Natte pep - bommetjes

Volgin

Experimenterende gebruiker
Misschien beetje vage vraag, maar maakt het uit als je pep nog kleiig is terwijl je er bommetjes van vouwt?
Had gisteravond een beetje haast, vanavond IQ en daar moet natuurlijk geknald worden. :rock:
Nu was de pep die ik had gehaald écht zó nat dat ik er niks mee kon. (Normaal versnij ik het tot poeder voordat ik er bommetjes van maak)
Eerst 3 kwartier op een verhit bord gelegd, toen was het niet echt nat meer maar eerder klei-achtig. hakken, snijden, squashen, had allemaal geen nut. Op 'n gegeven moment heb ik maar van de klei gewoon kleine bommetjes gekneed en dat in een vloetje gevouwen. Op zich leek het me geen probleem maar je weet maar nooit, misschien dat dat in je maag wel 'ns verkeerd kan gaan ofzo, dus ik dacht ik post het even op DF, misschien dat iemand hier wel eens hetzelfde heeft gedaan o.i.d...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In natte pep zit soms chemisch spul wat je liever niet in je maag wil hebben. Heb het zelf nog nooit geprobeerd dus ik weet het niet. Als je een slechte dealer hebt gooit hij er gewoon water bij voor het gewicht.

Doet het anders in de oven die je warm maakt tot 40 graden, dan uit zet en er in legt.

Carlitos

Badass junkie
Precies,het natte is niet alleen water zoals vele denken (denk ik)..
(Toxische) vloeistoffen als touleen,aceton heb ik is gehoord worden gebruikt :confused:
Het testcentrum van jellinek en breider hebben geen antwoord op welke vloeistoffen er gebruikt worden.En volgens mij worden er flink diverse vloeistoffen gebruikt als jij 45 op een bordje droogt.Mijne is zeiknat (soms tot 50% vergaat) maar met met 15 minuutjes droog en fijn klaar voor de bom.

Natte bommen moest ik is een toiletbezoek doen die ik normaal nooit had droog dat zegt wel iets,altijd drogen en de zuivere pep je lichaam in jagen en niets anders.

Let ook op voor de dosering als je natte pep gebruikt voor bommetjes te maken, je hebt dan sneller (vind ik) de neiging om niet naar de hoeveelheid te kijken dat je er in doet en dat kan misschien leiden tot ongewenste effecten zoals bv. '' TE hard gaan'' of '' TE strak staan '' ..

Grtz. :sunglasses:

W.F.L.

Badass junkie
Een assortiment aan oplosmiddelen en alcoholen alsmede freebase olie, BMK, zout, water, zwavelzuur.. Lekker he :)

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
Ik ben niet zo voor bommetjes omdat ik nooit merk wanneer ze beginnen werken,
als ik snuif merk ik dat wel
maar dat is waarschijnlijk omdat de smaak achteraf nog door mu keel gaat.
Dus misschien is het zelf gewoon iets in m'n hoofd :grin:

Maar als ik ergens naartoe ga en ik weet dat ik daar niet op mun gemak een lijn kan leggen,
dan zorg ik ervoor dat ik op voorhand zeker 1 of 2 bommetjes maak.
Voor de zekerheid kap ik de speed goed fijn voor het geval ik toch een lijn kan leggen ookal moet het met haast.

Want dan hoef ik het alleen maar open te scheuren,
lijntje leggen en snuiven die handel ! :wink: :P

Volgin

Experimenterende gebruiker
knolselderij zei:
zelfs geen buikpijn?

Nee, maar goed ik had ze vrijdagavond gevouwen, zaterdagavond pas geslikt dus neem aan dat ze helemaal uitgedroogd waren. Ze waren i.i.g. keihard, leken wel ingepakte kiezeltjes :P

Bovenaan