Nare ervaringen met XTC

Hi allemaal,

De laatste tijd heb ik nare ervaringen met mijn gedachtes bij gebruik van een XTC Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen over hoe ik deze in bedwang kan houden.

Af en toe gebruik ik wel eens XTC en dat gaat mij altijd wel prima af! Maar de laatste tijd heb ik er toch minder leuke ervaringen mee. De laatste keer heb ik bij vrienden thuis een XTC pilletje gebruikt maar dat ging mij slecht af. In de late uurtjes voelde ik mij niet meer op mijn gemak en kreeg ik "paranoia" gedachtes. Ik dacht dat mijn vrienden mij de hele tijd in de gaten hielden en elk geluid hoorde die ik maakte. Ik had hele awkward gedachtes over mijzelf en dacht dat zij mij daardoor uitlachten. Mijn vrienden zeggen dat ik het mij inbeeld en dat het niet waar is hoe ik denk bepaalde dingen meegemaakt te hebben. Voor mij is het natuurlijk heel raar omdat het voor mij een andere werkelijkheid was. Ik wil ze graag geloven maar ik kan mij er niet over heen zetten. Ik vraag me af waar deze gedachtes vandaan komen en waarom ik mezelf meer geloof dan hen. Komen deze paranoia gedachtes door XTC gebruik? Ik wil zo natuurlijk niet meer denken en gewoon lekker kunnen gaan. Heeft iemand soms tips over wat ik kan doen?

~ een meisje met een vraag

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Hoi en welkom hier! Vervelend dat je van die nare gedachten hebt..

Eigenlijk het belangrijkste:
- hoe vaak heb je xtc gebruikt de laatste tijd?
- zijn je pillen getest?
- hoeveel neem je per keer?
- combineer je met andere middelen?

Dit zou ik graag willen weten om eens te kijken hoe het nou komt..

Hoi en welkom hier! Vervelend dat je van die nare gedachten hebt..

Eigenlijk het belangrijkste:
- hoe vaak heb je xtc gebruikt de laatste tijd?
- zijn je pillen getest?
- hoeveel neem je per keer?
- combineer je met andere middelen?

Dit zou ik graag willen weten om eens te kijken hoe het nou komt..

Thanks en ook voor het reageren! :)

De afgelopen tijd heb ik 1 keer om de maand gebruikt ongeveer. Mijn pillen zijn niet getest maar ik heb deze wel al vaker gehad. Ik neem er vrijwel de tijd voor, om het uur/1,5 uur neem ik een kwartje tot een halfje bij. Ik drink een beetje alcohol erbij en rook maar dat doe ik niet zoveel omdat dit voor mij niet te combineren valt. Wiet kalmeert mij meestal wel maar deze gedachten blijven toch terug komen, ook de dagen daarna.. Mijn vrienden denken dat het door mijn onzekerheid komt maar het gekke is dat het voor mij toch werkelijkheid is en ik steeds blijf denken dat ze erover liegen.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
. Ik vraag me af waar deze gedachtes vandaan komen en waarom ik mezelf meer geloof dan hen. Komen deze paranoia gedachtes door XTC gebruik? Ik wil zo natuurlijk niet meer denken en gewoon lekker kunnen gaan. Heeft iemand soms tips over wat ik kan doen?

Ik heb hier wel vaker van gehoord. Het kan een van de bijwerkingen van xtc zijn. Dit gebeurde op het moment dat de xtc begon uit te werken bij jou? De xtc heeft gezorgd voor een hoge afgifte van serotonine, dopamine en noradrenaline. Tijdens de uitwerking is er een tijdelijk tekort aan deze stofjes in je hersenen en kan je angstig of paranoïde worden.
Zelf ben ik wel es para geworden tijdens de uitwerking van speed.

Het leek zo echt in jouw beleving. Het lijkt me ook wel een nare ervaring die je niet zomaar los kan laten. Ik weet zeker dat als je misschien meer over de werking van xtc in de hersenen leest, je logische verklaringen hiervoor vind, en gerustgesteld zal zijn.
Lees de handleiding xtc eens goed door.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Wiet kalmeert mij meestal wel maar deze gedachten blijven toch terug komen, ook de dagen daarna.. Mijn vrienden denken dat het door mijn onzekerheid komt maar het gekke is dat het voor mij toch werkelijkheid is en ik steeds blijf denken dat ze erover liegen.
Wiet kan paranoïde gedachten versterken.
Heb je ze op het moment zelf ermee geconfronteerd? Het scheelt denk ik als je meteen checkt of je gedachten kloppen.
Gedachten blijven terugkomen de dagen erna.. Heb je misschien last van een xtc-dip? Dan zie ik ook altijd alles negatief.

Wiet kan paranoïde gedachten versterken.
Heb je ze op het moment zelf ermee geconfronteerd? Het scheelt denk ik als je meteen checkt of je gedachten kloppen.
Gedachten blijven terugkomen de dagen erna.. Heb je misschien last van een xtc-dip? Dan zie ik ook altijd alles negatief.

Dit gebeurd inderdaad bij de uitwerking denk ik. Het voelt alsof ik slecht trip zeg maar en heel onzeker word over mezelf. Ik spreek ze op het moment over aan maar ze blijven zeggen dat er niks aan de hand is. Zelf vertrouw ik het toch niet en heb ik het gevoel dat ik veel te hard ga en zij mij dit niet willen vertellen. Volgens hun zoek ik telkens weer dingen op waar ze mij over zouden "uitlachen". Ik voel mij verder wel goed maar deze ervaring laat mij zeker ongelukkig voelen. Het is wel raar dat je zo'n gevoel over je eigen vrienden krijgt..

Bovenaan