Muziek

Shin

Experimenterende gebruiker
Hoioi,
heb vorige maand voor het eerst paddo's gebruikt en ik vond het prachtig, echt een eye-opener. Wat ik vooral heel erg prettig vond was dat er iemand bij was die nuchter bleef en veel ervaring had. Hij had ook geweldige muziek, nou ja muziek, het was meer een soort geluidencompilatie met vogelzang enzo. Heel rustgevend.
Mijn vraag is of er nog meer mensen zijn die baat hebben bij muziek, welke dan en waar je deze kunt halen.

Frisko

Badass junkie
www.psychedelic.be ->registeren->forum->muziek

download hier psy mixen!!!

daar moet je dus zijn
ff kijken welke stijl je het meeste bevalt,
ikzelf ben voor rammen goa

dark en full on!!! :stoned: :openmouth:

spacekonijn

Badass junkie
paddo's vind ik hele relaxe muziek heel fijn

bijvoorbeeld iets met fluiten en indianen zang , of indiase muziek , of shpongle lekker psychedelisch, van goa of psytrance kan ik keihard gaan.

en oude 60s muziek is ook een genot om te horen

Frisko

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
Drum 'N' bass is fijn op paddo's (vindik)
Goa ook wel maar iets minder :)
mjah,ligt er maar net aan wat je leuk vind...
luister gewoon muziek die je leuk vind,ik kan zelf rammen hardtechno of hardrock luisteren op tripsel... :flushed: :grin:

Shin

dank je wel Frisko, echt super.
Drum 'n Bass lijkt me zelf iets te druk, hoewel ik op een gegeven moment wel zin had om heavy metal te luisteren. Echter, het rustgevende en het visualiseren bij 'zachte' muziek maakte diepe indruk op me, dus deed dat toch maar niet.

spacekonijn

Badass junkie
psychedelische ambient goa native achtig

haha nu weet je nog niks maar het zijn erg veel verschillende vaak psychedelische invloeden verwerkt in 1 soort muziek

bijvoorbeeld elektronisch met didgeridoos en zulk soort combis
en veel stemmen van aliens ofzo haha gewoon echt puur gemaakt voor trippen

www.shpongle.com kun je kleine stukjes van nrs luisteren

Jeller

Badass junkie
Frisko zei:
www.psychedelic.be ->registeren->forum->muziek

download hier psy mixen!!!

daar moet je dus zijn
ff kijken welke stijl je het meeste bevalt,
ikzelf ben voor rammen goa

dark en full on!!! :stoned: :openmouth:
wat is jouw user name daar? ik post daar ook regelmatig..

en ja ik ga ook voor goa, maar daar heb ik gene drugs voor nodig om van te genieten

en shpongle is idd heel goed..
andere goeie ambient psy is cosmosis (die heeft ook wel gewone goa)
Ooze schijnt ook hele goed te zijn maar daar kan ik niet over oordelen
Khetzal heeft ook vette downtempo goa (en ook vette uptempo :tongueout:)
Infected Mushroom ook natuurlijk vette goa en ambient
Infinity Project is ook goed (zelfde kerle als shpongle en hallucinogen)
va - the magical journey is ook heel goed naart schijnt.. is een dark ambient compilatie van allemaal artiesten die normaal keiharde dark trance maken

dit is het zo wat voor downtempo chill muziek, maar verder ken ik niet veel ambient

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Muziek is zo prachtig tijdens het trippen, ik wist de eerste keer niet wat ik meemaakte, het leek of ik voor het eerst muziek hoorde. Ik werd er emotioneel van *snif*

Muziek zonder tekst vind ik meestal het prettigst omdat je dan tenminste niet gestuurd wordt door woorden.

Four Tet zorgde voor enorme blijdschap
Godspeed you black emperor doet het bij mij vaak goed
Shpongle zorgde voor verwarring; door het geluid van waterdruppels dacht ik dat het regende :grin:

Volgende keer wil ik luisteren naar Ulrich Schnauss (omdat het zo ontzettend vrolijk en vredig is), Bluetech, meer Shpongle, en techture. Zoveel te beluisteren en zo weinig tijd :wink:

Trouwens heeft iemand weleens zo'n cd geprobeerd die bijv. bij De Tuinen liggen (natuurgeluiden etc.)? Kent iemand ook leuke (Spaanse) akoestische gitaarmuziek (zonder zang)? Lijkt me wel wat tijdens het trippen. En heeft iemand weet van gave nrs met didgeridoo en/of keelzang (dat wat je hoort aan het begin van Divine Moments of Truth van Shpongle)?

Vertel :grin:

Moker

Bewuste gebruiker
Tijdens het trippen luister ik altijd naar Infected Mushroom, lords of acid of iron butterfly. heerlijk met die vrolijke melodieen. :grin:

Standaard Opgezwolle en Jiggy Djé, want je snapt het allemaal niet wat ze rappen. Dat heb ik teminste. En daardoor ga je je vrolijk, ik, maar het kan ook dat je daarom in een bad trip gaat. Omdat je spijt heb dat je drugs heb genomen.

Sweena20

Newbie
Probeer klassieke muziek es , ambient of new age muziek! zo van die rustige psychedelic geluiden kunnen goed doen :)

gonzo

Originele Jamaicaanse dub, dingen als King Tubby, Scientist, Augustus Pablo, Lee Scratch Perry ...: serieuze tripmuziek, zijn tijd ver vooruit. Ook ideaal om naar te luisteren als je wiet rookt.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
gonzo zei:
Originele Jamaicaanse dub, dingen als King Tubby, Scientist, Augustus Pablo, Lee Scratch Perry ...: serieuze tripmuziek, zijn tijd ver vooruit. Ook ideaal om naar te luisteren als je wiet rookt.

Wat dacht je van Mad Profesor?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb eens Amon Tobin opgezet tijdens een paddotrip, maar het deed me helemaal niks. 'Normaal' vind ik het altijd te gekke muziek :)

Ozric Tentacles lijkt me ideaal in combinatie met paddo's.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Sweet_Shadow zei:
Ozric Tentacles lijkt me ideaal in combinatie met paddo's.

Ik ken van Ozric alleen Jurrasic Shift. Opzich wel een leuk plaatje, maar niet erg trippy. Misschien heb jij nog aanraders voor mij? ...

Chimera zei:
Amon is the king in trip music

Whoo, nice, ik had er nog nooit van gehoord en heb zojuist iets gedownload. Echt vette muziek!

Ellesdee

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
Ellesdee zei:
wat je ook luistert... ga niet naar the streets luisteren als je paddo's op hebt...

en al helemaal niet dit liedje :

http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1600
the streets kan opzich nog wel vind ik
iig met de muziek zelf heb ik ATM geen last
die clip is wel iets té erg voor paddos ja

mjah die haperingen zeg maar...
zorgen er voor dat ik ook mezelf en de tijd vooruit en achteruit voel gaan :confused:

Bovenaan