muira puama

takala

Bewuste gebruiker
jeeps muira puama. Net zoals op azarius wordt gezegd hebben wij het ook gedaan.
Zowel 20gr volledig laten uitdampen tot een donkerbruin drapje achterblijft. Dit laten drogen en in '00' capsules doen.
Oooof tinctuurtje maken, de overige 80gr in een fles wodka en 2 weken laten staan (of langer) en regelmatig, minstens 1 x per dag, schudden.
en idd, schotje doen en dikke pret! :grin:

teonanacatl

Belezen gebruiker
takala zei:
jeeps muira puama. Net zoals op azarius wordt gezegd hebben wij het ook gedaan.
Zowel 20gr volledig laten uitdampen tot een donkerbruin drapje achterblijft. Dit laten drogen en in '00' capsules doen.
Oooof tinctuurtje maken, de overige 80gr in een fles wodka en 2 weken laten staan (of langer) en regelmatig, minstens 1 x per dag, schudden.
en idd, schotje doen en dikke pret! :grin:
heb juist 30 gr in een halve liter ouzo gedropt ga hem nu 2 weke laten chille en dan we shall see :wink:
aan de reacties te lezen is het echt wel de moeite waard
gz xx

takala

Bewuste gebruiker
das jammer, ik weet niet hoe sterk ouzo is, maar hoe hoger het percentage alcohol hoe beter. En 30gr voor een halve liter -40% alcohol is wat weinig, zal je al wel wat moeten drinken om wat te voelen
Echt! als je er echt iets uit wilt halen: ze hebben hier nu in de delhaize (grote supermarkt) drinkbare alcohol van 94%, ik zou het nooit zo drinken ik vind dergelijke hoeveelheden belachelijk. Het is wel de beste manier om alle alkaloïden uit je kruid te halen.
ga morgen zo'n fles of toch iets rond de 70% ofzo halen en doe er de resterende 70 gr in. 1 gr/ml lijkt me zeker goed.
Veel plezier binnen 2 weken! :wave:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik had denk ik 50 gram in een literfles rum gedaan, paar keer wat van gedronken maar tis echt goor. Van het effect merkte ik geen reet eigelijk...

Adreno

takala

Bewuste gebruiker
goe smaken zal't zeker ni doen. ma ge kunt het dan ook verdunnen he, maakt er een cocktailke van!
op azarius zeggen ze 2 eetlepels van het kruid. Das pakt 6gram.
Als je't doet zoals ik zei heb je 1gr/ml (met veel meer werkzame stof dan da't je't 15 minuten laat trekken in kokend water, echt veeel meer) dus moet maar 6ml drinken ofzo. 1,5 shotje.

Aanrader is ook Salvinorum A uit Salvia te halen, of LSA! Gewoon op dezelfde manier doen, je kan je tinctuur zo sterk maken als je wilt.

teonanacatl

Belezen gebruiker
heb juist 70 g in 0.60l gedaan kan iemand me even wegwijs maken in het maken van die bolletjes voor onder je tong en hoelang en hoe je ze best kan bewaren.
alvest bedankt

:wave: teo

takala

Bewuste gebruiker
teonanacatl zei:
heb juist 70 g in 0.60l gedaan kan iemand me even wegwijs maken in het maken van die bolletjes voor onder je tong en hoelang en hoe je ze best kan bewaren.
alvest bedankt

:wave: teo

gewoon 2 weken wachten, Teo. Elke dag met de fles schudden (het is toch alcohol mag ik hopen?) en een dikke 2 weken laten staan.
1 ml zou dan gng moeten zijn (zolang mogelijk in je mond houden, en nadien doorslikken.)

teonanacatl

Belezen gebruiker
moet ik gewoon de alcohol er helemaal in laten absorberen en dan telkens een bolletje te kauwen. jaja het is alcohol :wink:

tnx voor uitleg

Bovenaan