Na een feestje Op X

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik heb een vraagje.
Meestal als ik ga feesten,en als ik vrij vroeg begin met een p'tje dan slik ik er op zo'n 2 a 3 op een avond.

Maar na zo'n feestje ben ik echt zo Gaar gewoon! dat ik gewoon niet meer de energie heb om zelfs te praten.
Als ik even zit dan val ik al snel in slaap bijv in de trein ofzo.
Ik begrijp echt niet hoe ik zo moe kan worden van zo'n avond.
Ik eet in principe genoeg van te voren dus daar kan het niet aan liggen.
Heeft iemand hetzelfde toevallig?

Enne wat ik ook vaak heb dat de laatste uurtjes op zo'n party heb je geen zin meer in drinken,het maakt niet uit wat,maar niets smaakt je meer en ben het dan echt zat dat drinken.

Mac...

Badass junkie
Je put je lichaam dan ook echt tot het uiterste uit als je pillen pakt. Zo vreemd is het niet dat je daarna gaar bent. Veel eraan doen kun je ook niet echt denk ik. Sowieso moet je niet vergeten dat het ontzettend laat is meestal als je van een party afkomt, je lichaam is dan ook gewoon moe.

cunt

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Je put je lichaam dan ook echt tot het uiterste uit als je pillen pakt. Zo vreemd is het niet dat je daarna gaar bent. Veel eraan doen kun je ook niet echt denk ik. Sowieso moet je niet vergeten dat het ontzettend laat is meestal als je van een party afkomt, je lichaam is dan ook gewoon moe.
what he said!
je gebruikt gewoon heel veel energie .. zelfs als je stil staat verbruik je veel meer energie dan normaal ..
als ik een avondje thuis zit en wat pilletjes vreet dan ben ik de volgende dag ook kapot terwijl ik redelijk wat heb geslapen en geen reet heb gedaan..!

spacekonijn

Badass junkie
veel minder , heb wel eens gehad dat ik de dag naar xtc me echt ontzettend goed voelde .
en ook vaak dat het heel erg meeviel , maar bij feesten altijd verrot volgende dag

Mchammer

Belezen gebruiker
heb ik ook last van. enige wat helpt is nog wat pakken voor de terug reis :P. maja je put jezelf helemaal uit door als een gek te dansen en te doen. op de terug weg val ik ook altijd weg. ut hoort erbie :grin:

Mac...

Badass junkie
flash kieke zei:
maar word je lichaam ook uitgeput als je x aantal pillen pakt,en dat je heel den tijd op een bank zit?

Ja je lichaam gaat wel degelijk harder werken. Je hartslag en spijsvertering versneld. Je bent aan het zweten. Het is iig meer dan zonder pillen, ook al zul je wek iets minder brak ervan worden.

Benn

Experimenterende gebruiker
lol, xtc neemt tijdelijk vermoeidheid weg, dus ga je langer door. Stel jij eet 3 dagen niks omdat je het vergeet. Heb je toch na 3 dagen ontzettend honger .. zo moet je dat bij xtc ook zien. Je kan langer door gaan omdat het je vermoeidheid weg neemt. Maar de mdma werkt uit, waardoor je daarna de vermoeidheid voelt van de tijd dat je eigenlijk niet meer kon.

Bovenaan