Pwn3D zei:
De Sjeik zei:
Moederplanten worden doorgaans gebruikt om stekken te snijden, niet om toppen te kweken. En wat zou het er toe doen dat de wiet van een moederplant zou zijn? Heeft geen invloed op de prijs, 't gaat om de kwaliteit toch..
juist, dus geen goede kwaliteit?
Kwaliteit heeft weinig te maken met de grote van de plant, maar eerder met de voeding, condities en ook vooral de kweker zelf. :P
Van een klein plantje kun je net zulke slechte wiet halen als een wietboom van 2 meter.
Ik zelf zou geen wiet van een moeder plant willen, je weet niet welk deel van de toppen je krijgt. De stekken worden vaak uitgekozen om potentie, dus vaak betere toppen. Dit doen ze ook bij groente, fruit en bloemen. Van de moeders de beste stekken afhalen zodat het eind product van hoogste kwaliteit is. (kweken)
Maar ik zou zeggen probeer het wietje, word je lekker stoned en smaakt ie goed dan waarom niet? als het een buiten wietje is dan zou ik niet meer dan 3 euro de gram betalen, voor een binnen wietje niet meer als 5 euro de gram. Tenzij je in de shop haalt, maar hoe weet je dan dat de wiet van een moeder plant komt?