Mutageniteit paddo's?!

BacingsPen

Badass junkie
Naja, ik heb er nog nooit iemand anders over gehoord dan me pa, maar is dat mogelijk?

Hoe erg baal je dat je ooit paddo's hebt gebruikt wanneer je een gehandicapte zoon of dochter krijgt?

Naja, prolly zal het wel meevallen, en worden m'n kinderen daardoor later juist super intelligent :mrgreen:

Hoe dan ook, heeft iemand een rapportje ofzo waar onderzocht wordt of er DNA verandering kan plaatsvinden door gebruik van paddo's?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb alleen dit gevonden erover:

About mutagenitec and teratogenitic is not enough information available to draw any conclusions, but it does not lie in the line of logic, that Psilocybe mushrooms would have this aspect.

Bron

BacingsPen

Badass junkie
hehe, zoiets is nauwelijks te bewijzen...

Maar ergens kan ik er wel een waarheid in zien...

De mens evoulueert, en bij het produceren van kinderen geef je min of meer een soort backup van jouw DNA door.(mag je dat zo zeggen? :sunglasses: ) Dat wil naar mijns inziens zeggen dat de levensgebeurtenissen van ouders indirect invloed kunnen hebben op die van hun kinderen.

(Dat je kind een mongol wordt is uiteraard het uiterste en ook te schokkend om te kunnen geloven, maar mijn vader heeft me met deze mythe geprobeerd me de 'waarheid' over het leven te ontnemen :grin: )

Je moet trouwens bedenken dat je onbewust ontzettend op dezelfde manier neigt te leven als je ouders bij jouw opvoeding hebben gedaan :P . Veel mensen ontkennen dit, maar helaas is het de harde waarheid :grin:

Als hier nog geen onderzoek naar gedaan is, is het dan niet iets om op z'n minst over na te denken?

Hebben paddo's/andere drugs invloed op het leven van mijn kind?

En nu ik er over nadenk, hoe komt het dat in mijn familie van m'n pa's kant zoveel cannabis is gebruikt? M'n neef gebruikt trouwens ook alleen natuurlijke drugs als cannabis en paddo's als ik het goed heb :smoke:

BacingsPen

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Ik heb alleen dit gevonden erover:

About mutagenitec and teratogenitic is not enough information available to draw any conclusions, but it does not lie in the line of logic, that Psilocybe mushrooms would have this aspect.

Bron

Zie je, niet genoeg onderzoek naar gedaan :grin:

Zo is er zoveel waar nog geen onderzoek naar gedaan is... Dus moeten we zelf maar op onderzoek uit :)

Vanavond prolly weer paddo's :)

ps, had m in nieuws gezet omdat t interessant nieuws is als het waar zou zijn... (Paddo's zouden genen in het DNA ook wel eens positief kunnen veranderen :grin: )

Bovenaan