Muziek-fotokwis

cronos

Wijs gebruiker
iedere vrijdag zal ik hier 9 foto's zetten van een band of zanger/zageres,de winnaar
word de donderdag bekend gemaakt.
regels:
1.als je de artiest naam verkeerd geschreven hebt,wordt het toch goedgekeurd.
maar bij een gelijke stand,is de persoon die het juist geschreven heeft,de winnaar.
2.zeggen"volgens mij is dit...elvis presley"wordt niet goedgekeurd,daarbij geef je
een hint aan de persoon die in twijfel staat,hoe de band...zanger/zangeres heet.
3.je kan maar 1 x maal reageren(om eventueel een fout te herstellen)op de negen foto's.
4.bij een gelijke stand,is de persoon die het eerst juist had ,de winnaar.
5.is het dan nog een gelijke stand,dan word er iedere dag 3 foto's gepost,tot er een
defenitieve winnaar is.

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    15,7 KB · Weergaven: 582
  • 2.jpg
    2.jpg
    27,1 KB · Weergaven: 581
  • 3.jpg
    3.jpg
    11,3 KB · Weergaven: 578

cronos

Wijs gebruiker
Re: Muziek-fotokwis deel 2

Bijlagen

• 4.jpg
    4.jpg
    7,5 KB · Weergaven: 571
  • 5.jpg
    5.jpg
    25,6 KB · Weergaven: 572
  • 6.jpg
    6.jpg
    21,7 KB · Weergaven: 573

cronos

Wijs gebruiker
Re: Muziek-fotokwis deel 3

Bijlagen

• 7.jpg
    7.jpg
    26,8 KB · Weergaven: 568
  • 8.jpg
    8.jpg
    15,7 KB · Weergaven: 565
  • 9.jpg
    9.jpg
    14,1 KB · Weergaven: 568

cronos

Wijs gebruiker
jammer dat ik hier steeds 3 pagina's ga moeten gebruiken(er kunnen maar 3 foto's op 1 pagina)om 9 foto's te posten :confused: ,kan het niet anders????

cronos

Wijs gebruiker
oesje,jullie geven wel tips weg...voor andere personen :tearsofjoy: niet rekening mee gehouden...of heb ik het zo moeilijk gemaakt?kan ook zijn hoor :rolleyes: nu het is niet erg,just fun hé :wink:

cronos

Wijs gebruiker
oplossing:
1.robert plant
2.pink floyd
3.blondie
4.peter gabriel
5.ziggy marley
6.roy orbinson
7.iron maiden
8.doe maar
9.michael jackson

winnaar:IVO :rock:

cronos

Wijs gebruiker
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

cronos

Wijs gebruiker
yep :wink:
winnaar: deep blue :rock:
er is iets mis met mijn kwis vind ik:( doordat jullie de andere namen reeds ziet van voorbeeld deep blue of caatje,kunnen anderen niet meer die bands noteren...tja ik zal het maar zo laten zeker...heum oftewel laat ik de 9 foto's staan tot ze allemaal juist zijn,ik geef dan soort van tips als jullie het echt niet weten,en je mag meerdere malen quotes zetten...ja ik zal het zo eens proberen.

cronos

Wijs gebruiker
nummer 7 caatje?neen het is niet golden earring,maar het is ook een nederlandse popgroep...ergens jaren 60 hebben ze zelfs op nummer 1 gestaan in amerika. :wink:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
4 - Neil Young
8 - Europe (?)
9 - Elton John (lijkt me het meest aannemelijk tenminste)

cronos

Wijs gebruiker
kapitein-x zei:
4 - Neil Young
8 - Europe (?)
9 - Elton John (lijkt me het meest aannemelijk tenminste)

4 en 9 kloppen :P ;dus nog nummer 7 en 8 :rock:
8.is een bekende popgroep uit de jaren 80.

yaaaw

Bewuste gebruiker
1 Prince
3 Queens Of The Stone Age
4 Ozzy Osbourn
5 The Police
6 Joss Stone
9 Village People
heeeej :stoned:
Misschien een beter idee dat de winnaar/de gene die het laatste plaatje raad de volgende serie foto's plaats... want vind het wel een leuk spelletje :)

cronos

Wijs gebruiker
voor mij om het even hoor,zou ook eens leuk zijn dat ik eens kan meedoen :grin:
ik zit ook een beetje te denken aan de mensen die niet online zijn op dit moment,niet meer kunnen meedoen,vind dat een beetje jammer voor hun :( ,de oplossing per pm sturen?wat stel jij voor?

cronos

Wijs gebruiker
of gewoon beurtelings foto's plaatsen,jij wacht nu tot ze volledig opgelost zijn...daarna post jij foto's tot ze ook allemaal opgelost zijn,dan weer ik...dan weer jij,...etc :P

yaaaw

Bewuste gebruiker
cronos zei:
of gewoon beurtelings foto's plaatsen,jij wacht nu tot ze volledig opgelost zijn...daarna post jij foto's tot ze ook allemaal opgelost zijn,dan weer ik...dan weer jij,...etc :P
Ik vind het prima, alleen is dr niet veel animo meer volgens mij...
Nja wanneer deze foto's opgelost zijn zal ik nieuwe plaatsen.

yaaaw

Bewuste gebruiker
cronos zei:
hoe bedoel je niet veel animo?geen succes?,indien je dit bedoeld klopt dit wel :(
dat bedoel ik ja, ik ben de enige die dr op heeft gereageerd... maar goed, wanneer alle foto's geraden zijn post ik wel nieuwe

cronos

Wijs gebruiker
tja ik weet ook niet hoe het komt dat het niet wat meer succes heeft,misschien kunnen veel DF'rs mij als persoon niet luchten :( ...i don't know why?,because im belgian?who knows...andere formule uitvinden?of het kan ook gewoon het feit zijn dat hier op DF weinig geïntereseerd zijn in de pop of rock geschiedenis,kun je hun onmogelijk kwalijk nemen hé...anyway misschien stop ik met dit topic in de toekomst,ik zal wel zien...ok nog 3 tegaan.

nr 2.een bekende singer-song writer in de sixties & seventies,in 1978 werd hij moslim.
nr 7.is een bekende belgische groep,die tot heden nog altijd bestaat...uit de 2 broers(rarara).
nr 8.bekende ierse blues(rock) gitarist.

Bovenaan