• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

My night on E!

PZ

Newbie
Howdie!

Ik ben al zeeeer lang gefascineerd door XTC en wat het met je doet en vorige week was het eindelijk zover: mijn eerste snoepje :grin:

De omstandigheden waren eigenlijk ideaal: de eindexamens net achter de rug, vakantie in het vooruitizcht, 3 vrienden die meededen (die vrienden noem ik voor het gemak Je, Jo en B) en een fuifje in stad (waar ik ook dj moest zijn ^^)!

Het is 9 uur, net genoten van een heerlijke BBQ (maar niet teveel gegeten natuurlijk) en Jo bied mij het pilletje aan: witte driehoekjes met een Xje in -> erg goeie boel zo het schijnt. Ik en mn 3 vrienden beginnen aan een VET nachtje :tongueout:

Aangekomen op de fuif omstreeks half 10 (vroeeeg) denk ik, ik begin met draaien (muziek draaien bedoel ik dus :grin:) en ineens komt Je naar me toe: "Shit ik ben al vies aan het gaan jong" -> ja damn ik nog niet, ff jaloers.
Een uurtje later: KABOOM: totaal onverwachts begint de pil te werken: alles tintelt en is warm, er springt net een laser aan in de zaal en MAN dat is mooi. Ik ga even met Je naar buiten om wat frisse lucht te halen en om de pil nog feller te laten werken: verdorie man ik sta scherp: alles ziet er kleurrijker en enorm scherp uit, alles klinkt heel helder en mooi.
Hop naar binnen dus want daar was het feestje aan de gang.

Iets later sta ik te dansen binnen, heb wat gepraat met mensen en heb echt een drang om sociaal te zijn. Ik wil even naar het toilet gaan om mijn ondertussen 15de watertje te drinken. Ik sta richting toilet en ineens begint er een of andere zatlap te schreeuwen en iedereen in het publiek (inclusief mij) te duwen. Toen was het om zeep: ik werd ineens ECHT agressief en boos op die kerel. "Wat denkt hij wel, laat mij toch met rust."
Toen riep de mededj dat ik ff een plaat moest komen opzetten. Terwijl ik een nieuw plaatje aan het inmixen ben zie ik het publiek schreeuwen en dansen van euforie, het enige wat ik echter dacht was: fuck you, ik haat jullie allemaal.

Van bovenstaande schrok ik dus echt heel erg fel, ik ga mn vriendin halen en ga met haar buiten even op een bankje zitten. Ze wist dat ik bollen had genomen en stelde me gerust, ik begin wat met haar te praten en ineens voel ik me terug tiptop. Je en Jo komen ook op het bankje zitten en we besluiten om te gaan wandelen. Toen besefte ik ineens dat ik echt RETESTRAK stond. Mijn kaken gingen op en af en ik kon echt geen minuut mn mond houden :grin: Na de wandeling ga ik met Jo terug op het bankje zitten en vragen we iemand om wat drinken te gaan halen. Ik had echt enorm dorst. 5 minuutjes later had ik nog altijd geen water en ik begon te piekeren "wat als ik nu geen water krijg???" Ik maakte mij zo zot met die gedachte dat ik mij ineens zwaaaaar depri voelde: alles was kut, ik wil terug nuchter zijn, ik kan dit niet aan. 10 minuten later: Jo praat wat met mij en daar is mn water + mijn vriendin is ook daar. Ineens gaat alles terug beter en de rest van de avond heb ik met mensen pratend doorgebracht op het bankje: geweldig.

Omstreeks 2 uur waren de pillen wat uit aan het werken, ik voelde mij wel nog erg zweverig (meer een high gevoel) en ik heb toen nog een halfuurtje staan dansen. Toen was de fuif dus afgelopen: wat nu gedaan?
Op een of andere manier konden we nog 2 bakken bier bemachtigen, deze zijn we met nog 5 andere vrienden gaan opdrinken onder een boom ergens. Dan wordt het echter nogal zwart, een gat in mn geheugen door de drank. Wat ik wel weet is dat ik nog een geweldige nacht heb gehad en dat we erg diep hebbe gepraat onder mekaar.

Conclusie: ik vond die pillen toch niet zo geweldig eigenlijk, ze kwamen eerder met ups en downs op (dan ineens een heel sterk lovegevoel, dan ineens niets meer, dan weer wel, dan weer niets). Maar de nacht in het geheel bekeken was echt geslaagd, ik herinner mij echt nog goed de momenten met pure euforie en liefde voor mn vrienden en ook gewoon iedereen rondom mij.

Hoop dat jullie het wat interessant en leesbaar vonden, nu ga ik lekker mn bed in!
Grtz

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Jammer dat de pillen zo'n up's & down's gaven. Ik vind ze zelf beter als ze in zachte golfjes gaan.

Maar mooi dat je toch heel wat van het goeie xtc gevoel hebt kunnen meepikken. :hearteyes:

Doerak

Bewuste gebruiker
PZ zei:
Het is 9 uur, net genoten van een heerlijke BBQ (maar niet teveel gegeten natuurlijk) en Jo bied mij het pilletje aan: witte driehoekjes met een Xje in -> erg goeie boel zo het schijnt. Ik en mn 3 vrienden beginnen aan een VET nachtje :tongueout:
Bijzonder slim om de sterkte of zuiverheid van je pil af te zien het uiterlijk van de pil :wave:

PZ

Newbie
Doerak zei:
PZ zei:
Bijzonder slim om de sterkte of zuiverheid van je pil af te zien het uiterlijk van de pil :wave:

Deed ik niet hoor, ik geef gewoon even de beschrijving van hoe de pil eruit zag.
Dat ze "goed" waren wist ik enkel doordat de kerel die ze ons bezorgde altijd dezelfde gebruiktt --> heeft ze van een vaste betrouwbare dealer.

Ik heb ook nog nooit ups and downs gehad maar wel zo direct na dat te pil is uitgewerkt dat ik me depri voel. Wel vreemd dat je pillen neemt alsje zelf niet weet welke het zijn hé,?

PZ

Newbie
Mn report is precies toch niet zo duidelijk, komt misschien omdat ik het in een nogal wazige toestand heb geschreven..

Ik wist niet wat voor pillen het waren omdat:
1 het mn eerste keer was
2 ik in belgië woon dus pillen laten testen is niet zo simpel

De ups & downs die ik bedoel zijn dat de pillen op een bepaald moment gewoon zeer fel opkwamen en dat'k nog maar ogenblikken erna ineens veel weiniger ervan voelde. Het zwaar kut voelen op een bepaald moment kwam gewoon omdat'k mn eigen zat gek te maken met allerlei gedachten.
Dit kwam misschien ook omdat ik een zware emotionele/fysieke periode achter de rug had, namelijk eindexamens (heb trouwens twee herexamens :rolleyes: ) De zware depri-momenten waren kort maar hebben de weken erna nog altijd veel indruk op me nagelaten, toch heb ik me echt wel geamuseerd, mss legt het report de nadruk een beetje te fel op de negatieve momenten.

Wat'k uit mijn xtc reisje heb geleerd is dat ik het een beetje had onderschat qua emotieversterkend aspect, that's about it :)

nutsss

Wijs gebruiker
Netjes gedaan. Niet meteen bijgepakt toen het niet zo snel bij je werkte als bij je vriend. Afwachten en over je heen laten komen.

Een storend element kan je beleving soms verpesten en dat is jammer. Agressief worden op X dat ken ik persoonlijk niet.

Laat er voldoende tijd tussen zitten voor je weer aan de MDMA gaat (tenminste 4 tot 6 weken) en je hebt altijd een top-ervaring. Ook is het even zoeken naar de juiste dosis voor jou persoonlijk. Misschien heb je iets meer nodig of heeft het zin om op je piek-moment bij te tanken...

Verder wel goed beschreven.

PZ zei:
Mn report is precies toch niet zo duidelijk, komt misschien omdat ik het in een nogal wazige toestand heb geschreven..

Ik wist niet wat voor pillen het waren omdat:
1 het mn eerste keer was
2 ik in belgië woon dus pillen laten testen is niet zo simpel

De ups & downs die ik bedoel zijn dat de pillen op een bepaald moment gewoon zeer fel opkwamen en dat'k nog maar ogenblikken erna ineens veel weiniger ervan voelde. Het zwaar kut voelen op een bepaald moment kwam gewoon omdat'k mn eigen zat gek te maken met allerlei gedachten.
Dit kwam misschien ook omdat ik een zware emotionele/fysieke periode achter de rug had, namelijk eindexamens (heb trouwens twee herexamens :rolleyes: ) De zware depri-momenten waren kort maar
hebben de weken erna nog altijd veel indruk op me nagelaten, toch heb ik me echt wel geamuseerd, mss legt het report de nadruk een beetje te fel op de negatieve momenten.

Wat'k uit mijn xtc reisje heb geleerd is dat ik het een beetje had onderschat qua emotieversterkend aspect, that's about it :)

ik woon ook in Belgie maar weet toch wel welke pillen ik neem

PZ

Newbie
Ik heb er allemaal niet zoveel ervaring mee he mja :) Mijn kameraad heeft alles zowat geregeld voor die dag.

Bovenaan