Na-effect

htweeoo

Bewuste gebruiker
Jullie kennen dit vast, de speigel afkrabben voor nog wat restjes.
Wel ik kan de afkick volledig laten verdwijnen door hem gewoon uit je hoofd te zetten.

Ik eet me altijd vol en drink wat en eet een stukje fruit.
Ik doe wat water in mijn neus en maak hem vrij. En ik voel me perfect net zoals voor ik de coke ging gebruiken.

ik voel me altijd zwaar klote - mn lijf is dan van een paleisje in n ruine veranderd, als behuizing voor mn gedachten, zeg maar... heb nog niet echt iets ontdekt wat helpt, ook niet genoeg eten etc..

then again, ik doe altijd net iets te veel als ik t doe... story of my life. wat ik wel fijn vind is om niets te doen te hebben en met iemand te zijn die hetzelfde heeft - steun in barre dagen, etc..

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik heb meestal als het uitgewerkt is een leeg gevoel in mijn maag net of ik heb honger maar eten kan je niet. Maar steek je vol met energiedrankjes, eieren zulke dingen je voelt je beter hoor :) of wat ik doe oortjes in en muziek uiteindelijk val je in slaap.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Gewoon een ghbtje nemen, en out gaan! 4 uur later word je fris en opgewekt wakker zonder kater :hearteyes:

esmee

Belezen gebruiker
Thin_White_Duchess zei:
ik voel me altijd zwaar klote - mn lijf is dan van een paleisje in n ruine veranderd, als behuizing voor mn gedachten, zeg maar... heb nog niet echt iets ontdekt wat helpt, ook niet genoeg eten etc..

then again, ik doe altijd net iets te veel als ik t doe... story of my life. wat ik wel fijn vind is om niets te doen te hebben en met iemand te zijn die hetzelfde heeft - steun in barre dagen, etc..
Klinkt heel bekend :rolleyes:

Klinkt misschien gek, maar ik heb echt nergens last van. Hooguit een beetje moe aan het einde van de volgende dag... maar dat is dan ook weer niet zo gek na een nachtje slaap overslaan.... Met XTC ben ik wel de volgende dag volledig naar de klote... C's my thing!

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Alleen als ik veel doe is soms die come-down wel hard, maar dat is dan 10 minuten en daarna voel ik me wel weer chil eigenlijk...fris en goed :)

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Voor af en toe veel coke is leuk, vaak veel (of weinig, maakt niet uit) coke is niet leuk...De magie moet er wel blijven :)

Bovenaan