Nachie door met gebruik

Trippy-T

Newbie
Aantal vriende van me gaan af en toe een week lang nachie door, en hun energie hale ze uit de pilletjes,.. ik wil het binnekort ook gaan doen, maar wat denke jullie wat er allemaal fout kan gaan met je lichaam na die week? late we zegge 2 pils per dag slikke een week lang...

Miss J

Bewuste gebruiker
Je zult je slecht gaan voelen omdat je weinig tot niks eet, hallucinaties krijgen om het nog maar niet te hebben over hersenschade en de enorme dip die je zult krijgen.
Laat je vrienden lekker zichzelf naar de kloten helpen, als je slim bent doe je hier niet aan mee...

mocridhe

Bewuste gebruiker
Een week lang 2 pilen per dag? Wtf. Dan val je toch om, na een week of een paar dagen niet slapen red je het met 2 pilletjes ook niet meer lijkt me ;x

Even buiten beschouwing gelaten dat het verrot slecht voor je is. Niet doen dus. (n) Nachtje doorhalen is nog oke, maar meer? :P Wees zuinig op jezelf, joh.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Wat er fout kan gaan?
- hersenbeschadiging
- ernstige depressie na die week
- je wangen kapot kauwen
- KO gaan van het energie tekort
- dingen doen waar je later spijt van gaat krijgen
- etc etc

Lauu

Badass junkie
Adrenochroom zei:
- ernstige depressie na die week

dat krijg je zoiezo na 1 week 2 per dag...en als je er elke dag 2 doet 1 week dan heeft het toch geen zin...je serontonine heeft geen tijd om weer terug tekomen...kansloze zet als je het zo 1 week gaat doen

waarom zou je....wtf

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Als je echt een verschrikkelijke dombo bent doe je daar lekker aan mee.

Wat valt daar nou voor lol uit te halen?

Allobrogez

Belezen gebruiker
volgens mij heb je steeds meer nodig om elke dag weer hetzelfde te voelen.
en die kater zal ook wel niet best zijn na een week..

LaFlash

Newbie
Heb zelf in de kerstvakantie vrijwel elke dag 2-3 genomen, grootste fout die ik ooit gemaakt heb!

Zat met ingevalle kaken, geen eetlust, wegrollende ogen op school...

Niet doen dus!

Geniet maar Geniet met mate!!! :stoned: elke dag blowen daarintegen, niets mis mee :stoned:

x

Flameon

Badass junkie
Tis geen aanrader om een week lang zo door te gaan. Wat je ermee verdient heb je hier boven wel al gelezen. Je wilt niet weten hoe je er na een week uit ziet :wink:

Trippy-T

Newbie
op zulke reacties hoopte ik stiekem eigenlijk wel :grin: ik zal et tege ze zegge, maarja ik heb een les geleerd... voor mij maar om de paar maantjes 1 lijkt me genoeg! bedankt!!

Trippy-T

Newbie
LaFlash zei:
Heb zelf in de kerstvakantie vrijwel elke dag 2-3 genomen, grootste fout die ik ooit gemaakt heb!

Zat met ingevalle kaken, geen eetlust, wegrollende ogen op school...

Niet doen dus!

Geniet maar Geniet met mate!!! :stoned: elke dag blowen daarintegen, niets mis mee :stoned:

x

ben ik blij dat ik het met je laatste mening eens ben :P

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Heb je wel is eerder XTC gehad? want ik denk dat je t nog geen 3 dagen vol houd.
en tjha,,wat er allemaal fout kan gaan,,de reacties zeggen genoeg.
doe het niet,, omdat je dan bij je "vrienden" hoort of omdat je dan "stoer" bent.
want na zo'n weekje ben je NIKS meer.

Bovenaan