Ik snap het laatste stuk van deze discussie niet zo goed. Vanaf 3 ml kan je makkelijk met phenibut stoppen na lange tijd. Ool worden pammetjes afgeraden terwijl klinieken dit ook doen. En een keer goed slapen kan zeker helpen en de afboiw een stuk makkelijker maken maar dat ligt helemaal aan je lengte van gebruik en hoeveelheid, ook verschilt dit per perspoon. Ik ga heel goed op seroquel of mirtazepine maar combineren ghb is op gevoel en ervaring met afbouw en zeker icm met arts. Ik ben een living on the edge type dus ik heb het altiif zonder medische hulp gedaan maarja ik ben een maf iemand en redelijk zelf destructief🤣
De menssn die hier regelmatig door een afkick zijn gegaan kennen de schaamte en het alleen willen doen, met de juiste adviezen vanuit ieders ervaring kan een hulpvrager altijd proberen het alleen te redden. Medische hulp kan altijd ingeschakeld worden, hoe onverstandig dit ook kan zijn. Zwaar in gebruik denk je niet helder na. Om meteen al te zeggen kliniek maakt dat mensen gewoon door blijven gebruiken en niet stoppen. Er xijm altijd middenwegen en alternatieven. En vamaf overal in N zit je met 30 min op een huisartsen post.