Na 2 CB nog MDMA bijpakken?

floyd

Experimenterende gebruiker
Op NY willen we (m'n vriendin en ik) graag onze 2 pilletjes 2 CB nemen.
Ik heb die 2 pilletjes kunnen bemachtigen op een muziekfestival (OZORA 2010).
Ze zijn klein (6 mm diameter en geen breuklijn) en wit met roze spikkeltjes in en er staat een hartje in gedrukt.
Ik vermoed dat er een lage dosis 2 CB in zit (testen is geen optie omdat ik er maar 2 heb).

Stel nu dat die pilletjes weinig effect hebben door een lage dosis, kunnen wij dan nog wat MDMA bijpakken om toch een leuke avond te hebben?
Wat voor effect zou dit geven?

Wij hebben nog geen ervaring met 2 CB, wel met MDMA en LSD.

Beste wensen,

J & D

Einstein

Badass junkie
Als de 2C-B-pillen echt een lage dosis bevatten zal het effect niet veel verschillen van het gebruikelijke MDMA-effect. Als er wat meer 2C-B in zit, zal het vergelijkbaar zijn met candyflippen, maar aangezien jullie alleen MDMA gaan doen als de 2C-B licht uitpakt valt het wel mee. Misschien wordt het net wat psychedelischer of heftiger.
Hou natuurlijk wel voldoende tijd tussen beide middelen, om zeker te weten dat je niet ineens compleet door het lint gaat als de 2C-B toch inslaat.

floyd

hm, goeie opmerking ivm de inslagtijd van 2 CB, daar had ik eigenlijk niet bij stil gestaan.
hoelang duurt het ongeveer voor 2 CB inslaat (bij relatief nuchtere maag)?

zijn er mensen met ervaring met die combi (2 CB + MDMA)?

we zouden er altijd wat LSD (ipv MDMA) kunnen bij gooien maar dit is niet het originele plan.
aangezien 2 CB (voorlopig) een onbekende stof is voor ons.

Intoxication

Bewuste gebruiker
Hoi gentenaar:wink:
ziehier,

hopelijk heb je er wat mee, heb ervaring met alle 3 maar die 2-cb, hoewel het net een "poeder" is als mdma slaat hij toch later in bij mij, meestal na 1uur ongv, heb zelfs eens 2uur gewacht alvores de effecten kwamen opzetten

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=20208? :grin:
:hearteyes:

floyd

OK, samenvattend kan ik dus stellen dat MDMA na 2 CB wel kan,
maar (in ons geval) enkel als de 2 CB wat slapjes blijkt te zijn.
En als we MDMA bijpakken dan best minimum 2 uur wachten na inname van de 2 CB.
:hearteyes:

dfssdfde

Badass junkie
Ik heb afgelopen weekend LSD en 2CB gemengd, en een 3tal uur later wat MDMA genomen, werkte perfect :) Het was echt heerlijk :tongueout:

MIA-1985

Wijs gebruiker
"toevallig" een aantal dagen geleden aan dezelfde combi gedacht, in die zin om het na de 2C-B te pakken indien nodig/we zin hadden.

Wij hadden 2C-B pilletjes van 14mg (getest) en in één keer genomen. Werkte op een redelijk nuchtere maag (op wat thee na) met 70min. maar toen gingen we ook ineens best hard :hearteyes:
Het lekkerste gevoel heeft toch wel zo'n dikke 3 uur aangehouden, daarna werd het geleidelijk, maar wel snel minder. Inmiddels was het ook alweer een aantal uren later en we hebben er toen maar niet voor gekozen om de kristallen uit de kast te halen. Eigenlijk hadden we genoeg aan deze leuke en fijne ervaring. Het mooie was dat er een zéér geringe body-load was en dat we nadat het uitgewerkt was vrijwel direct konden slapen en totaal geen kater hebben gehad :)

floyd

Wij hebben er een erg dubbel gevoel aan overgehouden.
We hadden beide duidelijk een bodyload en daarna een erg vertwijfeld gevoel.
We wisten beide niet welke richting het uit zou gaan; gaan we trippen of gaan we spacen?
2 uur na inname zijn we overgeschakeld op MDMA om onze 'trip' een spacende richting te geven.

Onze conclusie is de volgende: Onze pillen waren duidelijk te licht om over een 2 CB-gevoel te praten.
We hebben ook besloten om in de toekomst geen 2CB meer te doen, maar lekker te candyflippen in de plaats :grin:

floyd

Daar twijfel ik niet aan.

Maar we kennen beide LSD en MDMA redelijk goed, dit geeft ons een vertrouwd gevoel.
RC's zijn nogal onbekend en vooral niet zo makkelijk aan te raken.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Mmm, je avond is al geweest. Maar ik zou het (mocht je het in de toekomst toch nog eens willen proberen) juist anders om doen.

Dus lekker MDMA op een feestje en dan thuis in de comedown van de MDMA je 2cb droppen.

Beeeb

Bovenaan