N2O Werkt niet O_o

Qannabis

Experimenterende gebruiker
Wel ja zoals de titel al, ik krijg bijna geen effect met lachgas, ik deed het wel zonder balon, een uur gelede had ik zelf een joint op en nog geen sterker effect :confused:
Wel was tintelinde geluiden en verdovend, maar niet dat je je verstand verliest en visuals ziet O_O.
Het was 1 patroon direct uit de fles gezogen.
Moet ik ballon nemen en langer inhouden en weer terugblazen en herhalen ?
Thankies in advance ^^
 

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter


In een ballon doen, inhaleren, lang in houden, uit ademen in balon en opnieuw.
Komt wel goed.
En nog iets, de eerste keer ging ik ook niet de ruimte in. Maar word bij mij wel steeds heftiger met zelfde hoeveelheid.
En ik weet niet waar je de visuals vandaan haalt maar ik heb dat zo nuchter niet met N2o.
 

Angramar Temenos

Badass junkie
Nog nooit visuals gehad van N2O... Alleen een suf, lekker verdoofd gevoel wat een beetje lijkt op iets tussen de warmte van MDMA en de vaagheid van veel ketamine. Al ben ik sowieso zo ongevoelig voor visuals als wat. Heb trouwens wel de sterkste visuals van m'n leven gehad op LSD + Lachgas (Aanrader!!), nog sterker dan van DMT. LSD + Lachgas is denk ik vergelijkbaar met de visuals van een 5-dubbele dosis LSD zonder de mindfuck die je daarvan zou krijgen. Dus LSD + lachgas, als je 150 ug lsd neemt, gaan visuals de kant van 750 ug uit, maar de mindload blijft op 150 ug, waardoor je er redelijk nuchter van kan genieten =).
 

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
vul de ballon, adem uit. laat de inhoud van de ballon je longen in stromen, en blaas t weer terug. Adem dan twee keer goed in en uit. , en laat de inhoud van de ballon nu 12 seconden in je longen zitten. waarbij je langzaam ook lucht inademt.

Ga wel ff zitten.
 
L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
Nog nooit visuals gehad van N2O... Alleen een suf, lekker verdoofd gevoel wat een beetje lijkt op iets tussen de warmte van MDMA en de vaagheid van veel ketamine. Al ben ik sowieso zo ongevoelig voor visuals als wat. Heb trouwens wel de sterkste visuals van m'n leven gehad op LSD + Lachgas (Aanrader!!), nog sterker dan van DMT. LSD + Lachgas is denk ik vergelijkbaar met de visuals van een 5-dubbele dosis LSD zonder de mindfuck die je daarvan zou krijgen. Dus LSD + lachgas, als je 150 ug lsd neemt, gaan visuals de kant van 750 ug uit, maar de mindload blijft op 150 ug, waardoor je er redelijk nuchter van kan genieten =).

hoe weet je dat, je hebt nog nooit 750ug gehad!
 

Spor

Wijs gebruiker
Qannabis zei:
ik deed het wel zonder balon

Het is letterlijk levensgevaarlijk om dit direct van de bus te doen ! doordat gas in vloeibare vorm weer snel om word gezet in gas komt er extreme kou vrij, die je longen of de weg daarheen kunnen bevriezen !

In het begin had ik ook weinig effect van lachgas, maar khad 50 patronen dus ben door blijven proberen en de laatste paar waren wel heel heftig. Gewoon zorgen dat het hele patroon in de ballon verdwijnt, en dan zoals mensen hier al aangeven eerste teug diep inademen en lang inhouden, dan vervolgens een aantal keer in en uit in de ballon. Let wel op ! Ook dit moet je niet te lang doen, omdat op een gegeven moment de zuurstof op is, kan ook dit gevaarlijk zijn omdat je het "niet merkt" omdat je wel gewoon in en uit kunt ademen, en je sowiso een bepaalde high verwacht.

Laatste patronen van mij kist waren echt wel een paar heftige ervaringen opzich moet ik zeggen
 

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik kan je naar eigen ervaringen een paar tips geven

1) ik durf dit zelf niet echt serieus te nemen maar ik heb gemerkt dat als ik al liggend een balonnetje doe ik enkel maar wat wazig wordt (3 keer geprobeerd) mijn volgende ballon deed ik al zittend in een zetel en die sloeg keihard in.

2) probeer eens een hele grote teug te nemen (als je je longen voor 95% vult in plaats van 100% zal je minder rap toegeven aan het uitadem-reflex heb ik gemerkt) dan wacht je zo lang als je kan, als je na 10-20 seconden de gloed voelt opkomen adem je heel rap uit en weer in en weer uit en weer in, maar in de ballon, zodat er geen lucht ontsnapt

3) Als dit nog niet lukt doe je 2 balonnetjes achter elkaar

4) zorg voor hele repetitieve muziek, ambient muziek met wat haperende geluiden ofzo, ik zou het heel graag eens proberen met een plaat op halve snelheid

5) als je het in groep doet, zeg op voorhand dat iedereen stil blijft en niet nodeloos in zijn ballon begint te blazen na zijn trip, vreselijk vind ik dat

:wave:
 

Hashja

Bewuste gebruiker
DreamerOfDreams zei:
5) als je het in groep doet, zeg op voorhand dat iedereen stil blijft en niet nodeloos in zijn ballon begint te blazen na zijn trip, vreselijk vind ik dat

+1
Of wat dacht je van knappende ballonnen vlak bij je gezicht...
 

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
aangezien dit toch een tigdubbel onderwerp is maakt een klein beetje extra offtopicness ook niet meer uit,
maar ik vroeg me net af, aangezien N2O de visuals van iig lsd en paddos onwijs versterkt, wat het zou doen met de visuals van DMT.. nu is dat gecombineerd binnenkrijgen natuurrlijk niet het meest makkelijk, maar misschien N2O pluggen en DMT in een pijpje ? (of omgekeerd :P ) ..dus.. psychonauten.. ik wacht dus vol antisipatie op jullie volgende triprapport :)
 

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
PipstothePoX zei:
aangezien dit toch een tigdubbel onderwerp is maakt een klein beetje extra offtopicness ook niet meer uit,
maar ik vroeg me net af, aangezien N2O de visuals van iig lsd en paddos onwijs versterkt, wat het zou doen met de visuals van DMT.. nu is dat gecombineerd binnenkrijgen natuurrlijk niet het meest makkelijk, maar misschien N2O pluggen en DMT in een pijpje ? (of omgekeerd :P ) ..dus.. psychonauten.. ik wacht dus vol antisipatie op jullie volgende triprapport :)

Dan mag je me nu vertellen hoe je dat voor je ziet, N2o pluggen. :rolleyes: :tearsofjoy:
 

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
hehe..yup..eitje!.. pijp vullen, broek naar bene, vuurtje erbij, spuit tussen de zetels en gaan zitten maar :grin:
en die slagroom erbij moet zeer zeker het beste zijn..een soort timereleased N2O in je arsch. en gecombineerd met de uitgestrekte tijd binnen DMT plus dat het feitelijk heel kort duurt, zou de N2O high weleens over de hele DMT trip verspreid kunnen zijn ..dat moet haast de moeite waard zijn :hearteyes:

----
volledig overbodig, maar voordat ik een advocaat van een wel erg dom jongetje op de stoep krijg.. dat moet je dus niet doen he.. das niet bepaald...gezond :wink:
 

Spor

Wijs gebruiker
Hmmm ja op zich wel leuk idee he ?

Ik heb toch nooit breaktroughs dus denk dat ik het met wat hulp wel klaargespeeld krijg :grin:

DMT heb ik nog, lachgas is op... Als ik nieuw heb zal ik het eens proberen te proberen :P
 
Bovenaan