Natte pep wassen

Hoi allemaal,

Misschien een stomme vraag en misschien is de vraag al ergens beantwoord. Maar ik heb voor het eerst natte pep gekocht. Nu heb ik met droge pep zeer goede ervaringen gehad met wassen met aceton. Ik vroeg me af of ik de natte pep eerst moet drogen en dan moet wassen, of dat ik meteen de natte pep in aceton kan oplossen.

Thanks!

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Je kan het ook wassen als het nog nat is. Eventuele amfetaminebase in natte pep is nog niet (veel minder) vervlogen dan in gedroogde pep en kan tijdens het wassen omgezet worden naar amfetaminesulfaat.

Roer je klont natte pep gewoon goed door een ruime hoeveelheid watervrije aceton. Je pep mengt zich heel fijn met de aceton (geen korreltjes/brokjes). Gedroogde pep klontert vaak samen tot kleine korreltjes. Als je deze gedroogde pep gaat wassen komt de kern van deze samengeklonterde korreltjes niet in contact met aceton en wordt niet schoon. Als je deze korreltjes in aceton helemaal fijnprakt met de achterkant van een lepel heb je hier geen last van maar het is een heel gedoe.

Als er nog amfetaminebase in je natte pep zat kun je hier amfetaminesulfaat van maken door steeds een heeeel klein beetje zwavelzuur in je vieze aceton te druppelen terwijl je in je aceton roert. Gebruik hiervoor een mengsel van ongeveer 10% zwavelzuur opgelost in aceton zodat je niet snel te veel zwavelzuur in je vieze aceton kan druppelen. Eventuele aanwezige amfetaminebase in de vieze aceton reageert met het zwavelzuur tot amfetaminesulfaat. Filter eventueel gevormd amfetaminesulfaat uit de vieze aceton en herhaal dit proces tot er geen amfetaminesulfaat meer gevormd wordt.

(1) Natte pep wassen is efficiënt omdat je geen tijd verspilt met drogen. Als je veel pep wil drogen kan dat best lang duren. Eenmaal gewassen pep droogt wel snel want aceton verdampt erg snel.

(2) Natte pep wassen is efficiënt omdat het niet is samengeklontert tot kleine korreltjes. Natte pep mengt veel beter met aceton dan droge pep en je wast het dus makkelijker helemaal schoon dan droge pep.

(3) Natte pep wassen is efficiënt omdat je eventueel aanwezige amfetaminebase kan omzetten naar amfetaminesulfaat. Dit is vooral van belang als je een grote hoeveelheid natte pep wast. Ik heb wel eens een ons natte pep gewassen. Ik hield 40 gram gewassen pep over. Daarna filterde ik nog ruim 4 gram gewassen pep uit de vieze aceton. Het resultaat was 44 gram zuivere amfetaminesulfaat met een percentage van 73% amfetamine.

Bovenaan