MXP (methoxphenidine) ervaring

Bokter

Newbie
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum, zoek al geruime tijd informatie op maar heb me nooit ingeschreven.
Heb me aangemeld omdat ik toch heel graag een ervaring met jullie wil delen.

Heb de afgelopen maand verspreidt een gram mxp genomen.

MXP is een dissociative (o.a ketamine/mxe/dxm) heb zelf alleen ervaring met ketamine (1 keer) dus heb totaal geen tolerantie voor dissociative drugs.

Startdosis tussen de 90/110mg. 2 keer geredosed met +- 50mg. Denk goed na met deze stof of je besluit te re-dosen. Het duurde bij mij 1,5 tot 2 uur voordat het inwerkte en na ongeveer 3 uur zat ik op de top. De effecten duren naar mijn ervaring 6 tot 8 uur. De after effects duren vrij lang kan tot 48 uur duren maar is sterk persoonsgebonden voor mijn gevoel. Wanneer je bijneemt kunnen de effecten andere vormen aannemen en kun je in een manische toestand terechtkomen.

Bij deze drug moet je niet boven de 150 mg uitkomen want dan kan de trip een hele andere/gevaarlijke wending krijgen.

Heb me van te voren goed ingelezen op fora’s zoals bluelight/reddit. Ben tot de conclusie gekomen dat er heel weinig onderzoek gedaan is naar dit middel. De trip reports lopen ook vrij uiteen kwa ervaringen etc dat ik tot de conclusie ben gekomen dat dit middel heel sterk reageert op hoe je als persoon bent. Dus karakter/persoonlijkheid en dergelijke.

Nu zat ikzelf al langere tijd niet goed in me vel. Heb vanaf jongs af aan al traumatische ervaringen gehad. Besteedde nooit aandacht waarom ik me niet goed voelde en heb de depressie jarenlang onderdrukt.

Heb me verdiept in drugs en dan met name de research chemicals. Heb andere ervaring met 2cb/1-p-lsd/6APB en 3mmc.

Deze stof heeft zo’n grote impact gehad op mijn geestelijke welzijn op een positieve manier. Ik had nooit verwacht dat een chemisch stofje zo’n grote invloed kan hebben op je onderbewustzijn.

De trip zelf is extreem helder in het hoofd en het lichaam voelt verdooft aan. Je bent extreem bewust van je omgeving en je bewegingen. Het is net alsof je zweeft. En de realiteit lijkt een beetje sprookjesachtig over te komen.

Je kan uitstekend communiceren tijdens de trip en het gaf mij echt hele diepe en zinvolle gesprekken. Ook mediteren tijdens de trip is een aanrader het geeft je innerlijke rust en het gevoel dat je zweeft.

Het aangenaamste aan de trip vond ik de headspace. Het voelde net alsof je brein van binnen werd gemasseerd.

Na de trip voelde het net alsof ik herboren was. Veel socialer in de omgang, zelfbewust, veel meer inlevingsvermogen, lastige situaties kan je veel makkelijke relativeren, sociale angst is verdwenen kortom totale innerlijke rust.

Nogmaals het verschilt per persoon zo enorm, dus denk goed na voor je deze stof wil gebruiken. Ook wil ik erbij vermelden dat het wel vrij giftig aanvoelt. Ik heb het idee dat het niet goed is voor de organen en dan met name de nieren.

Combineer het niet met andere drugs/alcohol.

Zelf heb ik het wel gecombineerd met wiet en voor mij had dat zeker een toegevoegde waarde. Maar als je geen doorgewinterde blower bent raadt ik het je af.

Verwacht met dit spul niet dat je vaag wordt of in een k-hole terechtkomt want dan is dit niet het juiste middel.
Ik heb dit gebruikt voor andere doeleinden.
Wil echt nog even benadrukken dat dit een uiterst gevaarlijk stofje is. Als je een klote karakter hebt kan je echt een monster worden. Ik merkte het bij mezelf al en ik ben een uiterst rustig, nuchter en bescheiden persoon.
Ik weet in ieder geval zeker dat ik deze stof nooit weer zal gebruiken.

Met vriendelijke groet

Laatst bewerkt:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Bedankt voor het delen, ik heb een paar keer MXP uitgeprobeerd maar was er ook niet zo ondersteboven van. De effecten zijn niet bepaald feelgood en de daarbij trage opkomst en duratie maken het een nogal crappy substantie.
100mg is trouwens wel aardige dosering voor een eerste keer ja.

Er zijn betere dissociatieven op de markt.

Bovenaan