naaiend verhaal.

cobhc

Belezen gebruiker
een maat van mij is gister helemaal lijp geworden hij was in de kroeg en had 8 biertjes op en ineens moest hij allemaal kotsen weet ik het en zijn hart slag was echt extreem hoog en hij kon zijn kaken/benen niet stil houden en heeft het nu nog steeds een beetje .. weet iemand of dit speed is geweest?

nutsss

Wijs gebruiker
De eerste kroeg waar ze speedbiertjes serveren moet ik nog tegenkomen...

kan een griepje zijn of zo.. of een biertje te veel

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
nutsss zei:
De eerste kroeg waar ze speedbiertjes serveren moet ik nog tegenkomen...

kan een griepje zijn of zo.. of een biertje te veel

Daar sluit ik me volledig bij aan!

Addick

Bewuste gebruiker
Hartslag extreem hoog ?
Kaken zwaaien ?

Had ie grote pupillen ?
Wat voelt ie zelf dan ?
Mischien wat kristaletjes ofzo,maar waarom zou dat er zomaar in zitten lijkt me sterk

azgaza

Badass junkie
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Als hij grote pupillen had zou het nog mogelijk zijn maar ik denk dat ie eerder te veel op had/ ziek was, zoals hierboven al gepost is.

Addick

Bewuste gebruiker
Hij moet/zou het iid wel duidelijk voelen als er een drug in je lichaam aanwezig is.

cobhc

Belezen gebruiker
ja dat had hij ook .. hij zei het was er ineens .. en hij spacede hem gewoon kijhard :confused: op een gegeven moment begon hij ook te kotsen etc..

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
als ie alleen maar 8 biertjes op had, lijkt me het sterk dat t teveel bier was.

waarschijnlijk was ie al ziek voordt ie de kroeg in ging. Iets met kip gegeten? of varkensvlees?

MarSNEL

Experimenterende gebruiker
Kheb eigenlijk nog nooit gekotst van speed. Ook niet met alcohol erbij. Lijkt mij niet dat dit speed geweest is.

Djo

Badass junkie
Nou, ik moest vroeger vaak kotsen van pep hoor!

Ik zou ook zo denken, een biertje teveel, maar ik vind het raar met zijn kaken zwaaien en die verhoogde hartslag. Iemand iets in zijn drinken geflikkerd misschien?
Gebruikt hij vaker drugs dat je weet?

Bovenaan