nalorex en bij werking?

jantjuh

Newbie
ERVARING MET NALOREX
Een vraag voor nalorex gebruikers of iemand die er ervaring mee heeft.
Ik gebruik zelf nalorex nu 6weken en zit niet lekker in men vel vooral s morgens, ben net een oude diesel kan maar niet op gang komen en ben niet opgewekt, nee meer te neer geslagen :confused:.
of dit met de nalorex te maken heeft of omdat ik na jaren clean zijn een terugval heb gehad van ongveer 2,5 maand en weer clean met de nodige problemen die een terugval met zich mee brengt.
Wat is wijsheid???
BVD

nonna

Experimenterende gebruiker
Ja, dat is vaak moeilijk te zeggen. Ik had ooit 50 mg naltrexon en dat schijnt teveel te zijn en juist de serotonine op de receptoren te blokkeren waardoor je nog depressiever wordt.
Maar ik neem aan dat dat algemeen bekend is en dat de dosering nu lager ligt. Maar, ik moet zeggen dat ik zonder naltrexon ook deze symptomen heb. De eerste maanden blijven toch vaak bestaan uit je niet lekker voelen, depressief, moe enz.
Je moet toch ergens doorheen blijkbaar en helaas is er nog geen middel om dat op te vangen zonder te vallen in de zwaardere jongens zoals benzo's, antidepressiva enzo.
Maar geloof ook zeker dat nalorex bijwerkingen kan hebben, ik had vaak ook hoofdpijn en toen ik ermee stopte was het weg. Maar blijft moeilijk om te zeggen of het van de nalorex was of toch nog nasleep van de afkick.
sterkte.

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik hoor vaak anhedonia oftewel geen plezier meer kunnen beleven aan de dagelijkse dingen....
naltrexon blokkeert je opiaat-receptoren en die zitten er niet voor niks zeg maar dus bijwerkingen zijn onvermijdelijk ik heb zowel positieve als negatieve berichtenm gehoord over t middel....

ik blijf dit topic volgen want ik wil de snelle detox gaan doen(ontgiften met naltrexon) en het is daarna de bedoeling datr je t middel nog minstens een jaar blijft slikken.

zal mij benieuwen...!?

r@r@

Wijs gebruiker
Ik had veel bijwerkingen van de Naltrexon, heb zelfs de 2e keer mijn implantaat laten verwijderen na een week of 2 (afgelopen voorjaar) en nee, ben toen niet teruggevallen :wink:

De 1e keer had ik hem wél laten zitten (nov. 200:sunglasses:, maar ik geloofde toen dat al die bijwerkingen nog bij mijn Meet-afkick hoorden...

Mijn bijwerkingen:
- extreme slapeloosheid
- spierpijn
- gewrichtspijn
- darmproblemen

De spierpijn en slapeloosheid waren het ergste; niet te combineren met werken en 3 kinderen...

r@r@

Wijs gebruiker
speedjunky69 zei:
ik blijf dit topic volgen want ik wil de snelle detox gaan doen(ontgiften met naltrexon) en het is daarna de bedoeling datr je t middel nog minstens een jaar blijft slikken.

Tik eens "naltrexon" in bij de zoekfunctie van DF, dan zal je zien dat er al veel over geschreven staat.

En als je bij Miroya (Amersfoort) wilt gaan afkicken onder narcose; persoonlijk vind ik hun nazorg geweldig!

Suc6! :wave:

speedjunky69

Bewuste gebruiker
Ik ben pas gelden weer 20 mg omhoog gegaan met mn methadon. Ik heb daar goed over na gedacht en heb t gedaan omdat t alternatief ook niet zo geweldig was te weten enorme hoeveelheden paracetamol en ibuprofen voor hoofdpijn en verkramping. Als ik zo nog langer had doorgegaan had het me mn maag en mn lever gekost door al die pijnstiller. Plus dat ik heel veel speed ging gebruiken tegen die pijnen. Dus snelle detox zit er nog even niet in voor mij. Ik kreeg ook het advies om de volgende keer rustiger af te bouwen als ik tot nu toe gedaan had en dat advies ga ik volgen ook. Toch vond ik het enorm jammer om weer omhoog te gaan want ik kreeg echt veel zelfvertrouwen door het afbouwen en ook veel energie op een positieve manier maar die pijnklachten kan ik ook niet mee leven :(

Bovenaan