Morgen, mijn eerste keer truffels

Blauw

Experimenterende gebruiker
Omdat ik nog een paar daagjes vrij ben en maandag het echte leven weer begint dacht ik waarom niet! Ben er ontzettend nieuwsgierig naar geworden en een vriend van me wilde ook wel mee doen.
Ik heb zelf alleen ervaring met mdma en af en toe een jointje, en heb me ontzettend goed ingelezen, geloof dat ik alles heb gelezen wat er te lezen valt..
We gaan er denk ik thee van maken, hebben een mooi plekje in de natuur uitgezocht (wat nog lastiger bleek dan we dachten, we hebben half Brabant doorkruist vandaag) we nemen een paar dekentjes mee en wat fruit, wat drinken, en heb wat fijne muziek op m'n iPod gezet.

Ik heb een portie Atlantis besteld, die we samen gaan delen. Het is de eerste x en beter te weinig dan te veel. Er is ook geen tripsitter aanwezig, vinden jullie dat heel onverstandig? We weten hoe belangrijk mindset en setting is, hebben er onwijs veel zin en ook al heb je je goed ingelezen ik ben ontzettend benieuwd wat we gaan ervaren..
Maar wat ik nu niet echt gevonden kreeg was of de werking minder is als je er thee van maakt? Kunnen we beter alles opeten? ( moet er niet aan denken eigenlijk, wat ziet t er vies uit!) en hebben jullie nog tips om ervoor te zorgen dat we een beetje gelijk opgaan zeg maar? Of is zo iets helemaal niet te sturen en moeten we het maar laten gebeuren?

Ik vind het eigenlijk wel heel spannend :mrgreen:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Maar wat ik nu niet echt gevonden kreeg was of de werking minder is als je er thee van maakt?

Heb zelf een tijd terug zo'n 5-6 liter thee gemaakt met 6 porties (waren toen nog wel de oude gewone paddo's gedroogd en wel) wat verdomd goed werkte moet ik zeggen, belandde toen letterlijk in cartoonworld alles zag er zo surrealistisch uit.

Opeten of door de thee maakt qua werking niet veel uit in deze groep genotsmiddelen is mijn ervaring. Maar goed heb de thee bijvoorbeeld niet laten koken ofzo maar beetje warm water en daarin laten trekken een uurtje. Correct me if I'm wrong als er truffel experts meelezen.

en hebben jullie nog tips om ervoor te zorgen dat we een beetje gelijk opgaan zeg maar?

Eigenlijk niets behalve de hele dag hetzelfde te eten / even veel. Meestal gaat het dan wel tegelijk op ongeveer soms zat er ook wel eens 15 minuten of langer tussen maar dat waren uitzonderingen. Maar als de 1 enorm veel eet voordat truffels worden genomen en de ander niets tja dan zal het niet gelijk opgaan. Zal degene met d meest lege maag het hardst en het ook het kortst tript waarschijnlijk.

Veel plezier en inderdaad liever te weinig dan teveel!

Als je de stof beter leert kennen kan je dat nog altijd doen in hogere dosis indien het leuk was :)

Een tripsitter kan handig zijn de eerste keer, die het zelf ook leuk vind om te kijken en hoe het gaat. Mocht je iemand kennen die dat graag wil doen zou ik het doen de eerste keer, of meerdere wie weet.

Veel plezier en ga niet het verkeer in e.d een bos waar bijvoorbeeld de tripsitter jullie kan heen rijden is een aanrader. Of lekker thuis alles voorbereid op je gemak.

Just go with the flow :wink:

Blauw

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor je reactie, thee wordt het dus. Ga zo het water eens opzetten:)

Wij zijn erg voorzichtig en zullen geen domme dingen doen zoals deelnemen aan het verkeer.
Ik denk dat ik iets minder dan de helft neem (v, 65 kg) en Hij zal dan iets meer nemen (m, 90 kg)
Heb er zin in!

Bovenaan