Na xtc , vererandering

Carlitos

Badass junkie
Hoi,

Nadat ik een paar keer xtc heb gedaan beleef/zie ik alles een beetje anders.

Als ik bv. na buiten kijk enzo, tis allemaal anders vaak ruimer dan dat ik gewend ben.Tis niet erg maar wel constant,ook met licht is het zo en naar spullen waar ik naar kijk :confused:.

Heb al 1,5 week niet gebruikt ofzo maar wel al dit rare van hierboven het is maar lichtelijk en niet irritant ofzo maar wel anders.
Kan het nou door de xtc komen of wat, mensen met zelfde ervaring ?

Gr

Bal0n

Badass junkie
Je hebt AL anderhalve week niet gebruikt? Kan ik daaruit opmaken dat je wekelijks of nog vaker gebruikte?

Vind je het dan raar dat je allemaal nare bijverschijnselen krijgt?

Carlitos

Badass junkie
Na naar is het niet...
Maar het is wel anders,en ja 1,5 week vind ik best lang.
Daarvoor hadk een paar keer wat gebruikt ..

Bal0n

Badass junkie
Misschien is het in het vervolg handig om eerst informatie te zoeken over de stoffen die je in je lichaam stopt. Dan had je nu geweten dat het behoorlijk onverantwoordelijk is om zoveel MDMA te nemen.

Maandelijks is nog te overzien, maar het liefst wil je 2 maanden ertussen hebben steeds.

Carlitos

Badass junkie
Ok maar het kan dus wel komen door de xtc ..
Word verder nooit misselijk of dips hebk ook niet

alleen vermoeid..
Mja, ik zie wel wat er gebeurt alsk meer neem.
Indien het erger word doe ik wel poging tot stoppen..

Bedankt :mrgreen:

Bal0n

Badass junkie
Wtf? Denk nou na man, je gaat nog meer nemen om te kijken of het erger wordt. Kan je niet beter wat langer wachten, en kijken of het weggaat?

J0rrit

Badass junkie
Japi-10 zei:
Ok maar het kan dus wel komen door de xtc ..
Word verder nooit misselijk of dips hebk ook niet

alleen vermoeid..
Mja, ik zie wel wat er gebeurt alsk meer neem.
Indien het erger word doe ik wel poging tot stoppen..

Bedankt :mrgreen:

precies.ik heb ook wekelijks gebruikt, en mensen kunnen het je wel zeggen dat het verkeerd is maar je komt er echt zelf wel achter, geen twijfel mogelijk. buiten het feit dat je belevenis van de realiteit wat anders is dan normaal, zoals je zelf al zei als je naar buiten kijkt bijvoorbeeld, word je door de weeks erg sloom ( aangenomen dat je in t weekend gebruikt ), en krijg je echt hevige stemmingswisselingen.

ik weet niet wat jij maar ik heb er zeker van geleerd.

Bovenaan