dacht dat beter was, omdat ik altijd moest spuiten, maar ik ben door de hel gegaan,met fenthanyl,de neuroloog heeft de dosis steeds hoger gemaakt, met die stomme pleisters,maar het hielp echt geen zak bij mij, toen zei hij,jij bent echt een type die meer heeft aan morfine,ik kan nemen wat ik wil aan hoeveelheden,maar pijn is nooit weg,wil je je ervaring vertellen misschien?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
singing55 zei:
rudolf zei:

Rudolf zou je kunnen of willen vertellen,wat het is dat je in de shit zit,ik gebruik morfine nu al jaren, ik heb weinig keus qua pijnstilling,ben door partner even naar fenthanyl gegaan,omdat hij dacht dat beter was, omdat ik altijd moest spuiten, maar ik ben door de hel gegaan,met fenthanyl,de neuroloog heeft de dosis steeds hoger gemaakt, met die stomme pleisters,maar het hielp echt geen zak bij mij, toen zei hij,jij bent echt een type die meer heeft aan morfine,ik kan nemen wat ik wil aan hoeveelheden,maar pijn is nooit weg,wil je je ervaring vertellen misschien?

Hier vindt je Rudolf zijn verhaal dacht zeg het even aangezien ik een tijdje niets van hem heb gehoord. Misschien heb je het topic zelf al gevonden..

rudolf

Bewuste gebruiker
Ik heb expres geen antwoord gegeven en eerlijk ben ik ook druk met andere dingen bezig geweest.

Hij/zij moet mijn topic maar eens lezen en dat zegt al genoeg.

singing55

Newbie
willemv zei:
singing55 zei:
rudolf zei:

Rudolf zou je kunnen of willen vertellen,wat het is dat je in de shit zit,ik gebruik morfine nu al jaren, ik heb weinig keus qua pijnstilling,ben door partner even naar fenthanyl gegaan,omdat hij dacht dat beter was, omdat ik altijd moest spuiten, maar ik ben door de hel gegaan,met fenthanyl,de neuroloog heeft de dosis steeds hoger gemaakt, met die stomme pleisters,maar het hielp echt geen zak bij mij, toen zei hij,jij bent echt een type die meer heeft aan morfine,ik kan nemen wat ik wil aan hoeveelheden,maar pijn is nooit weg,wil je je ervaring vertellen misschien?

Hier vindt je Rudolf zijn verhaal dacht zeg het even aangezien ik een tijdje niets van hem heb gehoord. Misschien heb je het topic zelf al gevonden..
IK BEN MOMENTEEL NIET IN HET ZIEKENHUIS ,MAAR LAAT MAAR

Bovenaan