morfinesu

Ben thuis nog eens op zoek gegaan in het medicijnenkastje waar ik het volgendende gevonden heb, morfinesu act ret 10 mg tabletten en ik vroeg me af hoeveel van die dingen ik op kan eten om er een gewenst gevoel bij te krijgen.
En daarmee bedoel ik niet om pijntjes weg te halen maar om er gewoon een lekker gevoel bij te krijgen.
Heb verder geen ervaring met morfine op t doosje staat de sticker over autorijden, reactievermogen verminderen ect dus het ziet er wel leuk uit.
Maar eerst heb ik liever nog wat informatie van iemand die er wel verstand van heeft :)
alvast bedankt greetz Soda

Oblo1965

Newbie
Morfine su staat voor Morfine Sulfaat, de ret ( retard ) geeft aan dat het een pil betreft die gereguleerde afgifte heeft, in dat kader is een 10 mg tablet een relatief lichte. Experimenteel gebruik moet je proberen op te bouwen, dus begin gewoon met één tablet, voel het effect en als dat niet het juiste effect geeft, neem je er nog eentje.

Bedankt voor de reactie's ga vandeweek maar eens ff paar van die dingen naar binnen poppen en zal nog even laten weten wat ik er van vond daarna mag er wel een slotje op.

Laatst 3 van die pillen op gegeten zonder enig resultaat.. op een dagje heerlijk slapen na dan..
binnenkort de andere 3 maar eens breken en op eten..

Bovenaan