na de laatste lijn

redzack

Newbie
hoelang duurt het na een 1/2 grammetje bij de laatste lijn tot je weer op de wereld bent en geen symptomen meer ziet?wat kun je er tegen doenze zeggen veel suikercola,chocolade etc en proberen te eten klopt dit wie geeft mij een tip naam dagelijks thuis tot ca 01:00 maar moet elkedagtoch werken en beginne om 09.30 wat kan ik er aan doen(ja mindernemen)!

bedankt redzack

J0rrit

Badass junkie
redzack zei:
hoelang duurt het na een 1/2 grammetje bij de laatste lijn tot je weer op de wereld bent en geen symptomen meer ziet?wat kun je er tegen doenze zeggen veel suikercola,chocolade etc en proberen te eten klopt dit wie geeft mij een tip naam dagelijks thuis tot ca 01:00 maar moet elkedagtoch werken en beginne om 09.30 wat kan ik er aan doen(ja mindernemen)!

bedankt redzack

je ziet niks aan sos, geen grote pupillen niks of nauwelijks.

Inga

Experimenterende gebruiker
@ redzack

Hangt ervanaf hoe je tolerantiegraad is. Ik neem mijn laatste lijn 1 1/2uur voor ik ga slapen. En ik slaap als een roosje. de dag nadien zie je er niets van. Ik ben na 1/2 grammetje zelfs niet van de wereld... snapje

:wave:

Bollie

Bewuste gebruiker
Bij mij ligt het dan anders.
Ik krijg na enkele lijnen al zeer grote ogen... Van 1lijntje merk je niets aan me. Na ongeveer een halve gram op, kan ik pas slapen na een dikke 2 uur.
Meestal als ik dan uitga met het gedachte niet zo erg lang te blijven stop ik rond 4u met coke, om tegen 6uur te kunnen vertrekken. ALs ik dan bevoorbeeld thuiskom om half 7 kan ik rustig slapen.

teonanacatl

Belezen gebruiker
tuurlijk kan er bij coke pupilverwijding voorkomen, zeker als je combineert met andere middelen zoals alcohol etc.
maar als ik bij een half grammetje coke niet kan slapen (wat nog nooit voorgekomen is) blow je toch een dikke peuk :stoned: ...dan komt het wel goed hoor

Angelo18

Newbie
Mijn ogen vallen wel mee opzich maar of ik nou 1 of 10 lijntjes neem slapen doek nie zo snel.
met blowe zie je het na 1 trekkie al aan mijn ogen......

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Ik snuif in het weekeind half gram tot gram en dan heb ik echt ontzettend grote pupillen gewoon zwart.. en de volgende dag ook nog wel beetje.. ligt denk ik per persoon..

En ik weet niet of chocola etc helpt dat helpt bij paddo's enzo maar bij sos? geen idee.. en ik denk ook niet dat je wilt dat het stopt want het is geweldig :rolleyes:

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Valentijntje zei:
Ik snuif in het weekeind half gram tot gram en dan heb ik echt ontzettend grote pupillen gewoon zwart.. en de volgende dag ook nog wel beetje.. ligt denk ik per persoon..

En ik weet niet of chocola etc helpt dat helpt bij paddo's enzo maar bij sos? geen idee.. en ik denk ook niet dat je wilt dat het stopt want het is geweldig :rolleyes:

Na een tijdje voel je niks meer van de sos, maar wil je wel slapen en dat kan wel is niet lukken. Dat is niet prettig dus dan wil je wel dat "het stopt":P

Cole

Belezen gebruiker
'k krijg ook meestal wel gigantische pupillen en ogen wijd.
Maar soms ook ogen tam dat m'n ogen bijna wegdraaien ^_^
Zeker ambetant als je in school bij de directeur zit -_-

Bovenaan