Muffe coke

Sinds pakweg 6 maanden vanavond weer een grammetje gehaald bij een bekende van mij. Ik gebruik nauwelijks coke. Met vrienden hebben wij sporadisch 4-5x per jaar een coke avondje. Met onze tolerantie houdt dat op bij 0,8-1 gr per persoon. Door de jaren heen (denk 5-6) veel verschillende kwaliteit ervaren, van bagger tot de ziekste shit aan toe.

Een goede vriend van ons (noemen hem C.) heeft sinds een aantal jaar zijn lot gevonden in het verkopen van spul. We kennen de persoon die hem levert, maar dan houdt het wel op. Met zijn sociale kring en achtergrond kunnen we er vanuit gaan dat het kwaliteit is dat hij levert. Helaas het spul nog nooit bij de VZ laten testen voor enige zekerheid. omdat het tegen die tijd op was.

C. is het spul iets te lekker gaan vinden en snoept, redelijk problematisch, vaak aan het spul. Hierdoor is hij door de tijd heen ook minder betrouwbaar geworden. En dit kun je wel merken aan het product en zijn gierigheid. Wat eerst een volle gram was is 0,8 geworden (opzich wel te tolereren voor de kwaliteit die hij leverde), en altijd mixen.

Bij de laatste keer dat ik van hem had afgenomen (6 maanden terug). Had ik het bij hem in alle haast opgehaald . Hierdoor 0.6 gekregen, meer gevraagd, uiteindelijk 0,7 geworden, en toen had ik er geen zin meer in ivm het sociale gezelschap op dat moment. en ben naar huis gegaan.

Dus. Vanavond weer gehaald, benadrukt dat ik echt een volle gr wilde en van het goede spul zonder mix. Mooi twee klompjes gekregen en vervolgens als vrienden weer uit elkaar gegaan.

Nu komt het. Weer thuis. Het eerste lijntje viel zwaar tegen, en dacht gelijk dat hij mij weer afgezet had. Het ruikt muf, alsof het oud is. Het ruikt sterk, maar een beetje muf doordat het wasmiddel/huisartsen-wachtkamer geurtje minder sterk is. Vervolgens wat op mijn tandvlees gesmeerd. Na 5 minuten was dit zo zwaar verdoofd, het was tot aan mijn eerste kiezen. Wel het coke gevoel, maar niet zo sterk als ik had verwacht. Misschien komt het ook doordat ik een lange periode heb gehad waar ik een beetje de weg kwijt was en mij nogal somber voelde (niet om drugs, maar mijn toekomst nu na mijn studie).Misschien hierdoor wat minder dopamine in het systeem.

Óf, hij heeft het wel gemixed en er lidocaine oid doorheen geflikkerd. In dat geval is hij dus echt al zijn eer kwijt. Elke lijn (vier) bezorgt mij 25 minunten lang een verdoving aan minimaal 4 tanden en de helft van mijn neus. Meestal was dit maar tijdens de eerste twee lijnen en lang niet zo sterk. Daarnaast had ik voorheen na een aantal lijnen het gevoel dat de randen van mijn neusgaten verdoofd waren, waardoor ik het koude snot pas bij aan de bovenkant van mijn snor/stoppels begon te voelen.

Aan de andere kant, ik heb wél dit verhaal getypt ipv de laatste pagina's van mijn scriptie. Ben 4 uur en maar 4 lijntjes verder en voel me 'wel op mijn gemak'.

Mijn vraag is dus, waarom ruikt het muf? is dit door de mix? hoeveel moeite moet hij doen om het te mixen en weer te persen? Ik zie hem niet met aceton of kerosine bezig gaan. Tuurlijk, elke batch is anders en ik kan geen idee hebben door hoeveel schakels het is verhandeld. Maar dit is wel anders dan anders.

PiraatPanda

Belezen gebruiker
Wat jij omschrijft klinkt niet als slechte coke, maar om zeker te weten wat erin zit moet je t toch echt laten testen. Ik heb goede coke ( 70 tot 85% zonder rare versnijdingsmiddelen erdoor) gehad die chemisch rook, maar ook die bijna geen geur had, beetje zoetig rook, of juist heel sterk naar benzine. De geur en smaak zijn niet per se goede indicators voor de kwaliteit (tenzij je natuurlijk krijt of wasmiddel proeft ofzo)

Ook de structuur (vlokkerig, hard etc) kan verschillen. Ligt aan de manier waarop de coke gemaakt is, de soort cocabladeren dat is gebruikt etc. Hoe erg m'n neus en tanden verdoofd zijn na het snuiven verschilt bij mij ook wel per keer. Ligt er denk ik ook aan hoe hard je snuift. De ene keer komt het misschien toevallig net op een zenuw terecht.

Dus laat t gewoon eens een keertje testen.

En over die vriend/kennis van je waarbij je gekocht hebt. Ik koop uit principe geen coke meer van vrienden. Tenzij die vriend een gelegenheidsgebruiker is die voor zichzelf een grammetje haalt en voor mij gelijk wat meeneemt. Maar iig niet van verslaafde vrienden. Is uiteindelijk alleen maar frustrerend en kost je waarschijnlijk je vriendschap.

Veel plezier nog met je muffe coke

Bovenaan