Phreakingout zei:
Vraag ik me ook af, lijkt me dat als je natte pasta gelijk in een capsule doet en doorslikt.. dat je maximaal rendement hebt zeg maar. Lijkt me dan inderdaad niet verstandig om die capsule dan te bewaren ( mee naar een feest? ) omdat het er makkelijk uit gaat vreten volgens mij en er tussendoor komt sowieso.
Poederpep ( gedroogd ), lijkt me iets minder werken omdat al veel verdampt is ( waaronder een gedeelte van de amfetamine ).
Ga het eens proberen!
Dan heb je inderdaad maximaal rendement alleen heb je de gebruikte vloeistof er wel bij in je maag. Als je zo'n cap bewaard dan smelt de vloeistof in je speed door de cap heen. Cap's zijn gemaakt om kapot te gaan als het in aanraking komt met vloeistof, zo gaan ze immers open / kapot in je maag. Droge speed kun je er rustig in bewaren.
Er gaat inderdaad een beetje amfetamine verloren bij de verdamping. Dus als je je hele stash als natte kledder in caps doet en die gebruikt dan heb je uiteindelijk iets meer amfetamine gehad als dat je de amfetamine eerst laat drogen en daarna in caps doet.
Toch zal één cap met droge speed meer amfetamine bevatten als natte, het word immers niet vloeibaar gemaakt met amfetamine.
Toch is de hoeveelheid die verloren gaat bij het verdampen best te overzien in mijn ogen, je zult het waarschijnlijk niet eens merken!