muziek op de Xtc / mdma

troebadoer

Bewuste gebruiker
hallo mede drugsgebruikers.

Ik zit hier lekker spacend, luisterend naar mijn eigen geproduceerde beatjes. Nu was mijn vraag, wat vinden jullie van deze muziek als je xtc / mdma op hebt. Ik vind de kwaliteit ervan namelijk veel groter onder invloed :grin:

( gemaakt met fruity loops studio 5,0 )

http://www.soundclick.com/bands/pagemus ... dID=742206

Klik vervolgens door naar:

'just some sort of 'liveset' ( vind ik de lekkerste :grin: )

'annimar' ( iets rustiger )

'MDMA' ( naja... ik was echt gaar toen ik die maakte :grin: )

En dan voor de stonies onder ons heb ik nog 'instrumental2' en ' P'z' .....Heerlijk als je stoned bent om dan naar r&b / hiphop te luisteren

En dan is er nog mijn eigen mix van de theme song van de film reqiuem for a dream, voor mij een erg emotioneel nummer

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. ennuh.. nuchtere mensen mogen ook hun mening geven :tongueout:

Greetz !

( p.s de andere titels zijn wat minder vind k zelf )

maverick

Belezen gebruiker
troebadoer zei:
ayoo op de speed zou ik gaan voor 'just some sort of liveset' en dan ff doorspoele naar 2:30

:grin:

inderdaad:grin:, gaat niet helemaal snel.. maar btj alcohol wiet en speed dan dat.. je gaat genieten!

Mr. Decay

Belezen gebruiker
ben zelf onder invloed van mdma helemaal fan van booka shade, M.A.N.D.Y. en Gui borrato, ga nu ff je setje luisteren, btw onder mdma, check: via youtube, booka shade-night falls.. :hearteyes:

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Voor xtc en speed Grote Voorkeur aan Hardcore (house) voor de rest vind ik dan geen andere muziek relax ..

teebo

Bewuste gebruiker
muziek op mdma is voor mij het grootste denkbaar genot
liggend in een zetel een afspeellijst met genoeg verrassingen (atmospherische electronische muziek http://nl.youtube.com/watch?v=lrBZeWjGjl8) en elke keer je uitademd ga je dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dan zelf nog een klein beetje dieper.

aanrader!

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik ben ook lekker onder invloed van MDMA en deze muziek van jou kan ik toch heeeeeel goed waarderen :hearteyes:
Sowieso waardeer ik iedereen die muziek maakt :hearteyes:

troebadoer

Bewuste gebruiker
haha das mooi om te horen.

Ik denk als je zelf muziek maakt, met de computer of instrument, en je bent onder invloed dat je je dan bedenkt : heb ik dat echt gemaakt? ook omdat de meeste muziek gewoon lekker klinkt onder invloed, geeft je dat toch een speciaal gevoel :grin:

troebadoer

Bewuste gebruiker
btw teebo als ik vanavond terug kom zal ik dat filmpje eens opzetten op mijn laptopje in bed, kijken of ik ook dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en nog iets dieper kan gaan :hearteyes: :hearteyes:

Rachmaninov doet het voor mij ook errug goed op een goeie trip.... Krijg dan een soort iTunes / Media Player dansende lijntjes voor mijn ogen. Mjam

Bovenaan