muzieksmaak

jaapi

Belezen gebruiker
Goedenavond,

ik vroeg me af of er mensen hier aanwezig zijn die gebruiken en naar rock/metal achtige dingen luisteren.

Ik wil het graag een keer proberen bij een concert(rock/metal), maar ik wil het risico beperken dat de combinatie niet werkt.

Bij voorbaat dank

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Heb het 1 keer gebruikt op een klein rock festivalletje.
Prima vermaakt op lekkere beukrock, maar er waren geen lichteffecten helaas :(
Maar op technische a-ritmische metal lijkt het me niet echt chill.

Noem eens wat voorbeelden van bands waar je aan dacht!

Maddog

Bewuste gebruiker
status quo

maar ik bedenk me net dat wiet een betere optie is voor rock concerts.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik wil het graag een keer proberen bij een concert(rock/metal), maar ik wil het risico beperken dat de combinatie niet werkt.

Als jij je lekker voelt bij een bepaald soort muziek dan zal drugs dat vaak alleen maar versterken. Vaak wordt drugs geassocieerd met house of gabber, maar het wordt overal gebruikt hoor. Luister zelf vaak metal e.d. en heb er ook vaak genoeg drugs bij gebruikt. Het kan een persoonlijke voorkeur zijn dat je bij een bepaalde muziek een bepaalde drug gebruikt. Maar er zijn echt geen regels dat een bepaalde drug bij een bepaalde muzieksoort hoort.

Je zou kunnen zeggen dat bij een concert van Normaal veel bier wordt gedronken, maar dat is geen voorwaarde om het dan leuk te vinden. Als jij een pil slikt en je hebt het dan naar je zin is het toch ook goed?

trippelh

Bewuste gebruiker
Svali zei:

Als jij je lekker voelt bij een bepaald soort muziek dan zal drugs dat vaak alleen maar versterken. Vaak wordt drugs geassocieerd met house of gabber, maar het wordt overal gebruikt hoor. Luister zelf vaak metal e.d. en heb er ook vaak genoeg drugs bij gebruikt. Het kan een persoonlijke voorkeur zijn dat je bij een bepaalde muziek een bepaalde drug gebruikt. Maar er zijn echt geen regels dat een bepaalde drug bij een bepaalde muzieksoort hoort.

Je zou kunnen zeggen dat bij een concert van Normaal veel bier wordt gedronken, maar dat is geen voorwaarde om het dan leuk te vinden. Als jij een pil slikt en je hebt het dan naar je zin is het toch ook goed?

Goed gezegd

jaapi

Belezen gebruiker
geprobeerd bij metalconcert, was wel grappig, maar de mensen om me heen waren op dat moment voor mij iets te statisch en serieus.

Halverwege het concert met wat mensen naar een 90ties feestje gegaan, wat stukke beter werkte.

Wat ik me afvraag, is het iets om met carnaval te doen? ervaringen of?

jaapi

Belezen gebruiker
this is confusing :P

ik zoek verder naar intressante manieren om mijn zintuigen te prikkelen bij gebruik van :P

heeft er iemand ooit een date gedaan en gelijk x gepakt samen? dat lijkt me ook wel een grappig iets.

gr

curiouscouple

Experimenterende gebruiker
jaapi zei:
this is confusing :P

heeft er iemand ooit een date gedaan en gelijk x gepakt samen? dat lijkt me ook wel een grappig iets.

gr

Zorg ervoor dat je dan niet te ver van een bank of bed verwijderd bent...... :P

Bovenaan