nadelen van DMT

spiritum

Newbie
ik heb al veel gelezen en gehoort over DMT.
Maar ik weet echter niet als er nadelen van zijn, aan iedere drug is
er wel een of meerdere nadelen als je die neemt.
Ik zou dit toch wel willen weten voor ik DMT neem :)
safty first you know...
de "voordelen" weet ik al, nu nog de nadelen :wink:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Uhm tja, bij roken de smaak idd..

Verder zou ik het ook niet weten.. Bij dagelijks gebruik kun je er wel meer dan 100 mee worden.. (kiddin)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
- Overwelmende spirituele ervaring die je leven op de kop kan zetten?

Is het enige wat ik kan bedenken wat zou kunnen gebeuren...

Adreno

azgaza

Badass junkie
Het lijkt me dat ervoor gevoelige mensen met aanleg, net als bij andere psychedelica een psychose versneld zouden kunnen ontwikkelen..

Voor ayahuasca heb je dan natuurlijk ook nog de bijwerkingen waar vast niet iedereen op zit te wachten. Bv. mensen die liever vérder willen zoeken zichzelf dan zichelf willen 'reiningen'.

Verder kan ik ook zo even niks vinden, maar ik zoek lekker door.

teebo

Bewuste gebruiker
even off topic

Het werd de "lunchtrip" genoemd, omdat je het bij wijze van spreken om kwart over twaalf in je middagpauze kunt gebruiken en om half twee weer nuchter op kantoor bent.
(uit je bol)

in welke mate klopt dit eigelijk?

teebo

Bewuste gebruiker
maar toch zijn er veel 'ervaren druggebruikers' die zeggen dat ze weken nodig hebben om te verwerken wat ze meegemaakt hebben.

ach ja, kzal het ooit wel zelf eens proberen

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Vind het niet echt negatief dat het zo kort is, als je een fullblown dmt trip hebt, heb je aan 10 minuten al wel genoeg vaak..

enige negatieve soms is dat het te overweldigend kan zijn (zeker als je boven de 50mg doseert) waardoor je nog meer vergeet van de trip dan normaal al het geval is.

spiritum

Newbie
woot

wow, dus het doet niets ergs aan je lichaam
bv: dat je in die trip fase kan blijven
nice :grin: geen nadelen
thnx for helping :grin:
in de vakantie ... i know what to do :stoned:

teebo

Bewuste gebruiker
naar het schijnt ka je tijdens een DMT trip een volledig leven doorlopen, ik neem dit met een korreltje zout maar hoe relatief is de tijd op DMT?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
teebo zei:
naar het schijnt ka je tijdens een DMT trip een volledig leven doorlopen, ik neem dit met een korreltje zout maar hoe relatief is de tijd op DMT?

Tijd heeft totaal geen grip op DMT, het kan 10 minuten zijn maar ook 2 uur voor je gevoel. Ik heb wel eens muziek aangezet, was ik voor m'n gevoel heel lang aan het trippen hoor ik opeens dat dan net het tweede liedje begint. 4 minuten verder dus :P

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
Adrenochroom zei:

Is dat negatief dan?

Als je alleen ff lijp wilt worden en de rest van je leven in het patroon dat de samenleving je hebt voorgelegd wilt leven, dus beetje zuipen, studeren, baantje regelen en een beetje door zuipen, kan dit denk ik wel heel confronterend zijn, ik denk dat de meeste mensen liever niet te veel na denken en zoiets als dmt zet je volgens mij wel goed aan het denken, vandaar. :wink:

Adreno

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
met DMT ben ik eigenlijk helemaal niet meer met m'n persoonlijke dingen bezig, je word ook niet zo geconfronteerd zoals met paddo's, lsd, ayahuasca etc. soms wel het geval kan zijn.

Je maakt heel even deel uit van een groot iets, iets wat veel groter is dan jezelf. Het kan zeker een schokkende ervaring zijn, zeker als je in aanraking komt met entiteiten (en daar heb je met DMT aardig kans van) , kan dat best wel eng/schokkend zijn ja..

jcutter

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Dumpy zei:
Adrenochroom zei:

Is dat negatief dan?

Als je alleen ff lijp wilt worden en de rest van je leven in het patroon dat de samenleving je hebt voorgelegd wilt leven, dus beetje zuipen, studeren, baantje regelen en een beetje door zuipen, kan dit denk ik wel heel confronterend zijn, ik denk dat de meeste mensen liever niet te veel na denken en zoiets als dmt zet je volgens mij wel goed aan het denken, vandaar. :wink:

Adreno

Tja, iets wat ik al heb ondervonden met lsd. Ik vind het niet echt storend, maar ik kan wel begrijpen dat mensen hier melancholisch van kunnen worden, want je word geconfronteerd met inzichten waarvan je dat voor psychedelica, nooit over na had gedacht. Ik vind het zelf rete intressant, alleen vind ik het moeilijk om het onder woorden te brengen bij mensen waarbij hun inzichten vaak zeer beperkt zijn. Neem je één keer lsd, dan kan je hier nuchter al zeer liberaal van worden. Soms denk ik bij mijzelf of dit nou toch echt nog realistisch is of dat ik neig naar schizofrenie. Tot nu toe zijn de relataties uit mijn entourage nog humaan en vinden ze dat ik praat over de mensheid alsof ik praat over dieren alsof ze naar animal planet kijken.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dat laatste vind ik nieteens zo gek eigelijk, is gewoon een andere manier om de mensheid te bekijken, hoeft niet per sé fout zijn, of is misschien ook wel 'beter' aangezien we vaak onszelf te erg zien als superwezens of dat we boven de natuur staan oid.

Adreno

erwin krol

Bewuste gebruiker
ik kan niet echt een nadeel bedenen behalve als je het rookt en niet tegen rook kan :wink: verdampen is trouwens een beter woord want je verbrandt het als het goed is niet.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het enige slechte, of eigenlijk 2 slechte dingen dan zijn. Dat je het spul rookt, en dat je dus hierboven staande conclusies gaat trekken.. Niet dat het niet waar is ofzo, maar de natuur had liever niet gewilt dat mensen dit wisten.. Want wie gelooft er nou nog in dat er geen leven na de dood is...

:grin:

Bovenaan