N20 - Slagroombus

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oke, Dat is idd wel handig aangezien je met bijv. een ballon steeds in en uit moet blazen ( wat redelijk lastig is als je weinig longkracht hebt zoals een astma patientje als mij :) ) Hiermee gaat dit veel makkelijker..

Ga een proberen of ik me slagroomspuit op me astma ding kan fabriceren :sunglasses:

LekkerDing

Experimenterende gebruiker
Als we een ballonnetje doen is het met een slagroonspuit vd Makro en met ( 4 stuks per keer) patronen van de Sligro of vd Blokker. Die schijnen nl beter/lekkerder te zijn.

azgaza

Badass junkie
Er schijnt verschil in te zitten maar ik vind zelf dat die van de makro het echt prima doen, kan niet echt iets bedenken dat er mis mee zou moeten zijn.

Elohtibbar

Badass junkie
PepTalk zei:
Zo rechtstreeks zonder ballon?

Is dat niet te koud dan?

Nee hoor, je kan zelfs rechtstreeks lachgas uit het patroon in een ballon blazen (gaatje in het patroon prikken met een mes/schaar en ballon erop zetten). Is niet erg handig en beetje riskant, dus wil nu toch wel een slagroomspuit aanschaffen. :)

Spees174

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Er schijnt verschil in te zitten maar ik vind zelf dat die van de makro het echt prima doen, kan niet echt iets bedenken dat er mis mee zou moeten zijn.

Belangrijke opmerking met betrekking op slagroom patronen:
Regelmatig zijn er bij de groothandels spectaculaire aanbiedingen van slagroon patronen. Deze patronen zijn van zgn. b-kwaliteit, dat wil zeggen dat de patronen ongecertificeerd worden afgevuld.

Het gevolg kan zijn dat u patronen gebruikt die te veel vulling hebben waardoor uw slagroom apparaat defect kan raken. Tevens is er de mogelijkheid dat er een roet-achtige stof in het voedsel kan komen. Beide zaken vallen buiten de garantie van het slagroomapparaat.
Ons advies : Bezuinig niet op kwaliteit!

las ik op : http://www.slagroomkidde.nl/index.php?/ ... ucten.html

over dat er teveel vulling in zit, wrs is dat bullshit (zodat ze die duurdere ookverkopen :P) want ik las ergens dat alle slagroompatronen gewoon goed gevuld worden, ook die van groothandel e.d. (bron weet ik neit meer helaas)
dus voor de lachgasgebruikers, gewoon de goedkope kopen :grin:

WieIsHet

zouden ze mijn lege fles kunnen vullen bij LindeGas?
Dat bedrijf heeft gruwelijk veel :sunglasses:
http://www.lindegasbenelux.com/international/web/lg/nl/likelghlnl30.nsf/docbyalias/Homepage
Of heb je voor zoiets een Bedrijfs licentie of iets in die richting nodig?

bron: http://maps.google.nl/maps?hl=nl&cl...=y4ui4d62IpnE1EtxuklS8Q&cbp=12,303.64,,1,0.25

Als die witte tank vol zit met lachgas heb je voor je leven iets om te lachen haha

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik begrijp niet waarom mensen moeilijk doen met crackers, of patronen doorprikken enzo.
Koop een spuit bij de blokker ofzo (wij hebben er 1 van 25 euro ofzo) en die gaat 2 jaar of langer mee. Nooit gedoe, altijd makkelijk... kan je tenminste ook zonder problemen 3 patronen in een ballon pompen.

25 euro is nog niet eens een grote investering..

Spees174

Belezen gebruiker
alainalain zei:
Ik begrijp niet waarom mensen moeilijk doen met crackers, of patronen doorprikken enzo.
Koop een spuit bij de blokker ofzo (wij hebben er 1 van 25 euro ofzo) en die gaat 2 jaar of langer mee. Nooit gedoe, altijd makkelijk... kan je tenminste ook zonder problemen 3 patronen in een ballon pompen.

25 euro is nog niet eens een grote investering..

25 euro is wel een chill bedrag idd. Je hebt jouw spuit bij de blokker dus gekocht? Hoe ziet die eruit ? Dan ga ik hem denk ik ook kopen :)

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik heb hem zelf niet gekocht, maar iemand die ik ken wel en een vriend van me heeft hem voor zijn verjaardag gehad. Van degene die hem dat gaven (vrienden :wink:) hoorde ik dat ze ongeveer 25 euro kwijt waren voor die bus.

Hoe die eruit ziet is moeilijk te zeggen, kan geen plaatje vinden.

Edit:

Deze is het.
Het merk is ISI, en bij na wat googlen is het eerste resultaat dat ik zie dattie 39,95 kost. Hmm denk nu dat die vrienden 25 euro per persoon kwijt waren.. er zat namelijk ook een doos lachgas bij :P
Anywayz, sorry dat ik je een verkeerd beeld heb gegeven van de prijs maar alsnog is 40 euro niet veel in mijn ogen voor zo veel plezier.

Vigilante

Wijs gebruiker
Aaah nog beter!
http://www.horeca-groothandel.com/p....html?osCsid=91dfd1ebaa7a9cd634af95f2329dd93c

26,95 voor de spuitbus.
Enig probleem = dat je 13,50 bezorgkosten betaalt. Koop je er echter een flink aantal patronen bij á € 13,40 per 50 dan valt dat wel weer mee.
€ 13,40 voor 50 patronen is een mooie prijs, daar ze bij de de sligro net geen € 15,- zijn en bij de makro € 11,-.

Tis een groothandel voor horeca, maar volgens mij kan je gewoon particulier bestellen.

LekkerDing

Hoeveel patronen willen jullie per x gebruiken?
Ik heb zelf een slagroomspuit van een ltr en daar doe ik dan 4 patronen in
en dat weer in een grote (38 cm) heliumballon.

Vigilante

Wijs gebruiker
ik neem er eigenlijk altijd 2, soms 1 als ik rustig aan wil doen en soms 3 als ik extra gek wil doen maar dat gebeurt niet vaak. 2 heb ik meer dan genoeg aan

Bovenaan