• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

nachtje door

vrijdag 21-12-12
Drugs: xtc (blauwe sterren, blauwe audis en blauwe spookjes)
info over mij : ik ben 16 jaar 1,92m en 86kg
waar: rijswijk en voorburg

We hadden om 8 uur agesproken dus ik kwam met E aan en iedereen was ter al. We gingen met 15man uit ons dak dus was wel lekkere grote groep. We popte hem gelijk en liepen meteen verder naar de AH die daar 3 minuten vanaf lopen is. Bij de AH haalde ik nog wat water voor de zekerheid en 2 pakjes peuken. Toen liepen we naar een park en ik begon het al te voelen want ik hield me bek maar niet dicht.

half9
in dat park was B al uit zijn dak want hij had veel eerder genomen dus hij wou rondje met mij lopen want wij kende elkaar niet zo heel goed hebben we halfuur gelopen en zijn we dikke maten geworden.

9uur
om 9 uur draaide ik een blowtje en C en M ook. Hadden we lekker gesmoked en gingen we naar job. (job is een plek waar veel mensen kunnen zitten en je kan het draaien bijvoorbeeld in de zon uit de wind etc). We liepen daarheen ondertussen gingen we slipsten de andere weer voorop andere namen weer een andere route. IK liep rustig met T en J en toen kwammen een paar vrienden van me tegen L en A hun waren stoned en die hebben heel evvetjes met ons meegelopen tot job.
1
10uur
we kwammen om 10 uur daar bij job aan gingen mensen weer een blowtje draaien. ik rookte evvetejs een sigaret, **Ik het een vraag of jullie dit ook gehad hebben, ik rookte een sigaret na sigaret na sigaret gwn 12 achter elkaar zonder te stoppen vind ik best raar en normaal doe ik dat nooit**. Na het blowtje gingen we weer lekker lopen en werd job ons thuisbasis om het zo maar is te zeggen. Tijdens het lopen kwammen weer vrienden tegen en 1 van hun had allemaal watertje voor ons en gaf dat was super aardig. C die wou later pas op de avond mee maar lukte niet goed en nu hadden we elkaar gevonden dus kreeg hij een halfje van mij.

11uur
we zitten op een station in zon wachtershok*wij noemen het fohnershok*. Daar namen C en IK nog een halfje bij. Echt na 1 minuut dat wij hem hadden gepopt komen Cc en D naar binnen en roepen popo popo! dus wij lopen snel weg ondertussen staat politie ook boven op het perron. Mensen gingen over het spoor en andere gingen weer waaronder ik gewoon het staion uit. we hebben halfuurtje kat en muis spel gedaan ze probeerde ons intesluiten maar was niet gelukt.

12uur
we zitten in een straat te wachten tot de rest komt die komen na een halfuurtje

half1
C die ik mijn halfje had gegeven is zwaar uit zijn plaat was mooi om te zien dat die zo goed ging van mijn pillen. We spliste weer op voor de zekerheid voor de politie en gingen weer naar job.

1uur
kwammen we bij job aan en wij waren de eerste dus gingen we maar wat roken en blowen. Toen de rest er ook was, kwam V naar me toe of ik een rondje wilde lopen ik zei natuurlijk ja want ze is een super geil wijf met hele dikke tieten en een mooi reet xD. Tijdens het lopen zegt ze dat ze me lief vind en geeft me een knuffel van 5 minuten ik loop helemaal in me nopjes vrolijk verder en op een gegeven moment zoent ze me een halfuur. De avond kon niet meer stuk!

Vanaf hier word alles vaag en weet ik bijna niks meer ik tripte hard en hallucineerde nonstop

2uur
nog snel dealer gebeld voor afpraak om nog 4 pillen te halen J en M gingen die halen en wij zatten rustig in het job. Voor zei terug kwammen nam ik nog 1 hele pil. en later op de avond nam ik nog 1 hele ik heb tot half 8 sochtends gespaced en was 9 uur thuis en ging ik lekker spalen

Smoken

Bewuste gebruiker
Buiten dat je wel een beetje op je schrijfstijl en spelling mag letten, is het wel leuk om te lezen.

En ik heb dat sowiso ook altijd als ik een drugs heb genomen (behalve skunk) dat ik super veel wil roken. Komt gewoon omdat er een soort onrustigheid in je zit ofzo en zo kan je lekker bezig zijn...

Verder is het altijd mooi om een geile chick te zoenen natuurlijk, haha.
Klinkt als een goeje avond.

Ik zelf zou alleen nooit een pil slikken met gewoon 's nachts chillen, maar ja, je moet zelf weten. Ik vind het lauwer alleen op een echt goed feestje.

Peace

Realities

Belezen gebruiker
Of het nu thuis is, buiten, of op een feestje, ook de mensen waar je bij bent en de loop van alles speelt mee...( dat iedereen goed gaat enzo), goede sfeer, je voelt je op voorhand al enthousiast en verwacht niet te veel...
Als je 1x gaat stappen op xtc, is natuurlijk wel best, gezien de luide elektronische muziek perfect met mdma samengaat.
Ook veel andere 'lotgenoten'.
Maar uit ervaring kan ik zeggen dat ik na enkele keren xtc me totaal niet meer kon vermaken , nuchter of dronken of stoned, op een feest, in een discotheek zeker.
Dan kan ik enkel genieten met x op
Schrijfstijl kan idd beter, op zn zachtst gezegd,
maar goed kon het toch nog net lezen.
Wel toppie natuurlijk,onder de pillen, zoenen met een mooi meisje :sunglasses:

Smoken

Bewuste gebruiker
Realities zei:
Maar uit ervaring kan ik zeggen dat ik na enkele keren xtc me totaal niet meer kon vermaken , nuchter of dronken of stoned, op een feest, in een discotheek zeker.
Dan kan ik enkel genieten met x op

Dat begrijp ik helemaal, maar daarom ook alleen op de echte super goede feesten.
Ik ga gemiddeld 1 á 2 keer per twee weken uit en maar een pilletje één keer in de twee maanden ofzo.

Maar wel uiteindelijk een mooie manier gevonden om toch dik te genieten van een feestje, zonder xtc?

Bovenaan