Na 5 jaar nog eens weggeweest en getript

Ik ben naar een core feestje geweest na 2 jaar volledig clean te zij, ik stond daar wa te shaken en ineens komt er een fransman naast me staan vraagt of dat ik speed moet hebben ik bedank vriendelijk, en dan zegt hij ik heb ook lsd :grin: en t feest is begonnen het was een trage trip en niet zo sterk maar ik heb wel een fantastische nacht gehad.
maar bij nader inzien is het toch allemaal niets meer voor mij

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sir Robert zei:
Ik ben naar een core feestje geweest na 2 jaar volledig clean te zij, ik stond daar wa te shaken en ineens komt er een fransman naast me staan vraagt of dat ik speed moet hebben ik bedank vriendelijk, en dan zegt hij ik heb ook lsd :grin: en t feest is begonnen het was een trage trip en niet zo sterk maar ik heb wel een fantastische nacht gehad.
maar bij nader inzien is het toch allemaal niets meer voor mij

Klinkt goed en leuk weer :hearteyes:

Was de LSD getest? En zoja hoeveel mics heb je genomen/welke zegels na 5 jaren clean van acis of alles? ben benieuwd!

Het was naar het schijnt 200 mcg, maar dat is achteraf moeilijk te geloven omdat het toch niet zo sterk was, heb ze dus niet laten testen, heb ze ook op het feestje zelf gekocht.
Had 5 jaar geen Acid meer genomen vanwege een coke en heroïneverslaving waar ik nu 2 jaar vanaf ben.
Het waren hofmans en het was een zeer leuk weerzien van die mens.

Dimethyltryptamine

Experimenterende gebruiker
Nieuwe hofman schijnen in de 80, 140 en 200mics verkrijgbaar te zijn. Geen bron hiervoor, lokale leverancier zei dat tegen me. Wil zelf nog een keer Acid proberen, alleen staat de lange werking mij een beetje tegen:P

Gave prestatie van je hero en coke verslaving!! Schijnt vrij intens te zijn als je dAarvan moet afkicken...

Greetz

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Nickkiss zei:
Nieuwe hofman schijnen in de 80, 140 en 200mics verkrijgbaar te zijn. Geen bron hiervoor, lokale leverancier zei dat tegen me. Wil zelf nog een keer Acid proberen, alleen staat de lange werking mij een beetje tegen:P

Gave prestatie van je hero en coke verslaving!! Schijnt vrij intens te zijn als je dAarvan moet afkicken...

Greetz

Inderdaad respect hoe je van je verslaving af bent gekomen Sir Robbert!

Zijn ook zegels (dansende shiva's) van circa 100mcg getest zover ik weet.

De lange werking kan je minder intens laten zijn een aantal uur als je kan mediteren/in muziek mee verdwijnen. As je kan mediteren of wilt proberen kan echt prachtig zijn als je in juiste mindset bent.

Ieder zijn spul :)

Nogmaals knappe prestatie om af te kicken!

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
bestaat er pakweg zoiets als een site waarbij alle soorten zegels vermeld staan met hun dosering?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
theholyganja zei:
bestaat er pakweg zoiets als een site waarbij alle soorten zegels vermeld staan met hun dosering?

Nee.

Zegels zijn niet van een bepaald merk met vaste doseringen. Ik lees hierboven bijvoorbeeld dat hoffmans bepaalde sterktes hebben enzo maar dat is onzin. Je kunt lege blotters gewoon online bestellen. Ik kan dus simpel hoffman blotters bestellen en mijn eigen dosering erop gooien.

Zulke beweringen zijn dus net zo gevaarlijk als beweren dat een logootje op een pil betekent hoeveel erin zit

Bovenaan