Mushrocks trip zaterdag

sinslord

Belezen gebruiker
Beste Drugsforum mede trollers,

Komende zaterdag ga ik samen met een vriend van mij die ook mijn naamsgenoot is,
Trippen in de bossen van ons mooie durp Hellimond! Ik zou graag wat advies willen :)

Kleine intro over mijzelf:

Ik ben 22jaar, Autist(pdd-nos) ben dus ook slecht in spellingen en grammatica excuses daarvoor,
Heb al 10x truffels gebruikt Atlantis/Mushrocks/DD, Alleen probleem is dat tot nu toe heb ik al die keren bij mij thuis met vrienden gedaan.
Alleen ik heb nog nooit echt getript nog echter visueel wat mee gemaakt.
Vandaar dat ik samen met een vriend naar de bossen gaan en hopelijk trip/visueel meer in het lekker natuurgebied :)

Nu is echter het probleem dat komende zaterdag in mijn regio 80% kans op neerslag, 6mm , 18graden. Dus dat zal hoogst waarschijnlijk toch weer bij mij thuis zijn helaas :(

Nu zat ik te denken van: Ok ieder doosje mushrocks, maar hoe kan ik echt visueel dingen zien en trippen? ik probeer alles bv na anderhalf uurtje na de helft van it doosje op tehebben flink tegaan blowen met een bong van 60cm, na ieder shot merk ik even 5mintjes meer beweging in,
meubilair maar verder niets. ook youtube lsd trip video'tjes gekeken maar geen effect.

Hoe kan ik in mijn eigenhuis en vertrouwde omgeving toch flink trippen en visueel actief bezig zijn?

Bedankt voor het lezen!

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben 22jaar, Autist(pdd-nos) ben dus ook slecht in spellingen en grammatica excuses daarvoor,

Ik hou niet zo van trippen dus daar kan ik je geen advies over geven, maar op je spelling valt weinig aan te merken hoor! :)

En durp Hellimond reken ik niet mee... :wink:

sinslord

Belezen gebruiker
Dankje,

Wel ik bedoel voornamelijk gewoon leuke Visueele kleurijke dingen zien,
Ik ken trippen niet zo goed weet ook niet of ik het nu heb mee gemaakt of niet.

Maar dat komt zoals ik in mijn verhaal uitleg ook omdat de effecten naar mijn mening voor mij telaag zijn, ik kauw goed 2minutjes, en slik daarna door met water/cola.

Ik merk wel dat ik in een trance kom en hier en daar een muur dat lijkt teademen.
daarom wou ik naar buiten in de bossen, maar dat lijkt niet door tegaan helaas.

En thuis voel ik me dus al helemaal opmezelf, dus ik hoop dat er enigzins een manier is dat ik een leuke tripje krijg xD

dus als daar advies/tips zijn dan waardeer ik dat erg :wave:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Klinkt mij in de oren dat het misschien leuker is om nu inderdaad de trip anders aan te pakken, andere dingen doen dan die je normaal deed tijdens de trip. Vroeger zat ik altijd achter de tv enzo, tegenwoordig doe ik van alles en nog wat tijdens een trip. Mijn oude "manier" ging me vervelen. Nu schrijf/teken ik, ga naar het bos, muziek erbij et cetera.
Ik kijk meestal op het moment zelf waar ik het meest zin in heb, of er voor besluit de trip even uit te stellen als het plan in het water lijkt te vallen.
Hopelijk heb je er iets aan!
Veel plezier toegewenst vast! :wave:

ik heb dit weekend nog mexicaanse paddos genomen op reggea geel
gwn op de camping chill, en ik was voor 2 uur totaal in een andere wereld
totaal anders dan ik verwachte terwijl iemand anders die iets minder op had ech amper iets zag

mischien focus jij je gewoon te hard op het visuele.
terwijl het beter is om gewoon er niet aan te denken en gewoon verrast worden door het magische dat het je laat zien. je ogen dichtdoen kan ook heel vreemde dingen tonen
anders kan je naar een goa feestje gaan
als je het kleurrijk wilt is er niets beter dan deco op een goa :hearteyes:

Bovenaan